Skocz do zawartości

Słuchawki AKG K550 a sekcja zasilania oraz kilka pytań


Recommended Posts

Witam,

jestem na kupnie AKG K550/AKG K550 MK2, niestety jestem laikiem w dziedzinie słuchawek i chciałbym się upewnić że będą współgrać z moim PC dopóki nie zainwestuje w lepsze źródło zasilania (wgl czy będzie ono konieczne przy mojej płycie ponieważ w specyfikacji ma parę tzw. ulepszeń dotyczących dźwięku jeśli tak myślałem nad NuForce Icon μDAC-2) jest on oparty na płycie głównej MSI Z170A Gaming M7?

 

Dodatkowo prosiłbym o radę który model sprawdzi się lepiej w strzelankach typu CS  z artykułów wnioskuje że zwykłe AKG K550 mogą się pochwalić większą sceną co wydaje się być wielkim atutem ?

 

Ps. Czy warto inwestować w paroletnie słuchawki których produkcja została zakończona około 700zł? Z informacji, które udało mi się uzyskać nic lepszego w tej kategorii nie dostanę ("neutralne, z ładnymi wokalami, bardzo dobrą szeroką i głęboką sceną z otwartym odczuciem pozycjonowaniem") ale czy aby na pewno?

 

Z góry dziękuje za pomoc :)

Edytowane przez Kamil1000
Link to post
Share on other sites

AKG K550 to legendarne wręcz słuchawki które swoim brzmieniem porwały nie jednego, natomiast odradzałbym stosowanie ich do CSa, one są stworzone do muzyki, nie do gier, jeśli chodzi o Twoje źródło z Realtek ALC-1150 na pokładzie, to szału nie ma, szczególnie jeśli chodzi o wzmocnienie. Zakup dodatkowego wzmacniacza byłby tu nieoceniony, na temat MKII się nie wypowiem bo nie słuchałem, ale jak raz założysz MkI to nie będziesz chciał zdjąć, szczególnie że są bardzo wygodne ;)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

@webmaster a co za różnica czy do muzyki czy do gier? Jak widzę takie biadolenie to para z uszu mi ucieka...

Druga sprawa, co z tego ze alc 1150 skoro na tą chwilę (szczególnie na z170) producenci dodają jakieś pierdoły, które coś tam dają.

Trzecia sprawa, lepiej kupić dźwiękówkę niż wzmacniacz w jego przypadku.