Skocz do zawartości

Temat o kartach Nvidia RTX Turing (TU1xx).


Recommended Posts

Ludzie dają nawet ponad 1000 na pamięciach w 2080Ti. trudno, Było pisane jej umrzeć to umarła.  Płakać nie będę.

 

Rozdziałkę na Intelowskiej integrze ustawiłem - nie ogarnąłem że mobas ma jednak DP :) Po podłączeniu śmiga pulpit w 3440x1440 @120Hz :evil::peace:

Link to post
Share on other sites

Ludzie dają nawet ponad 1000 na pamięciach w 2080Ti. trudno, Było pisane jej umrzeć to umarła.  Płakać nie będę.

 

Rozdziałkę na Intelowskiej integrze ustawiłem - nie ogarnąłem że mobas ma jednak DP :) Po podłączeniu śmiga pulpit w 3440x1440 @120Hz :evil::peace:

 

I tak długo przetrwała jak na kartę z defektem. To nie jest kwestia pamięci, tylko wadliwych chipów albo VRM. Co do memek to generalnie na Micronach średnio te + 500 można robić na mem, lepsze sztuki + 800 zrobią. Samsungi pozwalają na +800 + 1000.

 

Z rma powinna Ci wrócić nowa karta, pewnie już mem Samsunga przy okazji. Także dobrze dla Ciebie, łatwiej ją sprzedaż w przyszłości i OC memek przyjemniejsze.

Link to post
Share on other sites

Ludzie dają nawet ponad 1000 na pamięciach w 2080Ti. trudno, Było pisane jej umrzeć to umarła.  Płakać nie będę.

 

Rozdziałkę na Intelowskiej integrze ustawiłem - nie ogarnąłem że mobas ma jednak DP :) Po podłączeniu śmiga pulpit w 3440x1440 @120Hz :evil::peace:

 

wymienią na nową lepszą :D. Ciekawe kto ma najstarszego działającego RTX-a na forum.

Link to post
Share on other sites

wymienią na nową lepszą :D. Ciekawe kto ma najstarszego działającego RTX-a na forum.

 

Moje dwie sztuki mam od początku Listopada. Te z preorderu padly po dwóch tygodniach :D Ale dobrze, bo niegodne były ;-)

Możecie zobaczyć jak lata Jedi Fallen Order na 2x 2080Ti w 5160x2160. Jest zacnie :)

 

 

Gra tak wciąga, że oderwać się ciężko. Katuje na zmianę z RDR2 którego gameplay na 2x 2080Ti wrzucę na dniach.

Edytowane przez EH_Gosu
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

https://www.guru3d.com/news-story/nvidia-working-on-tile-based-multi-gpu-rendering-technique-called-cfr-checkered-frame-rendering.html

 

https://www.forum-3dcenter.org/vbulletin/showthread.php?t=509912&page=180

 

Już teraz mogę potwierdzić bezproblemowe działanie "Metro Exodus" w API DX12 + DXR :) Zabieram się do testowania i nagrywania materiałów. "Control" z DXR + mGPU też działa. Jak i więcej gier.

 

Tryb SLI CFR działa tylko na kartach Turing poprzez NVlink. No ale dzieje się :) Na coś takiego czekałem.

 

E:

 

Ogarnąłem temat.

 

Metro Exodus - NVlink 2x RTX 2080Ti SLI - CFR

Rozdzielczość 3440x1440p. Ustawienia Extreme DX12 + Ray Tracing Ultra. PhysX ON + Hairworks. DLSS OFF

 

Gameplaye już się smażą, tym czasem garstka screenów.

To jeszcze rozwiązanie nieoficjalne, także zobaczymy jakie skalowanie zapewnią oficjalne sterowniki kiedy już się pojawią.

 

Przy lepszym skalowaniu (obecnie jest to około 60%) powinno zyskać się jeszcze 15-20 fps.

 

 

75204400_2751660574899357_25658124962627

 

 

78617596_2751661914899223_42552163428833

 

78470027_2751661104899304_18804884276783

 

76643738_2751659974899417_50806702091953

 

 

75625393_2751662854899129_75619352004945

 

 

75278275_2751663048232443_54543583313196

 

 

78398165_2751658141566267_31395207715299

 

 

76202971_2751661218232626_36471430120787

 

 

 

Edytowane przez EH_Gosu
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

@UP

 

lol, co to za w ogóle za klat-karz: 71, 69, 67, 74, 71, 74, 62, 75, zakładałem że 2x RTX2080Ti więcej wyciągną FPS :D

 

3440x1440p Extreme + DXR Ultra + Hairworks ON + PhysX ON.

 

Także masz tutaj pełny Ray Tracing z 2x GPU. Profil SLI - CFR póki co pozostawia wiele do życzenia, bo zapewnia jedynie około + 60% wydajności, a nie jak zazwyczaj okolice + 90%. Więc jak będzie temat dopracowany w sterach, to spokojnie te 15-20 fps więcej będzie. Niemniej fakt, że zaczyna się coś z tym tematem mGPU + DXR dziać, cieszy.

 

Dla przykładu masz tutaj co potrafią 2x 2080Ti w 5160x2160 Extreme + Hairworks ON + PhysX ON.

Customowy profil SLI na DX11.

