playboiolii 0 Napisano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 Witam Prawie dwa miesiące temu tj. 27.11.17 reklamowałem kartę graficzną MSI gtx geforce 1060, sklep przyjął reklamację, po czym odesłał kartę do serwisu. Niestety upłynęło sporo czasu, a ja nie mam żadnej informacji o przebiegu reklamacji i przewidywanym czasie jej trwania. Kilkukrotnie dzwoniłem do sklepu, ale oni nic nie wiedzą. Trwa to już bardzo długo i jestem delikatnie zirytowany zaistniałą sytuacją, nigdy nie czekałem tak długo na realizację reklamacji. Jeżeli ktoś jest w temacie i wie ile taka reklamacja może potrwać i czy mogę dochodzić od sklepu zwrotu kasy lub wymiany na inny sprzęt proszę o informację. Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3911 Napisano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 Jaki to sklep ? Jakiej udzielił ci gwarancji ? Na podstawie tych danych,nie można odpowiedzieć na pytanie. Standardem jest 30 dni ROBOCZYCH od dnia otrzymania reklamowanego towaru (serwis zewnętrzny). Nie możesz do tego sklepu zadzwonić ? Cytuj Link to post Share on other sites
playboiolii 0 Napisano 16 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 Jaki to sklep ? Jakiej udzielił ci gwarancji ? Na podstawie tych danych,nie można odpowiedzieć na pytanie. Standardem jest 30 dni ROBOCZYCH od dnia otrzymania reklamowanego towaru (serwis zewnętrzny). Nie możesz do tego sklepu zadzwonić ? Dzwoniłem już kilka razy ale za każdym razem mówili ze nic nie wiedzą i jak przyjdzie to zadzwonią, a sklep to "Data" Firma Handlowo-Usługowa Patryk Rusak. Cytuj Link to post Share on other sites
HAKELBERY 474 Napisano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 (edytowane) Sporo czekasz.ja na płyty czekałem do 2 tygodni .1 to dali nową tj ponapraw po kimś z 3 letnią gw a drugi raz to tą sama i ciągłosć gwarancji Tutaj nikt nie pracuje w msi więc czego oczekujesz? Edytowane 16 Stycznia 2018 przez HAKELBERY Cytuj Link to post Share on other sites
playboiolii 0 Napisano 16 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 Sporo czekasz.ja na płyty czekałem do 2 tygodni .1 to dali nową tj ponapraw po kimś z 3 letnią gw a drugi raz to tą sama i ciągłosć gwarancji Tutaj nikt nie pracuje w msi więc czego oczekujesz? "Jeżeli ktoś jest w temacie i wie ile taka reklamacja może potrwać i czy mogę dochodzić od sklepu zwrotu kasy lub wymiany na inny sprzęt proszę o informację." Cytuj Link to post Share on other sites
HAKELBERY 474 Napisano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 Reklamacja to ci u msi może trwać miesiące Trzeba było z rekojmi to dać i zwrot kasy a jak gtx 1060 jest droższy teraz to nową sztuke Oświadczenie o odstąpieniu od umowyhttp://www.windowsmania.pl/rekojmia-niezgodnosc-towaru-z-umowa-544/reklamacja-konsumencka%3B-wzory-pism-slow-kilka-22683/ Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3911 Napisano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 Dowiedz się od sprzedawcy dokąd ją wysłali i tam się zwróć z zapytaniem. Czy oni mają jakąś stronę z tym co sprzedają ? Nie mogę znaleźć,tylko same informacje gdzie i telefony. Jak ty tą kartę kupowałeś ? Cytuj Link to post Share on other sites
HAKELBERY 474 Napisano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 Serwis msi to chyba Wrocław jak i każdy inny Poland MSI Polska Sp. z o.o. Add : ProLogis Park Wrocław ul. Magazynowa 1, Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce Administration / Reception: (+48) 71 710 52 00 FAX : (+48) 71 710 52 01 Service Call Center TEL: +800 080 990 / (+48) 71 881 10 16 E-mail: serwis@msi.com Technical phone support TEL: +48 71 710 52 15 (on working days 11.00 - 15.00) TEL: +48 71 710 52 16 (on working days 11.00 - 15.00) E-mail: info.pl@msi.com Cytuj Link to post Share on other sites
playboiolii 0 Napisano 16 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 Dowiedz się od sprzedawcy dokąd ją wysłali i tam się zwróć z zapytaniem. Czy oni mają jakąś stronę z tym co sprzedają ? Nie mogę znaleźć,tylko same informacje gdzie i telefony. Jak ty tą kartę kupowałeś ? tzn. oni składają kompy więc wszystkie części oni załatwiali. Wysłali ją do serwisu MSI we Wrocławiu i tam też dzwoniłem ale powiedziano mi że mieli dłuższą przerwę swiąteczną tylko problem jest taki że karta była już tam długo przed tym całym wolnym więc ja nie wiem jak oni do tego podchodzą... Cytuj Link to post Share on other sites
kamil_18_19 499 Napisano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 (edytowane) Ja czekałem 30 dni ponad aż łaskawie Komputronik oda mi kasę za R9 270. Edytowane 16 Stycznia 2018 przez kamil_18_19 Cytuj Link to post Share on other sites
vikingpl 28 Napisano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2018 Napisz na facebooku. Zazwyczaj to najszybsza droga do rozwiązania takich spraw. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3911 Napisano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2018 Serwis autoryzowany ma 30 dni roboczych na naprawę ... Cytuj Link to post Share on other sites
Funkie 1189 Napisano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2018 @jarrino Termin naprawy jest opisany w gwarancji dołączonej do produktu lub możną znaleźć na stronie producenta. Czas gwarancji i jej realizacja określa producent w danym regionie. Podejrzewam że karta poszła do dystrybura gdzie niestety nie udało się stwierdzić uszkodzenia mechanicznego, więc poleciała na oficjalny serwis. Cytuj Link to post Share on other sites
playboiolii 0 Napisano 17 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2018 Byłem dziś w sklepie i dostałem tymczasowo karte msi geforce gtx 1060 3gb (moja miała 6gb) więc fajnie z ich strony, teraz na pewno czas mi będzie szybciej mijał jak będę mógł grać tak jak wczesniej:) Dam znać jak moja karta wróci z serwisu, dziękuje za pomoc! Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.