Skocz do zawartości

playboiolii

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O playboiolii

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Byłem dziś w sklepie i dostałem tymczasowo karte msi geforce gtx 1060 3gb (moja miała 6gb) więc fajnie z ich strony, teraz na pewno czas mi będzie szybciej mijał jak będę mógł grać tak jak wczesniej:) Dam znać jak moja karta wróci z serwisu, dziękuje za pomoc!
  2. tzn. oni składają kompy więc wszystkie części oni załatwiali. Wysłali ją do serwisu MSI we Wrocławiu i tam też dzwoniłem ale powiedziano mi że mieli dłuższą przerwę swiąteczną tylko problem jest taki że karta była już tam długo przed tym całym wolnym więc ja nie wiem jak oni do tego podchodzą...
  3. "Jeżeli ktoś jest w temacie i wie ile taka reklamacja może potrwać i czy mogę dochodzić od sklepu zwrotu kasy lub wymiany na inny sprzęt proszę o informację."
  4. Dzwoniłem już kilka razy ale za każdym razem mówili ze nic nie wiedzą i jak przyjdzie to zadzwonią, a sklep to "Data" Firma Handlowo-Usługowa Patryk Rusak.
  5. Witam Prawie dwa miesiące temu tj. 27.11.17 reklamowałem kartę graficzną MSI gtx geforce 1060, sklep przyjął reklamację, po czym odesłał kartę do serwisu. Niestety upłynęło sporo czasu, a ja nie mam żadnej informacji o przebiegu reklamacji i przewidywanym czasie jej trwania. Kilkukrotnie dzwoniłem do sklepu, ale oni nic nie wiedzą. Trwa to już bardzo długo i jestem delikatnie zirytowany zaistniałą sytuacją, nigdy nie czekałem tak długo na realizację reklamacji. Jeżeli ktoś jest w temacie i wie ile taka reklamacja może potrwać i czy mogę dochodzić od sklepu zwrotu kasy lub wymiany na inny s
×
×
  • Dodaj nową pozycję...