gepardmak 697 Napisano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2017 Pisz bezpośrednio do serwisu MSI tu masz namiary. https://pl.msi.com/page/service-location Cytuj Link to post Share on other sites
tomkusi1 34 Napisano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2017 pisanie do msi mu nic nie da ,bo oni maja w nosie klienta detalicznego. Cytuj Link to post Share on other sites
joggy 228 Napisano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2017 @@DjXbeat, Oni akurat mogli mieć wtedy jakąś umowę na to z Gigabyte. Ale jest coś takiego że sprawy tego typu powinien ktoś przejąć.Czyli wychodzi na to że najlepiej jednak kupować w dużych sklepach bo może 30-50zł drożej ale mała szansa że taki xkom morele czy inny komputronik nagle się zwinie. Cytuj Link to post Share on other sites
mesiah1989 36 Napisano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2017 Dokładnie. Dwa razy miałem już upatrzonego gtx 1070 w normalnej kasie ale odbijałem się ze względu na sklepy no name. Nie ma co ryzykować. Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2017 (edytowane) A jak kiedyś sprzedawałem rx 470 to koleś do mnie, że w tym sklepie, w którym zakupił kartę autor tematu jest taniej. To ja pisałem, że pewnie upadnie. I jak widać tak się stało LoL. Edytowane 21 Czerwca 2017 przez krzyhox Cytuj Link to post Share on other sites
joggy 228 Napisano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2017 (edytowane) Swoją drogą ciekawa sprawa, bo z tego co pamiętam w techplanet chyba oni jako pierwsi lub jako jedni z pierwszych dostali te RXy 470/480 i byli nawet przez oficjalny fanpejdż AMD reklamowani że tam kupisz na pewno, jak zaraz po premierze była mała dostępność kart .Dlatego jak składałem kompa rok temu to wszystko z x komu i moreli. Mojego GTXa 970 nawet jak już kupiłem używanego to również szukałem takiego co by był na gwarancji i żeby nie był kupiony w firmie krzak tylko akurat kupiłem takiego z xkomu. Edytowane 21 Czerwca 2017 przez joggy Cytuj Link to post Share on other sites
sowa997 1 Napisano 21 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2017 Witajcie ponownie, Sprawa nie ma się za kolorowo. FB msi nic nie może pomóc ... (poza podaniem namiarów na serwis itp)Od jednego z naszych kolegów na forum dostałem bezpośredni e-mail do kogoś z serwisu kto rzekomo coś może (wyżej postawiony przełożony? Pan Szefu?) I jego odpowiedź na mój problem ma się następująco:(Wrzucam całą konwersacje w celu poglądu)http://i.imgur.com/3Mcu0LN.png http://i.imgur.com/lksoip7.png Odpowiedź : http://i.imgur.com/zIhgi19.png Strona wsparcia od MSI https://register.msi.com też odpisała na mój problem. Pytanie zadałem w j.angielskim bo takie były wytyczne strony, odp. w j.polskim. http://i.imgur.com/yH2w7fE.png http://i.imgur.com/EBz0IGE.png Zostało 9 dni gwarancji... Powiem Wam, że jestem w kropce... Cytuj Link to post Share on other sites
HAKELBERY 474 Napisano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2017 (edytowane) Przeciez sklep daje rekojmie a nie gw .To msi gwarantem . I jak masz rekojmnie zrealizowac jak skepu nie ma ?? Robia z ciebie frajera . Lec do rzecznika to ci pomoze bo msi ma cie gdzieś Edytowane 21 Czerwca 2017 przez HAKELBERY Cytuj Link to post Share on other sites
