Skocz do zawartości

Sterownik ekranu przestał dzialac ale odzyskał sprawnosc AMD


Recommended Posts

Witam. Pojawia mi sie ten komunikat gdy gram w bf4, jakos po 20-30 minutach gry. Gra sie zatrzymuje i mrozi ekran i pojawia sie ten komunikat. 
Grając w cs:go czy w Fife 16 demo ten problem nie pojawia sie.
System: windows 10 pro

Procesor: i5 4440 3.10GHz
Karta graficzna:Karta graficzna: Sapphire R9 270X 2GB
Pamieć RAM:12gb DDR 3

Edytowane przez Sheegy
Link to post
Share on other sites

Aktualizowales ostatnio jakies nowe sterowniki do karty graficznej ? Jesli tak to sprobuj zainstalowac te oryginalne z plyty i zobacz czy problem bedzie sie powtarzal.

Kompa kupiłem uzywanego, był cały bez sterownikow, zainstalowałem wszystkie ale moze cos zle zrobiłem, płytek nie mam i wszystkie sterowniki są z neta.

Chcąc teraz pobrac najnowsze ze strony Sapphire. Jestem zielony w tych komputerach i nie jestem pewny ktoro wybrac do pobrania. Mam do wyboru:

http://www.sapphiretech.com/download.asp?lang=eng

Link to post
Share on other sites

Sterowników nie pobiera się od producenta końcowego tylko od Głównego wytwórcy. W tym przypadku jest AMD czyli www.amd.com.

http://support.amd.com/en-us/download/desktop?os=Windows%2010%20-%2064

Pobrałem ten 1, instaluje, wieczorem dam znac czy zadziałało

Sterowników nie pobiera się od producenta końcowego tylko od Głównego wytwórcy. W tym przypadku jest AMD czyli www.amd.com.

http://support.amd.com/en-us/download/desktop?os=Windows%2010%20-%2064

Zainstalowałem je. Teraz znow wystapil ten sam problem lecz po godzinie grania

Edytowane przez Sheegy
Link to post
Share on other sites