Skocz do zawartości

Gwarnacja DELL "Premium panel" - 0 uszkodzonych subpikseli. Ciąg dalszy.


Recommended Posts

Drachenfeles napisał i zamknął temat: ameryki nie odkryłeś,

wystarczyło przeczytać warunki gwarancji... ale po co, lepiej się potem pruć, to takie modne

 

Zacznę od końca. Prucie to jest może modne w twoim środowisk, dla mnie takie trendy są obce. Przeczytać warunki gwarancji? Dzwoniłem do Dell na infolinię, a także przeczytałem z ich oficjalnej strony http://www.dell.com/support/article/us/en/19/SLN130145/PL

Ty za to odkryłeś Amerykę. Znajdź mi taki temat/ostrzeżenie, tu na forum który obnaża na konkretnym przykładzie jak wygląda Dell "Premium panel".

 

Jak masz zamiar napisać jakieś kocopoły i zamknąć temat nie dając możliwości napisania riposty to sobie daruj, słabe to.

Link to post
Share on other sites

no nie denerwuj się tak, bo jeszcze się spocisz...

temat jest stary, w zasadzie każda umowa wspomina o możliwości wymiany na refurb, takie mamy prawo w UE i nie dotyczy to tylko monitorów, ale elektroniki ogólnie, różnica pomiędzy naszym pięknym krajem, a zachodem jest taka, że u nas mogą swobodnie lecieć w gumki i w ramach gwarancji wciskać cokolwiek (bo tego przepisy już nie regulują, tylko wewnętrzne standardy firmy), a że konsument nie ma możliwości dochodzenia swego to sobie pozwalają, dalej głosujcie na lewactwo będzie jeszcze fajniej

i tak było poruszane tu na forum (i pewnie każdym innym), wielokrotnie

Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...