R4KET 32 Napisano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2017 Pozostał rzecznik, albo kręcić gównoburzę na wykop/reddit. Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2017 Jeden z kolegów z forum miał problem z realizacją gwarancji MSI bo mu się laminat karty wygiął a MSI twierdziło, że to z jego winy, to uderzył do fabryki i kartę mu wymieniono. Serwis miejscowy odrzucił reklamację. MSI ma gdzieś Swoich klientów, podejście kup i sp******j albo nie zawracaj nam du*y. Cytuj Link to post Share on other sites
_Crypt_ 21 Napisano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2017 (edytowane) Dlatego jak składałem ostatnio swojego kompa kupowałem w dużej sieciowce, właśnie ze względu na takie akcje, jak tu. Niby kilka zł drożej, ale sami widzicie, co się czasem dzieje, jak za wszelką cenę chce się mieć jak najtaniej. Co do MSI - mam mobo i grafe. Jak nie zmienia podejścia do klienta, to następny sprzęt nie będzie już od nich, nawet, jeśli byłby "lepszy". Nie lubię takiego zlewania klienta i dla zasady kupie coś innego. Coś jak z ostatnimi wyborami u nas - rządzący byli pewni wygranej, a ostatecznie z kretesem wygrała opozycja. Edit: Pamięta ktoś, jak się ta sprawa z karta "rzekomo uszkodzona przez użytkownika" skończyła? Edytowane 21 Czerwca 2017 przez _Crypt_ Cytuj Link to post Share on other sites
Wento 1825 Napisano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2017 Aż przykro patrzeć jak niektórzy producenci, w tym MSI są lata świetlne za EVGA lub ZOTACiem. Moim zdaniem nie ma sensu bawić w pogadanki, tylko w takim wypadku odrazu wstąpić na drogę prawną. Ja już się nauczyłem, aby nie kontaktować się z polskim supportem przy większości produktów. W ostatnich wypadkach, Zotac, Microsoft,Palit, zapewnili najlepsze wsparcie jedynie po kontakcie z niemieckim/angielskim supportem, gdzie nasze lokalny support rozkładał ręce. Nie wiem z czego to wynika, że jakimś cudem czasami niemiecki/angielski oddział danego producenta jest w stanie podjąć się czynności, których nie mogą podjąć się polskie oddziały. Spróbuj jeszcze uderzyć do niemieckiego supportu MSI przez telefon, gadają na pewno po angielsku, no chyba, że język naszych zachodnich sąsiadów nie jest Ci obcy . 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Adfsfd 37 Napisano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2017 Czyli na dzień dzisiejszy jakie firmy produkujące bebechy do kompa są warte uwagi i realizują gwarancję nawet jak sklep padnie? Tylko EVGA? U nich trzeba wysłać do Niemiec za kilka euro. Co by nie mówić sklepów komputerowych jest dużo a te na allegro przeważnie żyją dopóki mają mały ZUS. Cytuj Link to post Share on other sites
ReznoR 362 Napisano 23 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2017 morele.net ma to bardzo ładnie zaznaczone w swoim regulaminie odnośnie gwarancji. Każdy produkt ma zakładkę "gwarancja" i jest tam odpowiednio napisane, czy gwarancja jest realizowana przez serwis producenta, czy przez sprzedawcę. To jest to samo miejsce, gdzie sprawdza się długość gwarancji. Tylko raczej mało kto przy zakupie zwraca uwagę na to, czy serwis jest "sprzedawcy" czy "producenta", interesuje ich w większości jedynie okres gwarancji. https://www.morele.net/pokaz_pomoc/84/ Jeśli chodzi o serwis, to bardzo chwalony jest też Asus. Nie wiem jak to wygląda w sprawie kart graficznych (nigdy takiej nie wysyłałem) ale akurat mogę to poświadczyć na przykładzie dwóch kart dźwiękowych. Wymienili