neo_30 0 Napisano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2016 Witam. Nacieszyłem się dyskiem. Kupiony 24.12.2015 r. Działał bezproblemowo do poniedziałkowego wieczora. Padł bez jakichkolwiek ostrzeżeń 11.01.2016 r. Dysk oddany wczoraj 12.10.2016 r. na gwarancje do sklepu "Komputer3000" nie miałem go nawet miesiąca, zdążył zapisać 260GB tylko. System zamarzł i już nie wstał. Wszelkie próby instalacji nie udały się, podłączony do innego komputera był widziany około 1 minutę. Będę informował o postępie procesu reklamacji więc proszę nie zamykać tematu. Cytuj Link to post Share on other sites
angelus01 69 Napisano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2016 ja wiem i rozumiem że to może być irytujące, ale powiedz mi szczerze: jakiego rodzaju ostrzeżenia byś chciał od dysku SSD? wielkiego komunikatu na monitorze "uwaga zaraz padnę"? że tak krótki okres czasu? to fakt, dziwne i raczej powinni to wymienić na gwarancji ale IMHO po prostu miałeś pecha i mogło to się tak samo stać z każdym innym dyskiem 1 Cytuj Link to post Share on other sites
olo163 1264 Napisano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2016 Padł bez jakichkolwiek ostrzeżeń 11.01.2016 r. Prawie jak nekrolog Czekam na szczegóły... Cytuj Link to post Share on other sites
daniel40 6 Napisano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2016 Ehh Goodram nie ma jak polska marka na elektronikę Cytuj Link to post Share on other sites
BeeDead 18 Napisano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2016 Przecież to elektronika i zawsze może paść.. W firmie mamy troche padniętych Samsungów, Inteli i AData więc w czym problem. Równie dobrze mógł umrzeć każdy inny podzespół. Wymienią na gwarancji i po kłopocie. A jesli straciłeś dane...to trzeba wykonywać backup i już. Cytuj Link to post Share on other sites
Cleaner_1980 267 Napisano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2016 Ehh Goodram nie ma jak polska marka na elektronikę cymbał śmigaj za granicę jak Ci polskie nie odpowiada Cytuj Link to post Share on other sites
daniel40 6 Napisano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2016 (edytowane) śmigaj za granicę jak Ci polskie nie odpowiada Dla tego kupuję podzespoły zachodnich marek a nie Goodram pamięci które się psują czy pendrivy Fakt jak trafisz na udany model to pewnie posłuży tak długo jak Kingston, ja nie miałem tego szczęści i marki Goodram patykiem nie ruszę Edytowane 13 Stycznia 2016 przez daniel40 Cytuj Link to post Share on other sites
Cleaner_1980 267 Napisano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Kingston to śmieć w porównaniu z Goodramem. Mam kilka podzespołów tego producenta, kości pamięci które kupiłem 10 lat temu, służą do dzisiaj w komputerach znajomych gdzie ostatecznie trafiły. W kwestii Twojego podejścia do polskości to rzygam takimi stanowiskami, polaczków nie rozumiejących istoty dobrobytu narodów. Edytowane 13 Stycznia 2016 przez Cleaner_1980 Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17837 Napisano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2016 Każdemu producentowi, zdarzają się wszelkiego rodzaju wpadki. Kwestia tego, jak sprawnie i z korzyścią dla klienta potrafi rozwiązać problem w ramach gwarancji lub może nawet po jej ukończeniu. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Cleaner_1980 267 Napisano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Do autora, tak jak powiedział worm popsuć może się każde urządzenie, istotne jest jaka jest tego skala i jak zachowuje się dystrybutor/producent w sytuacjach reklamacyjnych. Ja bym się raczej cieszył, że dysk otrzymasz szybko bo serwis jest w Polsce, a nie na Tajwanie. Zasilacz ok? Edytowane 13 Stycznia 2016 przez Cleaner_1980 1 Cytuj Link to post Share on other sites
