bary30 0 Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 Witam Czy nie ma żadnej informacji zwrotnej po zakupie na stronie www sklepu? Przeszedłem całą procedurę od koszyka do wyboru przesyłki i rodzaju płatności i nic nie ma na meilu, i na koncie na stronie sklepu. W zakładce zamówienia /rezerwacje pusto. Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 596 Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 Po dokonaniu i zatwierdzeniu zamowienia zarowno na stronie sklepu jak i na mailu powinna pojawic sie stosowna informacja odnosnie zakupu. Cytuj Link to post Share on other sites
Marqvs 116 Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 Sklep w weekend nie pracuje. Sprawdź info jutro po południu. Cytuj Link to post Share on other sites
bary30 0 Napisano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 To wiem. Ale jakieś info że przyjęte i oczekuje powinno być. Bo wygląda na to że nic nie kupiłem. Pierwszy raz spotykam się z tym, że nie ma informacji zwrotnej. Cytuj Link to post Share on other sites
Marqvs 116 Napisano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2016 Statusy zamówienia niemal na pewno zmienia operator więc jeśli robiłeś zakupy w piątek po południu lub sobotę to dopiero dzisiaj ktoś to zmieni na aktualne. Jeśli nie to dzwoń do nich. Cytuj Link to post Share on other sites
bary30 0 Napisano 11 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2016 Nie mam nic. Dzwoniłem na infolinię dwa razy ale po 6 min znudziło mi się czekać. Zrobiłem zamówienie na esc. Po 3 min przyszedł meil, że zamówienie w trakcie realizacji. Po dwóch godzinach zadzwonił pan że niestety nie mają już karty grafiki na magazynie i proponuje lepszą w tej cenie. Jutro wysyłają i będzie w środę. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.