kopciuch 0 Napisano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 Dlatego jestem dobrej myśli i sądzę, że sprawa zakończy się na tym, że dostanę albo nowego-sprawnego Phantoma albo pieniądze. W końcu jest zima i skoro karta przegrzewa się w tych komfortowych warunkach (20 stopni w pomieszczeniu) to co będzie w lecie (32 stopnie w pomieszczeniu)? Przecież nie będę zakładał klimatyzacji za pare tysięcy złotych i płacił wyższe rachunki za prądy tylko po to, żeby zapewnić komfort pracy uwalonej karcie graficznej Cytuj Link to post Share on other sites
Seba141 0 Napisano 5 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 Śmiechu warte odesłałem kartę na gwarancje a ci mi mówią ze dostane z powrotem swojego Phantoma ponieważ producent uznał ze jest całkowicie sprawna czyli według Gainwarda 96 stopni podczas gry w Bad Company2 jest normalne na referencyjnych zegarach w bardzo dobrze wentylowanej budzie. Cytuj Link to post Share on other sites
leon691 39 Napisano 5 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 słynny serwis Gainwarda, przecież nie mogą stracić "renomy" i nagle zacząć uwzględniać gwarancje. Cytuj Link to post Share on other sites
kopciuch 0 Napisano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 Śmiechu warte odesłałem kartę na gwarancje a ci mi mówią ze dostane z powrotem swojego Phantoma ponieważ producent uznał ze jest całkowicie sprawna czyli według Gainwarda 96 stopni podczas gry w Bad Company2 jest normalne na referencyjnych zegarach w bardzo dobrze wentylowanej budzie. Spoko teraz jest zima. A co będzie w lecie w najgorsze upały? Wtedy to karta w byle jakiej grze będzie się przegrzewać. Poproś grzecznie, żeby razem z kartą wysłali Ci uzasadnienie odrzucenia reklamacji na piśmie. Najlepiej wystawione przez producenta skoro to producent odrzucił reklamację! Znając życie to będzie z tym wielki problem, bo pewnie twoja uwalona karta nigdy nie dotarła do producenta. Prawdopodobnie sklep po prostu delikatnie mówiąc Cię odpalantował i nawet karty dobrze w swoim serwisie nie sprawdził, bo po co? a nóż klient sobie odpóści... Cytuj Link to post Share on other sites
Empty91 3 Napisano 5 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 Nie wiem o co wam chodzi z tą kartą mi się ona bardzo dobrze sprawuję Temperatura w idlu 35-37stopni Temperatura w FurMarku max 75 stopni. Wentyle są słyszalne ,ale to jest akustyka wciągane powietrza. Uważam ją za dobrą kartę i życzę innym posiadaczy tych kart takich samych wyników a nawet lepszych. Cytuj Link to post Share on other sites
kopciuch 0 Napisano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 Bo masz sprawny egzemplarz karty, a my mamy niesprawne. I tu jest pies pogrzebany! Współczuję koledze "Seba141", bo teraz będzie musiał użerać się ze sklepem, w którym kupił kartę. Jak to nic nie da to zawsze jest Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a w ostateczności sprawa w sądzie. Cytuj Link to post Share on other sites
Empty91 3 Napisano 5 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 Wytłumacz mi co Ci da sprawa w sądzie? Chłopie myśl realnie nic Ci to nie da ... będą tą sprawę ciągnąć i ciągnąć w nieskończoność. Osobiście współczuje wam , zaistniałego zdarzenia ,które nie powinno mieć miejsca w tak wydajnych kartach i o takich kwotach. Mam nadzieję że uda się i wam z tymi kartami jak i mi. Proszę was jeszcze o nazwy sklepów w których kupiliście te karty ,aby była to przestroga dla innych. Cytuj Link to post Share on other sites
kopciuch 0 Napisano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 Ja to co da sprawa w sądzie? A niby dlaczego konsument ma padać ofiarą nieuczciwych sprzedawców? To nie jest karta graficzna za 100zł tylko za ponad 1300, więc jest o co walczyć. http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php Cytuj Link to post Share on other sites
Seba141 0 Napisano 5 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 Tylko w tym problem , że kartę odesłałem prosto to serwisu i tam odbywa się diagnostyka i według nich "TOWAR SPRAWNY" zadzwoniłem dziś do sklepu(omiko.pl) ale z nimi też nie doszedłem do porozumienia bo według sklepu producent podaje że jest to karta niereferencyja i może osiągać wyższe temperatury a na dodatek karta już została do mnie wysłana tylko ciekaw jestem czy zwalone jest chłodzenie czy pcb bo jeśli chłodzenie to nie problem zamontować inne. Ps: sklep chciał mnie jeszcze naciągnąć na dodatkowe koszty za nieprawdłowe zgłoszenie bo karta jest sprawna Cytuj Link to post Share on other sites
