Hezen 86 Napisano 10 Marca 2016 Udostępnij Napisano 10 Marca 2016 Witam. Dysk wyciągnięty z laptopa, bo przy próbie uruchomienia błąd 0000007B Podłączyłem go do swojego PC, skan antywirusem wykazał 5 wirusów z tego 2 w plikach system volume information. Jak już mam podgląd do SMART, chciałbym się dowiedzieć jaki jest jego stan. http://www.fotosik.pl/zdjecie/8ae1e77d7f196cc0 Cytuj Link to post Share on other sites
Rozwiązanie kokosnh 4155 Napisano 10 Marca 2016 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 10 Marca 2016 stan jest dobry, tylko niewielka ilość błędów przy BF ( pamiętaj aby nie ruszać laptopa podczas pracy ) 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Hezen 86 Napisano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 (edytowane) Bardzo dziękuje za pomoc, ja nie ogarniam SMART'a i dobrze że na forum są użytkownicy którzy zajrzą i pomogą Żeby się nie podpinać i nie zaśmiecać komuś tematu: W jednym z tematów polecałeś SP920, zamówiłem takiego znajomemu do laptopa. Dzisiaj ruszam z instalacją systemu i konfiguracją systemu pod ten dysk, myślę że będzie zadowolony Edytowane 11 Marca 2016 przez Hezen Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4155 Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 mówisz o 128GB wersji ( po prostu nie ma lepszego za 200zł ) 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Hezen 86 Napisano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 (edytowane) Tak o 128GB, chciał dysk za 200-230zł to mu taki zaproponowałem i sie zgodził. Na laptopie tylko system, podstawowe programy żadnych gier... przez pół roku co miał laptopa z siadającym talerzowcem (aż w końcu całkiem sie wysypał) miał zajęte 26.7GB a więc ten 128GB mu spokojnie starczy Jeszcze raz dziękuje za pomoc! Edytowane 11 Marca 2016 przez Hezen Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.