.daft 433 Napisano 30 Marca 2011 Udostępnij Napisano 30 Marca 2011 a co mowi Ci nazwa "alarm zblizeniowy"? dziala na zasadzie sonaru - im blizej Ciebie jest przeciwnik tym czesciej slyszysz alarm. dodatkowo dookola mapy pojawiaja sie czerwone pola. Cytuj Link to post Share on other sites
DustEater 37 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Jak piszą w tym artykule w Crysis 2 nigdy nie miało być DX11 Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 po co dx11 do gry robionej pod ps3 i xboxa znowu nas olali Cytuj Link to post Share on other sites
Thorin49 12 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Szczerze mówiąc, to już tak na tego DX11 nie czekam - na "przestarzałym" DX9 ta gra wygląda lepiej niż wszystko co do tej pory wyszło... Cytuj Link to post Share on other sites
Dragoslaw25 113 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 http://www.purepc.pl/rozrywka/crysis_2_ ... 3_miesiace Ale pompa Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13236 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 DirectX 10 w ogóle nie zostanie uwzględniony - zdaniem twórców jest już przestarzałe i nie warte uwagi. To czemu zrobili grę w DX9 (nie licząc konsol). Cytuj Link to post Share on other sites
WaxYL 27 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Bo my mamy konwert z konsoli. Gdzie DX9 jest. Właśnie przeszedłem singla, mieszane uczucia:p Ale ogólnie fajny. Kurna, ten mój stary exe to był z wersji 1.0. Do singla wystarczył, do multi nie. Zuploaduje ktoś Crysis2.exe na jakiś serwer hostingowy? Cytuj Link to post Share on other sites
Mixtape 1765 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 http://www.purepc.pl/rozrywka/crysis_2_patch_directx_11_dopiero_za_3_miesiace Ale pompa Czy oni sobie ku^$# jaja se robią ??? No przecież to już przesada jest . Tak obiecali wparcie dla pecetów a okazuje się, że ru*^ają nas i to nieźle Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 To samo w przypadku Shoguna (chociaż ten jest tylko na PC). Po prostu wydają betę i każą sobie płacić za możliwość przetestowania. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukaszbass 116 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Ehh czemu mnie to nie dziwi... ;/ Cytuj Link to post Share on other sites
kbrbabzbtb 1123 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Dx10 jest już cholernie przestarzałe dlatego nasi priorytetowi klienci dostali grę w dx9 Cytuj Link to post Share on other sites
kbrbabzbtb 1123 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Jak komus nie przeszkadza zabkowanie to wydaje mi sie, że z tym autoexec`iem textury wygladaja lepiej: http://www.forum-3dcenter.org/vbulletin ... 07&page=21 Post nr 412. Tylko trzeba dodatkowo wylaczyc w nim jak nie jest r_motionblur=0 i r_postmsaa=0 ten rodzaj AA jest tandetny, wygladza ale wszystko po nim widac jak przez lekka mgle. Cytuj Link to post Share on other sites
kbrbabzbtb 1123 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 A jak ktoś chce się trochę pośmiać to polecam ten wątek i 3 post od góry: http://www.mycrysis.com/forums/viewtopi ... 40&t=17484 Cytuj Link to post Share on other sites
PeJot 11 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Być może moja wiedza jest ograniczona, ale dla mnie absurdem samym w sobie jest możliwość dodania do jakiejkolwiek gry stworzonej/działającej pod DX9 obsługi innej wersji DX. Gdyby ktoś stwierdził, że do DX7 doda DX8 to uznano by go za durnia. Jeśli wierzyć w marketingowe lub realne cechy DX10 i 11 to poza tym co nowe wersje potrafią wyświetlić, zasadniczą zmianą miło być to JAK będą to wyświetlać,tworzyć/obliczać/jakkolwiek. Stąd zapowiadany wzrost wydajności DX10 vs DX9, podczas kiedy każda gra obsługująca podobno nowe API, działa w tym trybie zdecydowanie wolniej. Jeśli engine od podstaw nie powstaje tak, żeby wykorzystywać nowe rozwiązania to jak można coś potem 'dodać' bez drastycznej ingerencji w sam silnik? Ten cały DX10/11 w obecnych czasach raczej przypomina jakąś naciąganą emulację i liczenie że CPU+GPU mają dość mocy, żeby to oszustwo 'pociągnąć'. Cytuj Link to post Share on other sites
