Skocz do zawartości

[MULTI] Crysis - seria


Recommended Posts

Witajcie.

Pomimo iż premiera gry Crysis 2 będzie najprawdopodobniej jesienią tego roku to w sieci jest już kilkuminutowy filmik obrazujący jak prawdopodobnie będzie wyglądała gra. Jest to sequel Crysisa http://gry.onet.pl/2181472,,Zobacz_Crys ... omosc.html.

Akcja gry będzie się toczyła w zniszczonym Nowym Jorku, fabuła gry nie zostanie znacznie zmieniona nadal będziemy musieli walczyć z najeźdźcami z kosmosu. Filmik ma być zaprezentowany na nadchodzących targach E3.

Jest to pierwsza gra korzystająca z CryENGINE 3.

Link to post
Share on other sites

Po obejrzeniu mam następujące przemyślenia: drewniane sterowanie, mało tam faktycznego, niepociętego gameplay'u, a grafika (którą Crysis stoi) nie zrywa kasku z głowy.

Drewniane sterowanie, bo filmik jest z wersji konsolowej i widać jak się koleś kaleczy tam na padzie. :o

A do grafiki osobiście nic nie mam - taka jak jest może zostać. :o CryEngine 3 ma być rewolucyjny w innym względzie. Z tego co czytałem kiedyś, engine ma dawać możliwość wejścia do dowolnego budynku. Koniec z sztucznymi pudełkami zamiast bloków - każde drzwi można otworzyć, każde okno zbić, itd. Ciekaw jestem tylko czy faktycznie to zaimplementują w grze?

Link to post
Share on other sites

Co to za noob grał?!?

2:51 wyłącza się stealtha, strzela się, włącza się, ale tak debile nie umieją tak sprawnie obsługiwać kontrolera, więc damy głupie AI które przez 4 sekundy od wyłączenia stealtha nas nie zobaczy

Rzucanie granatów... n/c

 

Chcą zrobić połączenie killzone 2 z gears of war...

 

Dla mnie po tym gameplayu porażka roku... o.O

Zawiodłem się na tym :o:hahaha:

 

A i CE2 spokojnie by to uciągnął - chwyt marketingowy - dodamy DX11, zniszczenia i ludzie to kupią bo na pudełku będzie - NAJNOWSZY CRYENGINE 3, NASTĘPCA NAJŁADNIEJSZEGO SILNIKA GRAFICZNEGO EVER!!1

casuale do boju!! :o

Link to post
Share on other sites

@JoHnNy08PL - spodziewałem się więcej entuzjazmu po Tobie. ;)

Chociaż tak z drugiej strony patrząc masz trochę racji. Porażką roku przede wszystkim jest to, że tego typu gry robią pod debilne konsole. Upraszczają sterowanie, bo na padzie nie ma tyle guziczków, upraszczają grafikę bo konsola ma ograniczone możliwości a gra musi płynnie chodzić itp.

Jestem zdania, ze FPS'y powinny być w pierwszej kolejności robione na PC a potem ewentualnie przenoszone na konsole (o ile uciągną), bo tracą na tym i gry i gracze.

A poza tym granie w FPP na padzie to jakieś nieporozumienie.

Link to post
Share on other sites

engine ma dawać możliwość wejścia do dowolnego budynku. Koniec z sztucznymi pudełkami zamiast bloków - każde drzwi można otworzyć, każde okno zbić, itd. Ciekaw jestem tylko czy faktycznie to zaimplementują w grze?

wierzysz w cuda ??? mi się wydaje nie możliwe żeby konsola udźwignęła takie bajery PC jest w stanie ;))
Link to post
Share on other sites

W jakiejś wypowiedzi szef CryTek'a twierdził, że Crysis 2 ma mieć wymagania zbliżone (a wręcz niższe) do jedynki. Ale to było dobre pół roku temu, jak nie lepiej.

Z jednej strony trochę średnio to widzę. Chociaż z drugiej - patrząc na ten filmik...

Link to post
Share on other sites

Miasto nie obciąża tak GPU.Za to dżungla gdzie są skomplikowane obliczenia to GPU nieźle musi się napracować żeby to ogarnąć.Nic dziwnego że do teraz nie ma karty która by pociągła crysisa w fullHD w 60fps.Konsolowy kod musieli odpowiednio ,,obciąć'' żeby mogły przynajmniej w tych 30fps funkcjonować ;)

Link to post
Share on other sites

Jeśli faktycznie zaimplementują miasto w takiej formie jak pisałem wcześniej (totalna dowolność poruszania się), to powiem Ci że będzie ono miało spore wymagania. Dżungla spoko - mocno obciąża GPU. Ale kiedyś oglądałem jakieś CryEngine 3 Tech Demo i moje wrażenie było takie, że dżungla to pikuś. :D

Zresztą zobacz sam:

 

Co prawda to jest późniejsze demo (ja widziałem jeszcze inne ale nie mogę go nigdzie znaleźć), ale mniej więcej zobaczysz poziom detali.

 

P.S. Zwróć uwagę, że wszystko prezentują w wejsjach konsolowych (pogięło ich? ;) ).

Link to post
Share on other sites

ostatni gameplay wygląda dość dobrze ale nie powalająco. już półtora roczny killzone 2 wygląda nieco lepiej a przy takim killzone 3 to crysis 2 wygląda jak gra z zeszłej generacji :P

Z tego co czytałem kiedyś, engine ma dawać możliwość wejścia do dowolnego budynku. Koniec z sztucznymi pudełkami zamiast bloków - każde drzwi można otworzyć, każde okno zbić, itd. Ciekaw jestem tylko czy faktycznie to zaimplementują w grze?

zapomnij

Jak kolesie konsolowi zobaczą Crysisa 2 na dx11 i tesselacji to im gały wypadną ;) .

mi już gały wypadły jak zobaczyłem killzone 3 a crysis 2 to może osiągnie poziom kz2 ;)
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...