Empty91 3 Napisano 5 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 Karta niereferencyjna i wyższe temperatury? Widać jakie pojęcie ten sklep ma na temat sprzętu komputerowego. Na drugi raz radzę omijać takie sklepy z taką ilością komentarzy , bo widome będzie ze zaistnieję problem. Mam nadzieję że coś zrobili z tą kartą w tym serwisie i normalnie zacznie działać. Cytuj Link to post Share on other sites
kopciuch 0 Napisano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 Ja też mam nadzieję, że moja wróci sprawna z serwisu Zawsze można jeszcze naskrobać maila do pomocy technicznej Gainwarda support@gainward.de z zapytaniem o te temperatury. Cytuj Link to post Share on other sites
yavol 0 Napisano 5 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2011 współczuje koledzy uwalonych kart, ale tak się zastanawiam czy niebawem na allegro nie pojawią się phentomy w zadziwiająco okazyjnych cenach a tak po prawdzie skoro karta oceniona przez serwis jako sprawna to nie wiem czy nie lepiej będzie ją rozebrać o zerknąć jak wygląda sprawa z mocowaniem i smarowaniem Cytuj Link to post Share on other sites
.daft 433 Napisano 6 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2011 strona producenta: http://www.gainward.com/main/edm/GTX570 ... antom.html jesli producent zapewnia o nizszych temperaturach i cichej pracy to moim zdaniem jest to towar niezgodny z umowa/wadliwy. Zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową, a w przypadku stwierdzenia tej niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona już w chwili wydania. Przez niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową należy rozumieć sytuację, w której sprzedany towar nie nadaje się do celu do jakiego tego rodzaju towar jest zwykle używany oraz gdy jego właściwości nie odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju. Ponadto towar może być uznany za niezgodny z umową, gdy nie odpowiada oczekiwaniom dotyczącym towaru tego rodzaju, opartym na składanych publicznie zapewnieniach sprzedawcy, producenta lub jego przedstawiciela (np. właściwości wskazane w oznakowaniu czy zapewnienia składane w reklamach). tutaj odsylam do dziennika ustaw bo moglo sie cos pozmieniac. wada - inne przepisy. to prawda, ze producent podaje iz jest to karta niereferencyjna ale jednoczesnie przedstawia wykresy temperatur i poziom halasu. rzecznik praw konsumenta, czy pomoze? nie zaszkodzi. Cytuj Link to post Share on other sites
mortiiss 0 Napisano 6 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2011 I właśnie tego w tym temacie brakowało:D Cytuj Link to post Share on other sites
yavol 0 Napisano 6 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2011 dobra, a jak to wyegzekwujesz od producenta tudzież dystrybutora? Cytuj Link to post Share on other sites
kopciuch 0 Napisano 6 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2011 strona producenta: http://www.gainward.com/main/edm/GTX570 ... antom.html jesli producent zapewnia o nizszych temperaturach i cichej pracy to moim zdaniem jest to towar niezgodny z umowa/wadliwy. Zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową, a w przypadku stwierdzenia tej niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona już w chwili wydania. Przez niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową należy rozumieć sytuację, w której sprzedany towar nie nadaje się do celu do jakiego tego rodzaju towar jest zwykle używany oraz gdy jego właściwości nie odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju. Ponadto towar może być uznany za niezgodny z umową, gdy nie odpowiada oczekiwaniom dotyczącym towaru tego rodzaju, opartym na składanych publicznie zapewnieniach sprzedawcy, producenta lub jego przedstawiciela (np. właściwości wskazane w oznakowaniu czy zapewnienia składane w reklamach). tutaj odsylam do dziennika ustaw bo moglo sie cos pozmieniac. wada - inne przepisy. to prawda, ze producent podaje iz jest to karta niereferencyjna ale jednoczesnie przedstawia wykresy temperatur i poziom halasu. rzecznik praw konsumenta, czy pomoze? nie zaszkodzi. Brawo! Nic dodać nic ująć! Cytuj Link to post Share on other sites
Seba141 0 Napisano 6 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2011 Dobra napisałem co mogłem do tego sklepu jak nie zrozumieją po dobroci to będziemy działać inaczej jutro powinienem otrzymać odpowiedz. A za dostarczenie do sklepu w którym kupiłem Phantoma odpowiada ta firma http://www.action.pl/. Cytuj Link to post Share on other sites
