golon 0 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Witam,poczytałem trochę tematów na forum i nie do końca wszystko jest jasne.Pewne jest że gra zainstalowana na SDD szybciej się wgrywa.A jeżeli będzie program operacyjny na SDD a gra na HDD to co wtedy?Pytam z myślą o grach na steamie. Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4155 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 no pomyśl, z czego będą się np tekstury wgrywały podczas lądowania mapy ? z systemowego SSD, czy z wolnego HDD na którym jest ta gra zainstalowana... Cytuj Link to post Share on other sites
golon 0 Napisano 11 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 (edytowane) Ok.tekstury się wgrywają przy załadowaniu mapy na ram czy na bieżąco podczas rozgrywki ? Chodzi mi o wpływ SDD na samą rozgrywkę.Czy będzie przez to mniej klatek , czy coś innego wpływającego na opóźnienia? Edytowane 11 Lutego 2016 przez golon Cytuj Link to post Share on other sites
head_charge 51 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Wgrywają sie w zależności od lokacji w większości gier, tzn zmiana lokacji - ekran ładowania i wtedy się wczytują. w sandboksach jednak potrafią się wgrywać na bieżąca. W skrócie wolny HDD (np WD green) może wpłynąć negatywnie na doznania z gry, kiedy lokacja niby się wczytała ale dysk mieli jeszcze przez kilkanaście sekund i fps spadają (rwie obraz) Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4155 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 fps spadają (rwie obraz) niby jak spadną ? JEśli gra jest normalnie napisana, to po prostu nie będzie mieć tekstur na obiektach, FPS ci nie spadnie Co do samego wczytywania, zależnie od gry, różnie to bywa, niektóre wczytują wszystko natychmiast do pamięci podręcznej, niektóre doczytują, ale w FPS nie ma to różnicy. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.