deprime 0 Napisano 9 Września 2016 Udostępnij Napisano 9 Września 2016 Nie wiem jak to dokładnie opisać. Po prostu skacze mi ping. Z normalnego skacze tak do 150+. Internet mam z multimedii. Posiadam modem i router tp link wr841n. Płyta główna: ga-770t-usb3. Nie wiem co jeszcze podać. http://www.speedtest.net/my-result/5618768680 http://iv.pl/images/14972481950182011241.png Cytuj Link to post Share on other sites
tmsik 0 Napisano 10 Września 2016 Udostępnij Napisano 10 Września 2016 W jakich godzinach występują problemy? Łączysz się za pomocą kabla czy wi-fi? Zgłaszałeś sprawę usługodawcy? Cytuj Link to post Share on other sites
deprime 0 Napisano 10 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2016 Najczęściej 17-23 Kabla Nie, nie wiem czy wina nie leży po mojej stronie, więc narazie pytam tutaj Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 10 Września 2016 Udostępnij Napisano 10 Września 2016 Czy swój sprzęt i system masz zaktualizowany ? Myślę,że szybciej się dowiesz (może uzyskasz pomoc) u usługodawcy... Cytuj Link to post Share on other sites
tmsik 0 Napisano 10 Września 2016 Udostępnij Napisano 10 Września 2016 17-23 wyglądają na TE godziny, gdzie ludzie zasiadają po pracy/szkole przed komputerami. Jeśli to Netia/Neostrada/Orange to pewnie i tak powiedzą, że nic się nie da zrobić. W każdym razie: zgłaszaj sprawę do nich, bo problem na 99% nie leży po twojej stronie, skoro przed godziną 17 i po 23 wszystko jest w normie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.