od ręki na całkiem nowe, zaplombowane, za każdym razem (3 razy) jak odsyłałem na gwarancję (jedną przez morele, drugą przez jakiś inny sklep).Droższą (Asus Xonar ST) odesłałem nawet bez pudełka i wszystkich akcesoriów. A itak dostałem drugie opakowanie. Nawet do dziś po sprzedaży zostało mi opakowanie po poprzedniej + wszystkie akcesoria.Mogę też polecić serwis Logitech. Można zgłosić reklamację przez ich oficjalną stronę. Po weryfikacji kupna i modelu seryjnego, nawet nie chcą z powrotem starej myszy. Poprostu wysyłają nową bezpośrednio z serwisu w EU. Stara mysz mi została, więc opchnąłem kiedyś poprostu jako uszkodzoną na allegro (dwuklik...).Nie miałem też problemu z serwisem ADATA. Miałem tą samą sytuację co autor tematu - pendrive padł, i jednocześnie sklep również padł. Zgłosiłem więc reklamację na stronie ADATA. Kazali odesłać pendrive do ich serwisu gdzieś w EU. Nie wyniosło mnie to drogo, bo pocztą jako list jest w miarę tanio. Chyba nawet poniżej 10 zł, ale nie pamiętam. Odesłali mi całkiem nowy pendrive (aczkolwiek nie identyczny model, tylko o równoważnych parametrach).Podobna sytuacja z Lumią 930. Polski oficjalny (!) serwis Nokii w Poznaniu kazał przesłać, "sprawdzili" w jeden dzień, i chyba nawet tego samego dnia odesłali z łatką "wszystko w porządku" - ograniczyli się do ponownego wgrania firmware. Spróbowałem więc z x-komem, tam gdzie kupiłem. Odrzucili mi reklamację motywując tym, że Microsoft posiada serwis door-to-door, który działa znacznie sprawniej i polecili ten sposób. Udałem się na stronę Microsoftu i po kilometrach pytań "a czy...?" dokopałem się do adresu ich serwisu. Podam ją dla innych, bo trudno się dokopać: https://support.b2x.com/Mają oficjalną apkę diagnostyczną nawet, ale jesli ktos jest pewien, że coś nie działa (w moim przypadku mikrofon) można od razu podać sam nr IMEI (nie chcą nawet żadnych faktur) i wysłać zgłoszenie serwisowe. Wysyłają opłaconą z góry etykietę kurierską DHL, którą wystarczy wydrukować i przykleić na paczkę i dogadać się z kurierem po odbiór. Po kilku dniach odsyłają naprawiony telefon, z nowo naklejoną folią ochronną na ekran, z listą wymienionych części i opisem naprawy (po polsku nawet), ładnie zapakowany i zaplombowany, bez żadnych śladów ingerencji. Także jeśli ktoś będzie miał problem z Lumią to mogę zdecydowanie odradzić bawienie się w serwisy lokalne i od razu wbicie na adres wyżej. Cytuj Link to post Share on other sites
Wento 1825 Napisano 23 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2017 Chyba na dzień dzisiejszy, MS w sprawie Lumii odsyła w Polsce do zewnętrznego serwisu. Cytuj Link to post Share on other sites
niron 11 Napisano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 (edytowane) planuje msi 1060 ( gdyby nie ceny to bym nie planowal tylko juz miał) ale ... jednak sobie odpuszczę i wpadnie asus może zotac. Bo to jest poprostu śmieszne. może powinniśmy zaspamować im fb w ramach pomocy koledze. Jak wrzuciłeś coś na jakiś wykopy facebuki to daj linki może ktoś coś podbije Edytowane 24 Czerwca 2017 przez niron Cytuj Link to post Share on other sites
