detonat0r 11 Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Drachenfeles napisał i zamknął temat: ameryki nie odkryłeś, wystarczyło przeczytać warunki gwarancji... ale po co, lepiej się potem pruć, to takie modne Zacznę od końca. Prucie to jest może modne w twoim środowisk, dla mnie takie trendy są obce. Przeczytać warunki gwarancji? Dzwoniłem do Dell na infolinię, a także przeczytałem z ich oficjalnej strony http://www.dell.com/support/article/us/en/19/SLN130145/PL Ty za to odkryłeś Amerykę. Znajdź mi taki temat/ostrzeżenie, tu na forum który obnaża na konkretnym przykładzie jak wygląda Dell "Premium panel". Jak masz zamiar napisać jakieś kocopoły i zamknąć temat nie dając możliwości napisania riposty to sobie daruj, słabe to. Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 no nie denerwuj się tak, bo jeszcze się spocisz... temat jest stary, w zasadzie każda umowa wspomina o możliwości wymiany na refurb, takie mamy prawo w UE i nie dotyczy to tylko monitorów, ale elektroniki ogólnie, różnica pomiędzy naszym pięknym krajem, a zachodem jest taka, że u nas mogą swobodnie lecieć w gumki i w ramach gwarancji wciskać cokolwiek (bo tego przepisy już nie regulują, tylko wewnętrzne standardy firmy), a że konsument nie ma możliwości dochodzenia swego to sobie pozwalają, dalej głosujcie na lewactwo będzie jeszcze fajniej i tak było poruszane tu na forum (i pewnie każdym innym), wielokrotnie Link to post Share on other sites
Ten_Wredny 2047 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 A jeśli zamówimy coś na zachodzie, np. Niemcy? Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2015 a czy ja wyglądam, jak czyjś dział obsługi klienta? edit: masz popisz się http://forum.benchmark.pl/topic/198431-serwis-i-gwarancja-dzia%C5%82-monitory/ Link to post Share on other sites
Recommended Posts