kbrbabzbtb 1123 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Mam zbieżne zdanie z pejot_(ash). Crysis 1 pokazał, że wersje dx9 i dx10 praktycznie się nie różnią. Każdy kto mocno się interesował tweakowaniem tej gry wie jakie zmienne powstawiać, że gra pod dx9 w XP wyglądała jak pod dx10 w Viscie. I już w tamtej sytuacji można było się doszukać w tym lekkiej manipulacji ze strony firm. Ponoć do trybu ultra high (ustawiane w menu, pod xp tylko high bylo dostepne) potrzeba było karty z dx10 i windowsa Visty. A tu dzielni gracze wykazali, że wcale nie i dx10 to lekka ściema. Wystarczy zmodyfikować pliki .cfg. Sprzedaż sprzętu GPU z logo DX10! szła wtedy jak świeże bułeczki Nie ma sensu w dorabianiu na siłe patcha z obsługą dx11 do C2. Różnica jest wtedy kiedy developer robi od początku do końca kod z myślą o wykorzystaniu potencjału najnowszego sprzętu - zwłaszcza ogromnych możliwości GPU nowych bo na tym się wszystko opiera. Nr biblioteki dx ma drugorzędne znaczenie jak pokazał właśnie Crysis 1. Jeśli wyjdzie patch z dx11 do C2 to moim zdaniem przyniesie tak "oszałamiające" zmiany jak dx11 w dragon age 2. Co z tego, że ktoś tam zaimplementował obsługę tych bibliotek jak grafika wygląda jak ciosana połówką kamienia? Cytuj Link to post Share on other sites
WaxYL 27 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 Ej ludzie, co się dzieje z tą grą. Wbijam na kolejno serwery gdzie na każdym jakiś cheater. WTF? Ludzie z 50:2 lataja:P Dali ciała. Cytuj Link to post Share on other sites
Ujemny 29 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 DirectX 11 będzie w Crysis 2, ale... łata którą trzeba będzie pobrać zapewne będzie ważyć tyle ile sama gra minus tekstury. Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Wkurza mnie, że nie nabija mi punktów do odblokowanych mocy i co wchodzę w postać, to tak to wygląda, jakby nie były aktywne. Cytuj Link to post Share on other sites
Wulfen 134 Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 DirectX 10 w ogóle nie zostanie uwzględniony - zdaniem twórców jest już przestarzałe i nie warte uwagi. To czemu zrobili grę w DX9 (nie licząc konsol). chodzi o to ze wzgledem dx9 prawie niczym sie nie rozni, to taki dx9.1 dlatego nie zostanei uwzgledniony. Być może moja wiedza jest ograniczona, ale dla mnie absurdem samym w sobie jest możliwość dodania do jakiejkolwiek gry stworzonej/działającej pod DX9 obsługi innej wersji DX.w farcryu bylo to samo. po jakims czasie dodali dx9.c(shader m. 3.0 i hdr) Cytuj Link to post Share on other sites
JoHnNy08PL 184 Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Ej ludzie, co się dzieje z tą grą. Wbijam na kolejno serwery gdzie na każdym jakiś cheater. WTF? Ludzie z 50:2 lataja:P Dali ciała.Dobra, czyli orginałkę sobie odpuszczam Cytuj Link to post Share on other sites
WaxYL 27 Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Z tego co zauwzyłem co ciągle wbijałem na ruskie serwy:P Cytuj Link to post Share on other sites
Tokimu 1 Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Witam. Na początku grałem w crysis 2 na geforce 9600 gt na minimalnych wymaganiach. Po ok. 2h gry jak wrogowie do mnie strzelają to widzę zamiast strzałów takie niebieskie kreski. Pokazują one tor strzału i przelatują przez budynki/przedmioty. Wczoraj kupiłem kartę gtx 560 msi i dzisiaj po ok 4h grania znowu to samo. Postanowiłem obniżyć taktowanie procka ponieważ wykluczyłem ,że 2 karty graficzne tylko w tej grze się wykrzaczają. Procek (i5 760) miałem taktowany na 4.2 ghz. Temperatury dochodziły max do 70 stopni. Zmniejszyłem do 3.8 ghz i nadal to samo . Macie jakieś pomysły czego może być to wina ? Później postaram się dać jakieś zdjęcia ,żebyście wiedzieli jak to wygląda. Cytuj Link to post Share on other sites
WaxYL 27 Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Jest to opcja nanokombinezonu. Kliknij H i tam masz opcję "pokazuj tor strzałów" czy coś takiego. Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13236 Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 widzę zamiast strzałów takie niebieskie kreski To opcja nanokombinezonu która pokazuje tor lotu pocisku. Edit@ WaxYL - wyprzedziłeś mnie o kilka sekund Cytuj Link to post Share on other sites
Tokimu 1 Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Lol to chyba najgorszy efekt jaki widzialem ;D. Dzięki za pomoc . Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.