ReznoR 362 Napisano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 Chyba na dzień dzisiejszy, MS w sprawie Lumii odsyła w Polsce do zewnętrznego serwisu. Możliwe, że teraz zmądrzeli w MS. Jednak z pół roku temu, kiedy chciałem wysłać telefon na serwis, jak się okazało, to x-kom był lepiej poinformowany niż oficjalny serwis Nokia Care w Poznaniu (dokładniej Inter Consult na Dąbrowskiego), oficjalne forum Microsoftu i oficjalny czat pomocy technicznej Microsoftu w PL razem wzięci Cytuj Link to post Share on other sites
sowa997 1 Napisano 24 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 (edytowane) Witajcie Ponownie, W Poniedziałek będę chciał się zobaczyć z Rzecznikiem Praw Konsumenta w Katowicach i przedstawić mu sytuację. Ogólnie w sprawie odpowiedzialności za kartę to się zrobił taki chory wężyk... W przybliżeniuMSI sprzedało kartę dystrybutorowi (umowa gwarancyjna pomiędzy dystrybutorem a MSI)Dystrybutor sprzedał kartę sklepowi Techplanet (umowa gwarancyjna pomiędzy dystrybutorem a Techplanet) Techplanet sprzedało kartę klientowi (umowa gwarancyjna pomiędzy Techplanet a Klientem) Dlatego jak Sklep wypadł z wężyka to nikt nie chce ze mną rozmawiać... Wychodzi z tego że dystrybutor jest bliżej niż MSI i to go powinienem bombardować ale tutaj ta sama śpiewka co z MSI (nie da rady pomóc bo bla bla bla [wstaw tutaj jakąkolwiek wymówkę]) Sklep w momencie ogłoszenia upadłości powinien jeszcze przez 2 lata zajmować się gwarancjami na swoje produkty, tylko że 99% sklepów ma to gdzieś bo za gwarancję płaca wtedy z własnej kieszeni...Poza tym Techplanet ma wyłączone telefony, na e-maile nie odpisują, a siedziba zamknięta na 4 spusty... Jedyną osobą która by tam chciała moją kartę byłby komornik BADUM TSS! Ot taki żarcik :c P.S. Planuję opisać sprawę na wykopie ale to dopiero jak już gwarancja padnie. Ponadto poza wbitą na MSI i Dystrybucje chciałbym naświetlić sam problem który istnieje i jest jednym słowem KAPPA ( ͡° ʖ̯ ͡°) Edytowane 24 Czerwca 2017 przez sowa997 Cytuj Link to post Share on other sites
HAKELBERY 474 Napisano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 Sklep w momencie ogłoszenia upadłości powinien jeszcze przez 2 lata zajmować się gwarancjami na swoje produkty, tylko że 99% sklepów ma to gdzieś bo za gwarancję płaca wtedy z własnej kieszeni... A niby dlaczego ?? Czy po upadłosci umowa wygasa pomiedzy nimi na zakupiony produkt ? A jesli nawet to przeciez dystrybutor moze nawet nie wiedziec ze sklep juz nie istnieje znajac przepływ informacji w Polsce....... Cytuj Link to post Share on other sites
niron 11 Napisano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 Rob hałas w mediach teraz nie jak przepadnie gwarancja. Cytuj Link to post Share on other sites
bychol 10 Napisano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 Ja miałem podobny przypadek z płytą główną od asusa, i po napisaniu do nich też dostałem informacje iż nie obsługują klientów detalicznych ale X-com to ich oficjalny dystrybutor i do nich mam się zwrócić, po wysłaniu maila do x-comu z treścią od asusa nie było żadnego problemu zrealizowali gwarancje beż żadnych problemów, także problem z msi masz tylko taki że dystrybutor nie chce jej przyjąć i to od niego powinieneś żądać realizacji gwarancji bo msi ma z tym mało wspólnego bo obsługują tylko dystrybutorów także w tym łańcuszku tylko dystrybutor pozostaje. Cytuj Link to post Share on other sites
sowa997 1 Napisano 24 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 Rob hałas w mediach teraz nie jak przepadnie gwarancja. Gwarancja do 1-go Lipca :\ Mógłbyś bardziej rozwinąć "hałas w mediach", poza napisaniem na wykopie nic innego chyba nie mam. Wątpię by TVN czy Polsat się tym zainteresowały Cytuj Link to post Share on other sites
