MQK 702 Napisano 19 Października 2016 Udostępnij Napisano 19 Października 2016 Witam. Sprzedaję kartę MSI nie ma nigdzie napisane że ma 36m gwarancji, czyli tak naprawdę ile karta posiada gwarancji 24m czy 36m? Zawsze wydawało mi się że każda gpu msi ma 36m producenta, a tu sie okazuje ze msi nie przyjmuje kart od klientów detalicznych. Cytuj Link to post Share on other sites
Funkie 1189 Napisano 19 Października 2016 Udostępnij Napisano 19 Października 2016 Msi,asus,gigabyte daje 36msc na swoje karty. Xfx, sapphire 24msc. Cytuj Link to post Share on other sites
Verus 8 Napisano 19 Października 2016 Udostępnij Napisano 19 Października 2016 Msi,asus,gigabyte daje 36msc na swoje karty. Xfx, sapphire 24msc. Na morelach w opisie karty XfX Rx 480 GRT w punkcie o gwarancji jest napisane 36 miesięcy. Błąd ? Cytuj Link to post Share on other sites
Funkie 1189 Napisano 19 Października 2016 Udostępnij Napisano 19 Października 2016 Producenta czy sklepu? Cytuj Link to post Share on other sites
Nousagi 0 Napisano 19 Października 2016 Udostępnij Napisano 19 Października 2016 (edytowane) Co do gwarancji xfx na morele. karta graficzna XFX Radeon RX 480 GTR 8GB GDDR5 (256 Bit) 3x DP, HDMI, DVI, BOX (RX-480P8DFA6) - Długość gwarancji: 36 miesięcy Typ gwarancji: Producenta Edytowane 19 Października 2016 przez Nousagi Cytuj Link to post Share on other sites
Verus 8 Napisano 19 Października 2016 Udostępnij Napisano 19 Października 2016 (edytowane) @Up O byłeś szybszy. Wynika z tego ze XfX ma 3 lata gwarancji. W komputroniku ten sam XFX tez ma wpisane 36 miesięcy gwarancji; Edytowane 19 Października 2016 przez Verus Cytuj Link to post Share on other sites
stalkerpl 129 Napisano 19 Października 2016 Udostępnij Napisano 19 Października 2016 msi 36m-c, jezeli takiej informacji nie było na stronie sklepu lub na fakturze możesz to sprawdzić na stronie producenta, ale w przypadku tej firmy na 100% jest 36m-c ale chyba trzeba mieć dowód zakupu bo bez tego to róznie bywa z realizacją gwarancji Cytuj Link to post Share on other sites
joggy 228 Napisano 19 Października 2016 Udostępnij Napisano 19 Października 2016 Zawsze wydawało mi się że każda gpu msi ma 36m producenta, a tu sie okazuje ze msi nie przyjmuje kart od klientów detalicznych. Generalnie praktycznie jest tak że gwarancja jest taka jaką otrzymałeś w sklepie, czyli jeśli kupiłeś coś na firmę to zgodnie z naszym polskim prawem masz 1 rok gwarancji. Jeśli jesteś zwykłym klientem to masz powiedzmy te 3 lata (zależy od produktu).MSI jako producent udziela 36m gwarancji od daty produkcji danego produktu. Ale weź pod uwagę fakt że MSI nie ma jak sprawdzić twojego dowodu zakupu dlatego nie przyjmuje kart bezpośrednio od klientów.Sam gdzieś tu kiedyś na forum pisałem swoją historię o R9 290 od MSI który miał te właśnie 36m gwarancji producenta ale sklepu miał już tylko 1 rok bo karta była kupiona na firmę. Sklep w którym była kupiona karta powiedział mi że mają mnie gdzieś bo był tylko 1 rok bo kupiona na firmę.W praktyce wyszło to tak że sklep w którym była kupiona moja karta na moje szczęście okazał się być partnerskim sklepem komputronika reklamującym się jako komputronik więc można było pójść do innego punktu komputronika i się dogadać.Bujałem się z tym chyba z miesiąc czy 1,5 miesiąca ale karta wróciła naprawiona na gwarancji. Także jeśli sklep dał mniej niż 36m gwarancji to jest to już wszystko zależne od sklepu, czy będzie im się chciało czy nie. Partnerski komputronik miał na mnie wywalone i nie chciał ze mną gadać. Oficjalny komputronik w moim mieście po rozmowie i przedstawieniu faktów zgodził się wysłać kartę (choć sami powiedzieli że również mogli zrobić jak ten partnerski komputronik, bo to zgodne z naszym Polskim prawem) ale jak nie ma winy użytkownika oraz nie narusza nic warunków gwarancji MSI, i karta nie przekroczyła tych 36m od daty produkcji to mogą to zrobić. Po prostu udało mi się trafić na ogarniętych ludzi którzy okazali się być ludźmi i zrozumieli moją sytuację. Cytuj Link to post Share on other sites
sebbo98 658 Napisano 20 Października 2016 Udostępnij Napisano 20 Października 2016 (edytowane) godnie z naszym polskim prawem masz 1 rok gwarancji Bzdura. Przy zakupie na firmę mamy rok rękojmi oraz przynajmniej tyle samo gwarancji, jeśli sklep okaże dobra wole przedłuży okres gwarancyjny do 24/36msc (w skrócie oznacza to, że wyślą do producenta w ramach gwarancji). Producent zazwyczaj nie wprowadza w tej kwestii ograniczeń (wszystko zależy od konkretnego produktu). Gwarancja to obowiązek producenta, przy zakupie na osobę prywatna jest to 24msc (lub więcej), tyle samo sprzedająca firma musi "zająć" się naszymi roszczeniami. Dlatego kupowanie w firmach krzak za parę zł mniej jest delikatnie mówiąc nietrafionym pomysłem-często oni sami nie wiedzą co zrobić ze zwróconym sprzętem. @, większość producentów nie przyjmuje reklamacji od detalicznych klientów. Oczywiście, zdarzają się wyjątki jak Intel czy EVGA, ale jest to zdecydowana mniejszość. Z tego powodu 99% aukcji allegro z informacją "brak gwarancji w sklepie, gwarancja producenta" to wprowadzenie w błąd, bo po prostu coś takiego nie istnieje Edytowane 20 Października 2016 przez sebbo98 Cytuj Link to post Share on other sites
Funkie 1189 Napisano 20 Października 2016 Udostępnij Napisano 20 Października 2016 Gwarancja to obowiązek producenta Gwarancja to dobra wola producenta. Sam nawet nie musi jej udzielić. Kupując towar w sklepie masz 24msc na "niezgodność towaru z umową". W gwarancji producenta powinno być zastrzeżenie iż zakup na firmę skraca gwarancje z 36 msc do np roku. Cytuj Link to post Share on other sites
MQK 702 Napisano 20 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2016 Temat można zamknąć. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.