Skocz do zawartości

Samsung Wave S7230 opinie


Recommended Posts

Cześć,

podbiję trochę temat telefonów i ofert abonamentowych dostępnych obecnie na rynku.

Chce wziąć sobie telefon na firmę.

Prawdopodobnie w Orange w planach optymalnych.

Nie dawno byłam w salonie operatora i do moich potrzeb zaproponowano mi abonament ze spory pakietem minut, i dostępem do internetu (2G).

Mogę wziąć sobie kilka modeli telefonów za przysłowiową złotówkę.

Mój pierwszy wybór padł właśnie na Wave 723.

 

Nie znam się za bardzo na aspektach technicznych telefonów, więc proszę o radę. Czy

to jest korzystny wybór. Za równo jeżeli chodzi o model telefonu jak i samą ofertę firmową.

Link to post
Share on other sites

a co sądzicie o Nokii N8?

Obecnie jest chyba na topie, patrząc przynajmniej na ilość ofert pojawiających się z nią na rynku.

Warunki abonamentowe w planach optymalnych będę mieć identyczne jak do tego Wave'a (duży pakiet minut do wszystkich sieci i dostęp do netu).

Więc może N8?

Link to post
Share on other sites

N8 to całkiem przyjemny telefon, jest świetnie wykonany.

 

Aparat 12mpx który robi zdjęcia jak przeciętny 5mpx?

Akurat N8 posiada najlepszy aparat dostępny w telefonach/smartfonach, które są na rynku (robi zdjęcie lepsze niż nie jeden kompakt z przed kilku lat).
Link to post
Share on other sites

no dokladnie ekler nie przesadzaj z tym tyraniem Nokii. N8 to naprawde porzadny telefon ( dobre wykonanie no i swietny aparat) ale wg mnie niewart swojej ceny , wybralbym wave.

-tez bardzo dobre wykonanie

-tez bardzo dobry aparat ( oczywiscie nie taki jak w n8 ale naprawde tez robi baaardzo dobre zdjecia)

-swietny wyswielacz

-wydajność !!! ( w tej cenie to wrecz dałbym siódemkę ;))

-szybkość i prostota obsługi

-system bada ( moze nie jest to android ale tez nie ma na co narzekać , szybki , ma wszystko czego trzeba wiec czemu nie :))

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji