pietrov 27 Napisano 4 Września 2016 Udostępnij Napisano 4 Września 2016 W msi after nic nie ruszałem więc chyba 170W jeśli o to Ci chodzi Cytuj Link to post Share on other sites
Vayson 26 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Jemu chodzi o power limit określony w %, przesuń suwak na maksa i powiedz ile masz. Ja na 1070 mam 90-130 fps 1080p na Uber resolution scale 42%. Według licznika Origin Cytuj Link to post Share on other sites
ReznoR 362 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 O to właśnie chodziło fpsy poszybowały w niebo, dziękuje I tak to właśnie jest, jak się zmienia ustawienia z domyślnych, nie sprawdzając wcześniej jak gra wygląda, i nie zastanawiając się dlaczego w becie zrobili taki dziwny nierówny numerek "42%" Przed chwilą wpadłem na to samo, ale widzę, że już koledzy mnie uprzedzili Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 1080p to najwyraźniej 42% maksymalnej rozdzielczości tekstur jakie można ustawić w grze. Z drugiej strony mogli to trochę łatwiej rozwiązać. Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Jak się ustawi 42% to jeszcze trzeba zajrzeć do pliku Documents\Battlefield 1 Open Beta\settings\PROFSAVE_profile i sprawdzić czy parametr GstRender.ResolutionScale jest ustawiony na 1. Bo czasami to co jest w grze, nie odzwierciedla tego co jest w pliku konfiguracyjnym. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
DjXbeat 1045 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 jakby go CPU ograniczał, to użycie GPU nie byłoby tak wysokie. Możesz mieć wykorzystanie GPU 100% a cpu w dalszym ciągu będzie ograniczać wydajność Cytuj Link to post Share on other sites
pietrov 27 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Jemu chodzi o power limit określony w %, przesuń suwak na maksa i powiedz ile masz. Ja na 1070 mam 90-130 fps 1080p na Uber resolution scale 42%. Według licznika Origin Power limit 114%. Teraz u mnie też fpsy na podobnym poziomie :-) Cytuj Link to post Share on other sites
RuLeR 735 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Po zmianie najlepiej usunąć cały ten folder settings i przywrócić go naprawiając gre w origin. Cytuj Link to post Share on other sites
Vayson 26 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Chyba trzeba usunąć ten plik gdyż zmieniając w grze ustawieni z uber na low, nie zauważyłem zmian, tak samo licznik fps pokazywał cały czas to samo. Podobno dodając linijkę GstRender.Thread.MaxProcessorCount liczbę rdzeni to szybciej bangla. Cytuj Link to post Share on other sites
ReznoR 362 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Możesz mieć wykorzystanie GPU 100% a cpu w dalszym ciągu będzie ograniczać wydajność To dość ciekawe, nie miałem chyba jeszcze takiego przypadku. Albo przynajmniej nie kojarzę. Możesz podać jakis przykład? Cytuj Link to post Share on other sites
pietrov 27 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 To dość ciekawe, nie miałem chyba jeszcze takiego przypadku. Albo przynajmniej nie kojarzę. Możesz podać jakis przykład? Też jestem ciekawy :-) Cytuj Link to post Share on other sites
joggy 228 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 (edytowane) Jeśli masz 4 rdzeniowy cpu a gra wykorzystuje 2 i te 2 są w 100% wykorzystane to masz cpu 50% a karta może być wtedy ograniczona.BTW: gtx 1070 za 1800złhttp://www.x-kom.pl/goracy_strzal/9177?utm_source=facebook&utm_medium=link&utm_content=9177&utm_campaign=GS-FB Edytowane 5 Września 2016 przez joggy Cytuj Link to post Share on other sites