 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Kolejny "rzetelny" materiał blacka. Mówi pod koniec filmu, że testy w 1080p a w każdej grze (bez TR gdzie RT jest i tak szczątkowy) jechał na DLSS czyli renderowanie w 720p. 

 

 

"RTX 2060 i 60+ FPS w grach z Ray Tracing / Możliwe ?"

 

Taki jest tytuł, zgadza się? Co w nim nieprawdziwego? Mało tego, przecież w "Shadow of the Tomb Raider" nie włączył DLSS, to samo w CODzie DLSS nie ma nawet. "Control" DLSS ma świetnie zaimplementowane a, efektów DXR od groma.

 

Nic nieprawdziwego Blacku nie powiedział. Więc totalnie bezsasadne oskarżenia. Tym bardziej, że w materiale omawia wszystko. Obejrzałeś go chociaż, czy ciśniesz po człowieku żeby cisnąć?

Edytowane przez EH_Gosu
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

W cod zastosował skalowanie rozdzielczości co widać w opcjach. Czyli jeszcze gorzej niż dlss. Widziałeś ten film?

 

Wyraźnie mówił o 1080p to dlaczego renderował w niższej rozdzielczości? Wiesz,że liczba promieni jest proporcjonalna do rozdzielczości.

 

To że obraz był wyświetlany w 1080 to nie oznacza że w takiej rozdzielczości był renderowany. Ale o tym black nie wspomniał. Opcja dlss tak właśnie działa. Co widać w opcjach Control gdzie jest 720p. Oprócz cod gdzie było 75% z 1080. I tr o czym pisałem w poście.

Edytowane przez MiK
Link to post
Share on other sites

W COD kolego to nie skalowanie rozdzielczości ;) Ja mam monitor 4k i tam % zmieniasz rozdzielczość.

Jasne , że DLSS działa jak mówisz, dlatego mówiłem w jakich grach był on włączony. I zgodzę się , mogłem o tym powiedzieć, czego nie zrobiłem.Naprawię swój błąd jak będę robił RT na RTX 2070 Super

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Co do filmu z Bottleneckiem to powiedziałem, że w testowanych grach procek ma duże znaczenie. 

Tak tylko, żeby wykazać różnicę po między procesorami musiałeś zjechać z ustawieniami graficznymi oczko. 

Co by się stało jak byś nie obciął ustawień graficznych?  ;)

Link to post
Share on other sites

Tak ma, ale aż tak wielkie że nie widać różnicy pomiędzy 2070 a 2080 nawet na 9900k?

 

Ktoś mniej obeznany popatrzy i powie: " mam 9600k więc nie ma sensu dopłacać do 2080 bo i tak nie wykorzystam"

Edytowane przez MiK
Link to post
Share on other sites

Tak tylko, żeby wykazać różnicę po między procesorami musiałeś zjechać z ustawieniami graficznymi oczko. 

Co by się stało jak byś nie obciął ustawień graficznych?  ;)

Zazwyczaj nie zjeżdżałem, ale ludzie się pluli,że taki test nie  ma sensu a w ogóle to powinienem testować w 720p.

Na pewno na Ultra tak dużych  różnic by nie było, to oczywiste.

Tak ma, ale aż tak wielkie że nie widać różnicy pomiędzy 2070 a 2080 nawet na 9900k?

 

Ktoś mniej obeznany popatrzy i powie: " mam 9600k więc nie ma sensu dopłacać do 2080 bo i tak nie wykorzystam"

Też mnie to  zdziwiło ale tak wyszło. Z resztą w innym filmie robiłem też testy na R7 2700 podkręconym na 4 GHz  z RTX 2070 jak i RTX 2060 - Procek w SOTR ( ustawienia Najwyższe w 1080p )  tak zdławił kartę , ze na 2060 wyszedł deko lepszy wynik jak na RTx 2070

Edytowane przez Blackwhite
Link to post
Share on other sites

Ten film z bottleneckiem powinien mieć tytuł: "Wydajność CPU w miejscach procesorowych" i miałby dużo więcej sensu niż udowadnianie braku różnic pomiędzy 2070 a 2080. Skoro wynik podejrzany należy zmienić metodykę. Np nagrać film w którym jest kilka zestawów ustawień graficznych i przy których widać różnicę. Wtedy ludzie nie będą marudzić że ultra czy 720p.

 

Np "Czym jest bottleneck i jak dobrać ustawienia by go zniwelować"

Edytowane przez MiK
Link to post
Share on other sites

Link mnie źle w tapatalku odsyła, ale jeżeli mowa o filmie z botleneckiem to też kilka słów żalu tutaj gdzieś wylałem na jego temat. Bardzo byłem zaskoczony, że testy nie były przy maksymalnych ustawieniach. Wiadomo, że w 720p i low wyjdzie typowy test CPU. Test przy ustawieniach high jak dla mnie to taki test niczego. Botlenecka testowałbym przy max ustawieniach, bo nie ma chyba osoby która kupuje tak mocne karty jak zostały użyte w teście i martwił się, że jak obetnie detale, to procek przestanie wyrabiać, bo chyba nie po to kupuje się kartę za 2k żeby ciąć detale w FHD. Wiadomo, jak kogoś interesuje 144hz/FPS to ma to dla niego znaczenie, ale wtedy wydźwięk filmu powinien być taki, że przy takim, czy takim CPU nie ma co liczyć na tyle klatek, a nie że ogranicza on kartę.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...