Wirox 2 Napisano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2017 Tak jak w temacie: w losowych momentach subwoofer z zestawu Creative A120 zaczyna "burczeć", niezależnie od tego, czy jest podłączony do komputera, czy nie. Jakieś pomysły, z czego może to wynikać? Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2061 Napisano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2017 Jakiej oczekujesz odpowiedzi? Wziął się i zepsuł się. Cytuj Link to post Share on other sites
Wirox 2 Napisano 2 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2017 (edytowane) Jakiej oczekujesz odpowiedzi? Wziął się i zepsuł się. Na przykład takiej, bo nie znam się na elektronice i nie jest dla mnie oczywistym, że winą jest uszkodzenie w subwooferze, szczególnie, że zestaw jest nowy. Czyli po prostu bez zastanowienia odsyłać zestaw na gwarancję? Edytowane 2 Sierpnia 2017 przez Wirox Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2061 Napisano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2017 No skoro sam z siebie wydaje odgłosy to chyba oczywiste, że coś jest z nim nie tak? Cytuj Link to post Share on other sites
Wirox 2 Napisano 2 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2017 No skoro sam z siebie wydaje odgłosy to chyba oczywiste, że coś jest z nim nie tak? Nie wiem, przeglądałem różne tematy, gdzie w podobnych przypadkach winą obarczano kabel, przedłużacz, czy gniazdko, dlatego zdecydowałem się spytać. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2061 Napisano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2017 To dlaczego nie wykonałeś testu podłączając inny kabel, przedłużacz czy gniazdko? Cytuj Link to post Share on other sites
Wirox 2 Napisano 2 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2017 To dlaczego nie wykonałeś testu podłączając inny kabel, przedłużacz czy gniazdko? Przed chwilą napisałeś, że to subwoofer jest zepsuty, więc robienie tego byłoby tylko stratą czasu, czyż nie? (pomijając już fakt, że nie mam do dyspozycji innego kabla czy przedłużacza) 1 Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2061 Napisano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2017 Stratą czasu jest pisanie głupot na forum. I jakoś nie bardzo mi się chce wierzyć, że dysponujesz tylko jednym gniazdkiem w domu. Cytuj Link to post Share on other sites
Rozwiązanie Wirox 2 Napisano 3 Sierpnia 2017 Autor Rozwiązanie Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2017 Stratą czasu jest pisanie głupot na forum. I jakoś nie bardzo mi się chce wierzyć, że dysponujesz tylko jednym gniazdkiem w domu. Zgadzam się - dlatego myślę, że nie powinieneś dalej udzielać się w tym temacie; lepiej zostawić to komuś, kto w przeciwieństwie do ciebie ma w zamiarze pomóc przy rozwiązywaniu problemu. A fragment o gniazdku, to nie wiem z której z moich wiadomości wytrzasnąłeś. Update: Chyba znalazłem winowajcę. Najwyraźniej router, który był umieszczony blisko subwoofera zakłócał sygnał i tym samym powodował niechciane odgłosy, więc wystarczyło go przenieść nieco dalej. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.