neo_30 0 Napisano 13 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2016 Z kompem i zasilaczem jest wszystko ok. Zakładając temat nie miałem zamiaru absolutnie topić od razu Goodrama bo posiadam ich pamięci ram i zastrzeżeń nie mam żadnych. Po-prostu postanowiłem opisać moją drogę reklamacyjną. Sam jestem ciekaw jak to będzie i jak postąpi producent. Cytuj Link to post Share on other sites
songo 12 Napisano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2016 mi się zepsuł tablet marki Asus i Karta SD marki sandisk (te to się psują na potęgę) więc nie ma wyjątku 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Cleaner_1980 267 Napisano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2016 (edytowane) @ Zakładając temat nie miałem zamiaru absolutnie topić od razu Goodrama bo posiadam ich pamięci ram i zastrzeżeń nie mam żadnych. i to wyjaśnia temat. mi się zepsuł tablet marki Asus i Karta SD marki sandisk (te to się psują na potęgę) więc nie ma wyjątku Amen, parafrazując jednego z Naszych drogich opiniotwórczych kolegów Asus się psuje, a sandisk'a patykiem nie ruszę ..tyle w temacie kretynizmu pewnych wypowiedzi Uważam temat za zamknięty do czasu relacji z przeprowadzonej reklamacji (odróżniając gwarancję od odpowiedzialności sklepu z tytułu rękojmi) Na koniec dodam, że każdemu psiemu frędzlowi, któremu za cnotę przychodzi opluwać polskość dla nierozumnej idei, chętnie skopię obsrane dupsko. /e Chyba zapomniałeś, gdzie jesteś dzieciaczku... dad Edytowane 4 Lutego 2016 przez dadulek Cytuj Link to post Share on other sites
neo_30 0 Napisano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Witam. We wtorek po dokładnie 3 tyg dysk powrócił do sklepu. Mimo ze juz dawno bylo wiadomo ze producent wymieni go na nowy to sklep nie dal na zamianę innego z pòłki tylko czekał na ten od producenta.Oprócz mego jeszcze jeden kupiony w tym sklepie tez trafił do serwisu. Czekam teraz aż padnie kolejny raz i zarządzam zwrotu kasy. Uważam ze cala seria jest wadliwy i tyle. Cytuj Link to post Share on other sites
Cleaner_1980 267 Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Zaczyna wyglądać to na rzeczywisty problem serii. Posiadam kilka dysków SSD, w tym Goodram C100, który działa bez problemu od blisko roku. Ostatnio zakupiłem CX100 i w obliczu podanych faktów zaczynam się zastanawiać kiedy odmówi posłuszeństwa Jeśli Goodram szybko nie zareaguje na falę usterek czeka go poważny kryzys wizerunku i duże koszty serwisu.Jeśli dysk mi padnie będę informował, liczę na to samo z Twojej strony jeśli ponownie wystąpi ten sam problem u Ciebie. Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4162 Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 pierwsze pytanie powinno brzmieć, po co kupiłeś SSD Goodram CX100 120 GB ? Tzn Jaki diabeł cię podkusił kupować SSD na TLC ( z nimi zawsze są problemy, czy wydajnością, czy żywotnością). Ale tak jak było już powiedziane, zwykle ponad 5% dysków HDD i SSD pada w pierwszych miesiącach, ze względu wad produkcyjnych ( zwykle układów sterujących, one padają bez ostrzeżeń ), nie jest to nowe zjawisko, liczy się sprawny serwis. Jak chcesz mieć pewny nośnik to kupujesz 850 pro ( i wyłączasz automatyczną aktualizację firmware, bo dużo było już przypadków śmierci po takich operacjach, nawet cruciale i niektóre 850 pro ) 1 Cytuj Link to post Share on other sites
