Pankracy666 312 Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Witam, Dnia 02.08 (późnym wieczorem) kupiłem sobie kartę graficzną Palit GTX 1070 Super JetsTream (kasa wpłacona od razu). Do dziś mam status "kompletowanie zamówienia"... liczyłem, że kartę będę miał maksymalnie dzisiaj a jest chyba jakiś problem bo nie została nawet wysłana. Napisałem do sklepu, na razie milczą. Macie jakieś doświadczenia z tym sklepem? Jak to wyglądało u Was ? Ile to faktycznie wszystko u nich trwa bo na stronie napisali, że czas dostawy 1-2 ale można sobie to w buty wsadzić . Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Mają telefon ? Cytuj Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 5 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Chyba mają, jednak mnie bardziej interesuje opinia osób, które tam kupują - kupowały. Zadzwonię tam w takim razie zaraz (aż mi się tel. naładuje ). @@@ Zadzwoniłem do tego syfu. - Zapytałem o moje zamówienie, powiedziałem, że status jest ciągle "kompletowanie zamówienia" i co się dzieiej - Odpowiedź - Bo się kompletuje! (jeszcze z k***a wielką łaską mi odpowiedział....), zamówienie zostanie wysłane w poniedziałek i we wtorek będzie u mnie. Czyli porażka na MAXA nie mają towaru na stanie a napisane jest, że towar DOSTĘPNY do tego czas dostawy 1-2 dni.... kpina i tyle. Do tego od prawie 2 godzin nie dostałem, krótkiej odpowiedzi na mój e-mail. Ogólnie żenada NIE POLECAM SKLEPU TECHPLANET. Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez Pankracy666 Cytuj Link to post Share on other sites
Eftar 50 Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Zacznijmy od tego, że zakładać to można bieliznę. I nie mówię ci tego złośliwie, ale biorąc pod uwagę opinię o sklepach internetowych to każdy sklep tak robi lub robił, więc trzeba to zweryfikować np. telefonicznie. Twoim błędem było to, że tego nie zrobiłeś. Chyba jeszcze możesz anulować zamówienie? Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez Eftar Cytuj Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 8 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Zamawiałem towar w morele, xkom, satysfakcja, salurion, electro itd. żaden sklep nie miał tak dziadowskiego podejścia i realizacji zamówienia jak techplanet. Człowiek sie uczy na błędach. Zamówienia anulował nie będę bo znów będę dłużej czekał na sprzęt z innego sklepu. Wielki żart ze strony sklepu techplanet. Właśnie do nich zadzwoniłem (karta najpóźniej miała być wysłana do mnie dziś - zamówiłem ją w zeszły wtorek wieczorem), karty graficznej nadal nie mają na stanie w sklepie gdzie na stronie jest status "dostępny": http://techplanet.pl/produkty/karty-graficzne/palit-geforce-gtx1070-oc-super-jetstream-8gb-ddr5256bit-dvihdmidp,69497.html Ręce mi opadają. Po prostu najbardziej śmieciowy sklep z możliwych. Zamówienie anulowałem i teraz będę czekał na pieniądze pewnie ze dwa tygodnie..... no ale cóż, nie dam im zarobić! NIECH INNI SIĘ UCZĄ NA MOICH BŁĘDACH - NIE ZAMAWIAĆ W SKLEPIE TECHPLANET ! TRAGEDIA. Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez Pankracy666 Cytuj Link to post Share on other sites
Alpi 352 Napisano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) czekał na pieniądze pewnie ze dwa tygodnie Wypłacą ostatniego dnia przed terminem 14 dni, już to przerabiałem. Zamawiałem tam parę razy, raczej bez problemów. Towaru nigdy nie maja na miejscu ;/ o co bym nie dzwonił spytać to zawsze tylko na zamówienie mimo ze na stronie dostępne. Od jakiegoś czasu zamawiam w morele czy x-komie i bezproblemowo. Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez Alpi Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2016 I w ten oto prosty i nieskomplikowany sposób,dowiemy się niebawem,że wszystkie sklepy internetowe są do depy...Ja mogę powiedzieć tylko tyle,że w Morele nie spotkały mnie żadne nieprzyjemności,a już parę lat u nich kupuję. Oddawałem na gwarancję,robiłem zwrot i zero problemów. Pewne sprawy trwały długo (30 dni roboczych),ale wszystko mieściło się regulaminowym czasie. Doświadczenie nauczyło mnie,że najlepiej się wychodzi,grając takiego trochę bezradnego,zagubionego ,ale zawsze uprzejmego. ... Cytuj Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 9 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 Napisałem im również w e-mailu (już z danymi do zwrotu kasy), że wprowadzają ludzi w błąd pisaniem, że towar jest dostępny. Naturalnie mają to gdzieś i nawet nie odpisali. Pisałem do nich łącznie 3 lub 4 e-maile i nic ZERO odzewu. Słabo trochę. Techplanet - tylko kontakt telefoniczny lub najlepiej nie mieć z nimi w ogóle do czynienia. Pieniądze zostały mi już zwrócone - muszę przyznać, że postarali się przynajmniej w tym aspekcie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.