Skocz do zawartości

Recommended Posts

Hej, wczoraj kupiłam laptopa Acer Predator Helios 300, niestety mam dziwne wrażenie, że laptop nie jest tak wydajny jak powinien być, nie znam się na tym wiec liczę na wasze podpowiedzi.
Laptop był testowany w grze ETS2 z modami Promods itp, wszystko chodzi płynnie na maksymalnych ustawieniach, problem robi sie podczas normalnego przeglądania internetu, tzn podczas oglądania filmów na YT potrafi sie ściąć i prawie wywalić przeglądarkę Opera(sporadycznie), w momencie klikniecia na pulpit prawym przyciskiem myszki jest od 1 do nawet 3-4s ścinki całego laptopa.. nie wiem co mam o tym sądzić wiec mam nadzieje, ze mi pomożecie :) pozdrawiam Agata.

Link to post
Share on other sites

Ze specyfikacji wynika, że masz Windows 10 Home, więc zacznij od optymalizacji systemu szczególnie jeżeli chodzi o prywatność. Windows 10 cały czas podgląda co na nim wykonujesz. Wyłącz usługę Windows Search. Co do reszty: https://www.google.pl/search?q=optymalizacja+windows+10&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=JbpPWun-N-KkX4GxgrAE

Link to post
Share on other sites
w momencie klikniecia na pulpit prawym przyciskiem myszki jest od 1 do nawet 3-4s ścinki całego laptopa

Czy to samo jest po  wybraniu prawokliku na touchpadzie? Sprawdź podgląd zdarzeń czy są zapisane błędy czasowo pokrywające się ze ścinkami. Jak system ma np. problemy ze sterownikami lub ich certyfikatami cyfrowymi to najlepszy sprzęt nie zapewni poprawnego działania. Jeżeli nie korzystasz to powyłączaj też programy producenta laptopa i ich usługi.

Edytowane przez lonialomax
Link to post
Share on other sites

hej, zauważyłam, że problem leży w dysku, mam tylko HDD 1TB, i przez cały czas mam 100% obciążenie, wczoraj poczytałam i wyłączyłam dwie funkcje, teoretycznie jest lepiej bo momentami spada do 0-3 i w tedy laptop chodzi normalnie, ale nadal prawie cały czas jest obciążony na 100%

Tak na touchpadzie jest to samo.

Link to post
Share on other sites