Skocz do zawartości

Serwis i gwarancja - dział monitory


Recommended Posts

Temat zbiorczy służący do dzielenia się swoimi doświadczeniami z serwisami/postępowaniem gwarancyjnym monitorów, proszę stosować poniższy wzór:

 

Producent:

Model (rewizja):

Data i miejsce zakupu:

Data wszczęcia postępowania gwarancyjnego/serwisowego:

Opis Usterki:

Całkowity czas trwania postępowania gwarancyjnego/serwisowego:

Ocena: (jednym zdaniem Negatywna/Neutralna/Pozytywna)

Krótki opis przebiegu postępowania serwisowego/gwarancyjnego: (rzeczowo i na temat, to i to, wtedy i wtedy, bez emocji i komentarzy)

(opcjonalnie) Twoja opinia: (tu możesz kwieciście skomentować, mając na uwadze ogólny regulamin forum ma się rozumieć)

Link to post
Share on other sites

Producent: Dell

Model (rewizja): U2713H

Data i miejsce zakupu: 03.12.2015 @

Data wszczęcia postępowania gwarancyjnego/serwisowego: 07.12.2015

Opis Usterki: Bad pixele

Całkowity czas trwania postępowania gwarancyjnego/serwisowego: 24H

Ocena: (jednym zdaniem Negatywna/Neutralna/Pozytywna) Negatywna

Krótki opis przebiegu postępowania serwisowego/gwarancyjnego:Gwarancja Dell Premium Panel - 1 jasny subpiksel = wymiana monitora i tu zonk, bo jak się okazuje (w świetle prawa) na stary pokieraszowany, z datą zakupu 04.2014.

 Twoja opinia: Polecam wszystkim zakup Della online na fakturę, wraz z tą ekstra usługą gwarancyjną, w przypadku bad pixela otrzymacie w ramach wymiany starego dziada, a mili Panowie z infolinii technicznej posłużą radą, że uj ich to boli, że Wasz monitor jest nowy, bierz Polaku grata albo pal wrotki.

Edytowane przez detonat0r
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Producent: Dell

Model (rewizja): U2713H

Data i miejsce zakupu: 03.12.2015 @

Data wszczęcia postępowania gwarancyjnego/serwisowego: 07.12.2015

Opis Usterki: Bad pixele

Całkowity czas trwania postępowania gwarancyjnego/serwisowego: 24H

Ocena: (jednym zdaniem Negatywna/Neutralna/Pozytywna) Negatywna

Krótki opis przebiegu postępowania serwisowego/gwarancyjnego:Gwarancja Dell Premium Panel - 1 jasny subpiksel = wymiana monitora i tu zonk, bo jak się okazuje (w świetle prawa) na stary pokieraszowany, z datą zakupu 04.2014.

 Twoja opinia: Polecam wszystkim zakup Della online na fakturę, wraz z tą ekstra usługą gwarancyjną, w przypadku bad pixela otrzymacie w ramach wymiany starego dziada, a mili Panowie z infolinii technicznej posłużą radą, że uj ich to boli, że Wasz monitor jest nowy, bierz Polaku grata albo pal wrotki.

OK, żeby być sprawiedliwym , postraszyłem ich, że opisałem wszystko na forum benchmark i przysłali NOWY. Znakomicie podświetlony, z zero bad pixeli, z pięknie przylegającą ramką, nówka sztuka wyprodukowany 4 miechy temu. :rotfl:http://i66.tinypic.com/116rjnk.jpg

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Producent: Acer

Model (rewizja): Predator X34 z Gsync

Data i miejsce zakupu: 24.11.2015 @

Data wszczęcia postępowania gwarancyjnego/serwisowego: 25.11.2015

Opis Usterki: Matryca nie była w stanie się odświeżać z częstotliwością 100Hz w trybie OC (migał i gasł ekran)

Całkowity czas trwania postępowania gwarancyjnego/serwisowego: 12 dni

Ocena: Negatywna

Krótki opis przebiegu postępowania serwisowego/gwarancyjnego: Nie chcieli wpierw przyjąć monitora, bo gadali, że nie muszę korzystać z 100HZ(fu*k - monitor za ponad 5 koła i nie muszę...). Jak powiedziałem, że w internecie czytałem problemy innych ludzi, to przyznali, że tak się dzieje i kazali wysłać. Po zakończeniu czynności stwierdzili, że z monitorem wszystko w porządku i odesłali i jest tak jak było

Poszedłem do sklepu z komputerem(bo nie mieli żadnej stacjonarki a już w ogóle na wejście DP), żeby zobaczyli to na własne oczy i zrobili tak, że oni tj. sklep zwrócił mi pieniądze i wzięli monitor (RTV Euro).

Twoja opinia: Nie polecam wszystkim zakupu acerów, bo z ludzi próbują robić debili, że za słaba karta. Mam gtx 970 a oni mi mówią, że testowali na gtx 980 jakby to była niewiadomo jaka różnica. No i co z tego? Skoro od razu na pulpicie wywalało mi po zmianie częstotliwości? Więcej nerwów i kupa kasy, a oni zwalają winę na wszystko tylko nie na swój chiński złom.

Edytowane przez Badder
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...