neo_30 0 Napisano 5 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2016 Witam. Ponawiam temat. Dysk padł podczas przeglądania Facebooka. jutro wiozę Do sklepu na gwarę. To już druga sztuka padła od 24 grudnia odkąd kupiłem ten ssd. Będę domagał się wymiany na inny model lub zwrot pieniędzy. Poinformuje o dalszych perypetiach z sklepem lub serwisem. ODRADZAM KUPNO TEGO DYSKU!! Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4162 Napisano 5 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2016 przecież nikt na tym forum nie poleci ci zakupu dysku na kościach TLC, oraz czemu się zgodziłeś na wymianę na ten sam model ? ( trzeba było się wykłócić, może by ci umożliwili zakup innego dysku w sklepie ) masochiści jedni, skąpią 10-30zł na dysk i kupują TLC bo niby "nowa technologia" a i proszę nie jechać po goodram, bo mają fajne dyski w dobrej cenie ( mówię o najwyższej serii iridium pro, ostatnio wyszedł nawet model 120GB, choc dostępny tylko w paru sklepach ) Cytuj Link to post Share on other sites
Atak Snajpera 36 Napisano 7 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2016 (edytowane) Witam. Ponawiam temat. Dysk padł podczas przeglądania Facebooka. jutro wiozę Do sklepu na gwarę. To już druga sztuka padła od 24 grudnia odkąd kupiłem ten ssd. Będę domagał się wymiany na inny model lub zwrot pieniędzy. Poinformuje o dalszych perypetiach z sklepem lub serwisem. ODRADZAM KUPNO TEGO DYSKU!! To są uroki TLC. Ja mam Goodram C100 120 GB (19nm MLC) od ponad 2 lat i zero problemów. Jak chcesz dobry SSD od Goodrama to domagaj się Iridium PRO 120 GB (również 19nm MLC + 5 lat gwarancji) a nie dawaj sobie wciskać badziewie na TLC. Edytowane 7 Lipca 2016 przez Atak Snajpera Cytuj Link to post Share on other sites
tkozak 0 Napisano 18 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2016 Witam Mam ten sam problem - producent wymienia na CX200 bo cała seria jest wadliwa. Oficjalna informacja z salonu Komputronik. Cytuj Link to post Share on other sites
Regenerate 30 Napisano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2016 mojemu koledze padł niezawodny plextor m6s 256 gb kilka miesięcy, od kupienia, tak więc zdarza się nawet w renomowanych firmach na kościach MLC Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4162 Napisano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2016 (edytowane) z plextorem i modelem M6s znamy sprawę ( wydajnościowo dobre, ale niestety padały ze względu na kostki, nie wszystkie, ale nadal dużo ), dlatego też po cichu zmienili na M6s+ z innymi kostkami w środku ( szkoda że poszli w tanie 15nm MLC, bo ucierpiała wydajność ) nie wiemy niestety czemu kostki padają w M6s, bo w wszystkich innych dyskach opartych o nie ( a jest ich sporo ), nie ma żadnych problemów Edytowane 7 Sierpnia 2016 przez kokosnh Cytuj Link to post Share on other sites
neo_30 0 Napisano 8 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2016 Witam Mam ten sam problem - producent wymienia na CX200 bo cała seria jest wadliwa. Oficjalna informacja z salonu Komputronik. Witam W piątek dysk wrócił. Niestety kolejny raz dali CX 100 Następnym rzazem zwrot kasy. Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
marcadir 8 Napisano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2017 Odkopię trochę temat, Goodram CX100 padł po 6 miesiącach, wymieniony na CX200, póki co działa... Niestety wczoraj padł mój systemowy Goodram Iridium Pro, coś z kontrolerem, dodaję nowe pliki i kasuję stare, a po restarcie systemu wszystkie dane powracają :-( Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4162 Napisano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2017 czyli że nie możesz skasować plików ? Spróbuj odpalić sobie liveCD z ubuntu i stamtąd skasować co chcesz, zresetować, i zobaczyć ( bo może to system, lub malware ) ( tylko pamiętaj o odmątowaniu przed resetem, taki dzióbek w nautilus ( eksplorator plików ) tylko pionowo ) http://png-4.findicons.com/files/icons/2315/default_icon/256/media_play_pause_resume.png Podaj też pierwsze 3 litery pod kodem kreskowym z goodram iridium ( chcę sobie zebrać dane które seria mają problemy i porównać ) Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.