Final_countdown 0 Napisano 28 Października 2016 Udostępnij Napisano 28 Października 2016 (edytowane) Witam, niedawno zakupiłem laptopa marki MSI, niestety mam pewien problem gdy instaluje załączone sterowniki do karty dźwiękowej słychać mnie na wbudowanym mikrofonie, zaś gdy podłączam mikrofon zewnętrzny od słuchawek - testowałem 2 pary, które dobrze działają na stacjonarnym PC, mikrofon nie zbiera dźwięku praktycznie muszę krzyczeć, żeby ikonka na Teamspeak3 się zapaliła a nawet wtedy mnie przerywa, próbowałem z ustawionym boostem na 10/20, zmieniałem ustawienia ts3 i mikrofonu na wszelakie sposoby i zawsze mnie przerywa i nie można zrozumieć tego co mówię, dodam, że problem występuje tylko na teamspeak3 inne komunikatory jak skype nie stwarzają problemu tak samo rejestrator dźwięków windows, wtedy głos jest czysty i łatwy w zrozumieniu. Przejściówka - zew. karta dźwiękowa od Sound Blasterów niby rozwiązuje problem ale zabiera jedno gniazdo USB i w nowym laptopie nie chciałbym z niej korzystać, moją drugą opcją jest odinstalowanie sterowników wtedy normalnie mnie słychać na każdym komunikatorze, zaś musiałbym wyłączyć automatyczne aktualizacje ponieważ system sam przy wyłączaniu aktualizuje mi sterowniki i problem znów występuje, a wyłączenie aktualizacji nie jest mi na ręke i nie mogę wtedy korzystać z wbudowanego głosnika w laptopie. Edytowane 28 Października 2016 przez Final_countdown Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 28 Października 2016 Udostępnij Napisano 28 Października 2016 problem występuje tylko na teamspeak3 inne komunikatory jak skype nie stwarzają problemu tak samo rejestrator dźwięków windows, wtedy głos jest czysty i łatwy w zrozumieniu Szukałbym problemu w samej aplikacji teamspeak3. Spróbuj ją przeinstalować. Po odinstalowaniu przeczyść rejestr systemowy np. CCleaner. Cytuj Link to post Share on other sites
Final_countdown 0 Napisano 28 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2016 Szukałbym problemu w samej aplikacji teamspeak3. Spróbuj ją przeinstalować. Po odinstalowaniu przeczyść rejestr systemowy np. CCleaner. Wcześniej próbowałem już reinstalacji - próbowałem na jednym i drugim dysku z ustawieniami tylko dla jednego użytkownika jak i dla wielu + z ustawieniami w %appdata% jak i w folderze teamspeaka. Naprawiałem rejestr ccleanerem przed jak i po instalacji. Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 28 Października 2016 Udostępnij Napisano 28 Października 2016 TeamSpeak 3 wykorzystuje kodek audio Opus. Może tu pojawia się jakiś konflikt. Cytuj Link to post Share on other sites
Final_countdown 0 Napisano 29 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2016 A może masz pomysł co z tym zrobić? Da się jakoś wysłać zgłoszenie do Realtek? Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 29 Października 2016 Udostępnij Napisano 29 Października 2016 ponieważ system sam przy wyłączaniu aktualizuje mi sterowniki i problem znów występuje Nie zdawaj się na instalację sterownika przez WU i zainstaluj sterownik ze strony producenta laptopa. Cytuj Link to post Share on other sites
Final_countdown 0 Napisano 29 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2016 źle mnie zrozumiales mialem zainstalowane sterowniki ze strony producenta z płyty dołączonej do laptopa i z specjalnej partycji z sterownikami zawsze to samo. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3911 Napisano 29 Października 2016 Udostępnij Napisano 29 Października 2016 A masz możliwość wyłączenia aktualizacji sterowników do innych urządzeń ? Ja w win10 prof mam i wyłączyłem. System niech się aktualizuje,ale o reszcie chcę ja decydować... Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 29 Października 2016 Udostępnij Napisano 29 Października 2016 moją drugą opcją jest odinstalowanie sterowników wtedy normalnie mnie słychać na każdym komunikatorze, zaś musiałbym wyłączyć automatyczne aktualizacje Myślę, że nie zrozumiałem źle, bo napisałeś jak wyżej. Czy masz w systemie zainstalowaną jakąś paczkę kodeków np. K-lite Codec Pack, jeżeli nie to spróbuj może pomoże. W systemie powinieneś mieć narzędzia producenta do analizy sprzętowej, załącz skanowanie może wyszuka jakieś nieprawidłowości. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.