Jacgues 24 Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Witajcie, Kupiłem MSI GTX 970 zaraz po premierze i trafiłem na egzemplarz z wadą. Czasami kilka razy dziennie wentylator sam uruchamia się na 100% podczas spoczynku (czyli wtedy, kiedy powinien być na 0% - tryb 2D), podczas gdy drugi w ogóle nie pracuje. W tym celu trzeba zatrzymać palcem ten pracujący, a ten wyłączony manualnie ruszyć. Wtedy oba pracują przez kilka sekund, po czym oba wyłączają się i zostają na 0% jak być powinny. Niestety podczas tego zabiegu palcem uszkodziłem wentylator (zawsze ten sam załącza się na 100%) i wyłamałem dwa skrzydła / łopatki (mega tandetny plastik). Czy w takim wypadku gwarancja mi to uzna? P.S. Wk*rwia mnie to, że płacąc nawet ciężkie pieniądze za dobre, nowe podzespoły, co rok co najmniej dwa z nich muszą się zepsuć albo mieć wadę fabryczną. Mam tego kompa od 1,5 roku, a już musiałem wymienić połowę podzespołów. Cytuj Link to post Share on other sites
bossk 1099 Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Czy uzna to nie wiadomo, bedzie to zalezec od dobrej woli serwisu i nikt Ci na to pytanie nie odpowie. Nastepnym razem nie czekaj tylko jak cos nie dziala jak powinno, to od razu sie tym zajmij 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Melman1980 363 Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Serwis MSI wycenił mi wymiane wentylatora w GTX 970 na 150 złotych. Miałem ułamaną łopatkę Cytuj Link to post Share on other sites
Jacgues 24 Napisano 6 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Serwis MSI wycenił mi wymiane wentylatora w GTX 970 na 150 złotych. Miałem ułamaną łopatkę Z czym pierwotnie ją tam wysłałeś? Cytuj Link to post Share on other sites
Melman1980 363 Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 To była wycena przez telefon. Karta na gwarze Cytuj Link to post Share on other sites
ArteK86 527 Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 (...) P.S. Wk*rwia mnie to, że płacąc nawet ciężkie pieniądze za dobre, nowe podzespoły, co rok co najmniej dwa z nich muszą się zepsuć albo mieć wadę fabryczną. Mam tego kompa od 1,5 roku, a już musiałem wymienić połowę podzespołów. Muszą tak robić żeby zarabiać - mniejsze koszty produkcji i jakaś pewność, że w przyszłości klient znowu będzie musiał kupić podzespół . Cytuj Link to post Share on other sites
Jacgues 24 Napisano 6 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 jakaś pewność, że w przyszłości klient znowu będzie musiał kupić podzespół . Na pewno nie ja. Jeśli coś się szybko psuje, u mnie jest zdyskwalifikowane. Dlatego już nigdy nie kupię nic Corsaira (miałem masę produktów, szajs), AsRocka czy Seagate - na każdej z tych marek kilka razy się przejechałem. Cytuj Link to post Share on other sites
ArteK86 527 Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Na pewno nie ja. Jeśli coś się szybko psuje, u mnie jest zdyskwalifikowane. Dlatego już nigdy nie kupię nic Corsaira (miałem masę produktów, szajs), AsRocka czy Seagate - na każdej z tych marek kilka razy się przejechałem. Corsaira nie kupisz, AsRocka czy Seagate też nie, ale kupisz/kupiłeś MSI czy cokolwiek innego - o to mi chodziło. I kiedyś się to zepsuje. W dzisiejszych czasach nie robią już podzespołów na długie lata(z resztą nie dotyczy to tylko elektroniki), swoje ma wytrzymać o potem klient ma lecieć do sklepu i kupić nowe . BTW, mam płytę AsRock i złego słowa nie powiem . Daj znać co powie serwis w Twoim wypadku. Cytuj Link to post Share on other sites
Jacgues 24 Napisano 6 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 No pewnie, fajnie jakby chociaż te cholerne 2-3 lata wytrzymało bez psucia... Zaufanie mam np. do gigabyte - miałem mnóstwo produktów tej marki i wszystko działało solidnie i bez zająknięcia. O ile samego wentylatora z ułamanymi śmigłami mogą nie naprawić, o tyle nie powinno to wpłynąć na samą gwarancję i naprawdę wady fabrycznej, prawda? Cytuj Link to post Share on other sites
keczu 476 Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Problem. I Fix. https://www.youtube.com/watch?v=orychaBsCvU 1 Cytuj Link to post Share on other sites
stalkerpl 129 Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 jak już wyżej napisano, zamiast kombinować reklamuj bo im dłużej czekasz tym bedzie gorzej i dodatkowo cos sam mozesz zepsuć, nie ma reguły zawsze moze sie trafic jakies dziadostwo chociażbyś niewiadomo ile zapłacił, dlatego jest gwarancja Cytuj Link to post Share on other sites
Alpi 352 Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Ja swego czasu radeona 7970 od Sapphire wysyłałem na gwarę bo wentyl przestał działać, dostałem zwrot pieniędzy. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.