Skocz do zawartości

Gwarancja karty graficznej w MSI


Recommended Posts

Witam

 

Prawie dwa miesiące temu tj. 27.11.17 reklamowałem kartę graficzną MSI gtx geforce 1060, sklep przyjął reklamację, po czym odesłał kartę do serwisu. Niestety upłynęło sporo czasu, a ja nie mam żadnej informacji o przebiegu reklamacji i przewidywanym czasie jej trwania. Kilkukrotnie dzwoniłem do sklepu, ale oni nic nie wiedzą. Trwa to już bardzo długo i jestem delikatnie zirytowany zaistniałą sytuacją, nigdy nie czekałem tak długo na realizację reklamacji. Jeżeli ktoś jest w temacie i wie ile taka reklamacja może potrwać i czy mogę dochodzić od sklepu zwrotu kasy lub wymiany na inny sprzęt  proszę o informację.

Pozdrawiam :)

Link to post
Share on other sites

Jaki to sklep ? Jakiej udzielił ci gwarancji ? Na podstawie tych danych,nie można odpowiedzieć na pytanie. Standardem jest 30 dni ROBOCZYCH od dnia otrzymania reklamowanego towaru (serwis zewnętrzny). Nie możesz do tego sklepu zadzwonić ?

Link to post
Share on other sites

Jaki to sklep ? Jakiej udzielił ci gwarancji ? Na podstawie tych danych,nie można odpowiedzieć na pytanie. Standardem jest 30 dni ROBOCZYCH od dnia otrzymania reklamowanego towaru (serwis zewnętrzny). Nie możesz do tego sklepu zadzwonić ?

Dzwoniłem już kilka razy ale za każdym razem mówili ze nic nie wiedzą i jak przyjdzie to zadzwonią, a sklep to 

"Data" Firma Handlowo-Usługowa Patryk Rusak.
Link to post
Share on other sites

Sporo czekasz.ja na płyty czekałem do 2 tygodni .1 to dali nową  tj ponapraw po kimś z 3 letnią gw a drugi raz to tą sama i ciągłosć gwarancji ;)

 

Tutaj nikt nie pracuje w msi więc czego oczekujesz?

"Jeżeli ktoś jest w temacie i wie ile taka reklamacja może potrwać i czy mogę dochodzić od sklepu zwrotu kasy lub wymiany na inny sprzęt  proszę o informację."

Link to post
Share on other sites

Serwis msi to chyba Wrocław jak i każdy inny

Poland MSI Polska Sp. z o.o.
  • Add : ProLogis Park Wrocław ul. Magazynowa 1, Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce
  • Administration / Reception: (+48) 71 710 52 00
  • FAX : (+48) 71 710 52 01
Service Call Center Technical phone support
  • TEL: +48 71 710 52 15 (on working days 11.00 - 15.00)
  • TEL: +48 71 710 52 16 (on working days 11.00 - 15.00)
  • E-mail: info.pl@msi.com
Link to post
Share on other sites

Dowiedz się od sprzedawcy dokąd ją wysłali i tam się zwróć z zapytaniem. Czy oni mają jakąś stronę z tym co sprzedają ? Nie mogę znaleźć,tylko same informacje gdzie i telefony. Jak ty tą kartę kupowałeś ?

tzn. oni składają kompy więc wszystkie części oni załatwiali. Wysłali ją do serwisu MSI we Wrocławiu i tam też dzwoniłem ale powiedziano mi że mieli dłuższą przerwę swiąteczną tylko problem jest taki że karta była już tam długo przed tym całym wolnym więc ja nie wiem jak oni do tego podchodzą...

Link to post
Share on other sites

@jarrino 

Termin naprawy jest opisany w gwarancji dołączonej do produktu lub możną znaleźć na stronie producenta. Czas gwarancji i jej realizacja określa producent w danym regionie. 

Podejrzewam że karta poszła do dystrybura gdzie niestety nie udało się stwierdzić uszkodzenia mechanicznego, więc poleciała na oficjalny serwis.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...