HAKELBERY 474 Napisano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 sowa997 Jak juz bedziesz u rzecznika to spytaj sie go równiez czy u msi mozesz równiez zrealizowac rękojmie jak karta ma mniej niz 2 lata Cała sytuacja jest bardzo dizwna ze sa takie dziury w prawie .W koncu producentem jest msi i on powienien brac odpowiedzialnosc za towar jesli pozostali sie wykruszyli z łancucha . Np U EVGA wysyłasz do Niemiec i masz realizowana gw przez 2 lata a jak zarejestrujesz to w wiekszosci przypadków i 3 Co do tego ze jak sklep pada to nie ma realizacji bo sie rozwazuje uwowa to wez i taki przykłąd ....... Sklep zostaje w najlepszej formie a brat kupuje karte za 6k i ci daje albo wyjezdza do sirlilanki ,umiera lub cokolwiek co bys nie wymyslił i co równiez nie mozesz zrealizowac gw pod wzgledem prawnym ? W koncu umowa była miedzy sklepem a bratem a nie Toba . Jakies to dziwne by było . Co do uderzania gdzies na necie to to olej . Szkoda czasu przeleci gw i tyle z tego bedzie . Rzecznik wysle pismo i od tego dnia liczy sie zgłoszenie RMA a czasu duzo nie masz Cytuj Link to post Share on other sites
niron 11 Napisano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 (edytowane) Dziur w prawie nie ma. Porostu gwarant odwraca się du*a. Gwarancja do 1-go Lipca :\Mógłbyś bardziej rozwinąć "hałas w mediach", poza napisaniem na wykopie nic innego chyba nie mam. Wątpię by TVN czy Polsat się tym zainteresowały Napisz na fb msi polska, msi global, wykopie, https://forum-en.msi.com/ , https://forum-pl.msi.com/ . Udało Ci się ustalić który dystrybutor odpowiada za karte? Wrzuć tu nam linki. Myślę że każdy chętnie pomoże i wrzuci dwa zdania od siebie na ten temat, może w taki sposób ktoś dostrzeże problem Społecznościówki mają ogromną moc przekonałem się nie raz co szkodzi? Edytowane 24 Czerwca 2017 przez niron Cytuj Link to post Share on other sites
sowa997 1 Napisano 24 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 Dziur w prawie nie ma. Porostu gwarant odwraca się du*a. Napisz na fb msi polska, msi global, wykopie, https://forum-en.msi.com/ , https://forum-pl.msi.com/ . Udało Ci się ustalić który dystrybutor odpowiada za karte? Wrzuć tu nam linki. Myślę że każdy chętnie pomoże i wrzuci dwa zdania od siebie na ten temat, może w taki sposób ktoś dostrzeże problem Społecznościówki mają ogromną moc przekonałem się nie raz co szkodzi? Dystrybutorem jest INCOM GROUP SA we Wrocławiu. FB MSI POLSKA : http://i.imgur.com/8B2pLoI.pnghttp://i.imgur.com/Bs7WYNJ.pnghttp://i.imgur.com/SYOlts0.pnghttp://i.imgur.com/uxV0P55.png http://i.imgur.com/YtWUUpR.pnghttp://i.imgur.com/9wkfLv1.png Końcówka rozmowy bez komentarza wgl xD FB MSI GLOBAL: http://i.imgur.com/APivhQn.pnghttp://i.imgur.com/ep0XHcF.png MSI GLOBAL to jest bot który odsyła do ich stronki register.msi.com, gdzie dostałem odpowiedź zawartą tutaj powyżej oraz parę postów wstecz. Na koniec jeszcze tylko odpowiedz pracownika MSI z rozmowy parę postów wyżej. http://i.imgur.com/3Mcu0LN.pnghttp://i.imgur.com/lksoip7.png http://i.imgur.com/zIhgi19.png http://i.imgur.com/TM38anZ.png Uderzyłem już w chyba wszystkie możliwe kanały kontaktu, teraz chyba tylko Rzecznik .... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.