mortiiss 0 Napisano 6 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2011 Skąd mają sprzęt, nie ma znaczenia. Kupiłeś w sklepie i to oni przyjmowali od Cibie pieniądze. Swoją drogą kupiłem swoją sztukę w Sferis.pl a ta jak wiadomo należy do ACTION. Nie robili żadnych problemów i odesłali do producenta (czytaj Chin). Także trochę dziwią mnie Twoje problemy. Cytuj Link to post Share on other sites
Seba141 0 Napisano 7 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2011 A wiec tak jak mówiłem wcześniej pisałem do sklepu a oni to sobie olali jedyne co się zmieniło to że jest inny status zamówienia "wydano decyzję serwisową: towar sprawny, testy OK" "nastąpi wydanie towaru nabywcy w trybie regulaminu sklepu" Pisałem jeszcze oficjalnie do Niemieckiego Gainwarda i odpowiedzieli mi ze w stresie 96 stopni dla tej katy to stanowczo za dużo. Nie dogadam sie z tym sklepem oto ich kilka odpowiedz(od najstarszej): jak słusznie zauważa autor wklejonego tekstu w ostatnim zdaniu, wszystko na co się Pan powołuje zostało usunięte z KC w 2003 roku, obecnie nie ma rękojmi w sprzedaży konsumenckiej, pozostała w sprzedaży np pomiędzy firmami i jest regulowana odrębnymi przepisami nie występuje w naszej opinii niezgodność z umową, producent w tej reklamie nie podaje metody wyznaczenia tej temperatury - - platforma testowa (sprzęt i soft), jakim testem programowym i w jakim czasie był load uzyskiwany, gdzie temperatura była mierzona (rdzeń, radiator itp), jaki rodzaj czujnika temperatury, jaka temperatura i ruch powietrza otoczenia itd - w związku z tym można zdefiniować różne metody pomiaru - taką, w której uzyska się 60, 70 jak i 90 stopni A jak ich zje.... to powiedzieli ze sie nie da wymienic , pisałem już chyba wszystko co sie dało. Cytuj Link to post Share on other sites
yavol 0 Napisano 7 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2011 aaa czyli rozumiem, że można przedstawić w reklamie kartę, że jest niesłyszalna pod obciążeniem a jej temperatura to powiedzmy 50 stopnie i nie więcej, bo co kogo ma obchodzić w jakich warunkach pomiar był wykonywany proponuję tylko jedno, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM GAINWARDA Cytuj Link to post Share on other sites
Ripper 0 Napisano 7 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2011 Seba, jak dostaniesz karte z powrotem: 1 ustaw 'troszke' za wysokie napiecie 2 odpal furkarka na kilka godzin 3 jak sie sfajczy oddaj na gware 4 ciesz sie nowa karta Cytuj Link to post Share on other sites
mortiiss 0 Napisano 7 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2011 Ja bym w takiej sytuacji uderzył do federacji konsumentów. Metoda podana przez Ripper może i jest dobra, ale w przypadku tego sklepu....może być to ryzykowne. Poza tym co jeśli serwis odrzuci reklamacje? art. 8 USprzedKonsum 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia. 2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia. 3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione. 4. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia. Źródło: http://www.net4lawyer.com/openlaw/wikka ... onsumencka Cytuj Link to post Share on other sites
.daft 433 Napisano 7 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2011 http://dokumenty.e-prawnik.pl/kodeksy/k ... -sprzedaz/ zawsze mozesz isc do radcy prawnego/prawnika lub rzecznika praw konsumenta. Cytuj Link to post Share on other sites
Seba141 0 Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 I sprawa skończyła się na tym że sklep ciągle zastawia się serwisem Gainwarda u którego rzekomo był mój Phantom i który uznał że jest sprawny a kiedy prosiłem ich o udowodnieni tego że karta jest sprawna mówią że serwis nie wydaje żadnych oświadczeń i nie wymienia karty bo serwis to serwis tamto pozostało mi tylko czekać na kartę bo nie bardzo mam ochotę ciągać się po sądach i ostrzegam lepiej nie kupować w sklepie OMIKO.PL Cytuj Link to post Share on other sites
mortiiss 0 Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 Skorzystaj z tego i w końcu posłuchaj tego o czym .daft i ja w PW Ci piszemy. Nie po to się pomagamy żebyś załamywał ręce i lamentował (przynajmniej takie jest moje subiektywne odczucie). http://www.uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.