Balrogos 207 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 (edytowane) http://www.3dmark.com/3dm/14640621 GTX 1070 Palit SJS(pamieci microna) - 2100.5MHz(+75Mhz)/ 9216MHz(+600Mhz) aka 4608MHz aka 2304MHz Nie wiem dlaczego ale na overclockers licza takty ramu razy 4 w grach i w unigine rdzen +85MHz chodzi bez artefaktow, w 3Dmarku widac atrefakty i koniec koncow crashuje sie w pewnym momencie, z drugiej strony na +600MHz ramach smiga wszytko ale crashuje sie time spy a artefaktow zadnych nie widac. Edytowane 5 Września 2016 przez Balrogos Cytuj Link to post Share on other sites
Vayson 26 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 A podobno pamięci microna gorzej się kręcą od samsunga, a tu niespodzianka Cytuj Link to post Share on other sites
Dreggo 19 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Nie, no ładny wynik. U mnie na EVGA 1070 FTW (pamięci Samsung) na razie max. dla pamięci to ~9120 (+550 Mhz). Na 600 w 3Dmarku już są błędy. Jeszcze nie ruszałem zasilania, może to coś da. Rdzeń bez oc boostuje do 1955 Mhz. Cytuj Link to post Share on other sites
Vayson 26 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Moje MSI Gaming X na rdzeniu siedzi 2075, na wiecej pada sterownik. Pamięci trzymam na 9000, sprawdzę dziś ile pójdą. Ustawiłem wentyle aby 65% szło na 65°C bo na auto zrzuca rdzeń 2050-2063. Porównując wentylatory z 770 gaming są ciche jak cholera. Cytuj Link to post Share on other sites
Maxikas 271 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 BTW: gtx 1070 za 1800zł http://www.x-kom.pl/goracy_strzal/9177?utm_source=facebook&utm_medium=link&utm_content=9177&utm_campaign=GS-FB Szybko im się te karty rozeszły... Cytuj Link to post Share on other sites
jozek23 3073 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 U mnie na EVGA 1080 FTW po podbiciu napięcia w 3dMark na rdzeniu 2114 MHz jak dam więcej to nieprzechodzi . http://www.3dmark.com/fs/10029068 https://dl.dropboxusercontent.com/u/67725334/Zrzut%20ekranu%202016-09-02%2021.08.52.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
RuLeR 735 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 I tak więcej jak 2100 to przyrostu już nie widać, pamięci dają większego kopa jak żyłowanie rdzenia. Cytuj Link to post Share on other sites
Balrogos 207 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Maly update zrobilem swoja krzywa wentylatora i benche przeszly testy bez artefaktow 2113,6 MHz(core +85MHz) / 9216 MHz(memory micron +600MHz)http://www.3dmark.com/3dm/14644871http://www.3dmark.com/3dm/14644527 Cytuj Link to post Share on other sites
Su2nny 96 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Którą obecnie wersję 1060 warto kupić ? Zastanawiam się nad JetStream oraz SuperJetStream. Jak z chłodzeniem ? raczej odkurzacz ? Cytuj Link to post Share on other sites
Vayson 26 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Wystarczy cofnąć się pare stron, zobaczyć testy tego chłodzenia, przecież fabryka nie będzie robiła specjalnie innego chłodzenia, pod tą samą nazwą, dla 1060 niż 1070/1080. Trochę wysiłku nie zaszkodzi ale chęci brak. Palit ma jedne z najlepszych chłodzeń dla serii 10xx 2 Cytuj Link to post Share on other sites
katalizatorodpadów 3 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Można zwrócić kartę graficzną, jeżeli już ją podłączyłem i używałem? Jeszcze nie minęło 14 dni, a karta kupiona w morele. Cytuj Link to post Share on other sites
Wento 1825 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Tak Cytuj Link to post Share on other sites
Su2nny 96 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Vayson, oj tam oj tam. Czytam już drugi dzień wszystkie wypociny i sam nie wiem. Wpierw miałem brać coś mini do mITX, później padło na RX 470 Gaming X 8GB.i tym wspaniałym sposobem dotarłem do 1060 JetStream i teraz waham się pomiędzy właśnie tym Palitem a MSI. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.