Eld51 0 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 Witam, zdecydowałem się założyć wątek, ponieważ z większości rozwiązań w internecie nie mogę skorzystać i tracę cierpliwość.Od 2 dni zaczynam mieć poważne problemy z komputerem. Najpierw Bluescreeny(w nich komunikat m.in. Memory Management, ale też inne zaczynające się od Attemted-niestety więcej nie zdążyłem zanotować). Później gry przestały się urachamiać lub wyłączają się w czasie rozgrywki. Pojawia sie tylko komunikat "aplikacja przestała działać". Dzisiaj, kiedy chciałem poważnie wziąć się za problem, miałem kłopoty z uruchomieniem niektórych programów. Pobrałem darmową wersję antywirusa AVG, ale ten w trakcie skanowania stał się "nieaktywny"(zdjęcie w załączniku), a po ponownym uruchomieniu skanera nic się nie dzieje... Wydaje mi się, że w trakcie którejś gry wyskoczył mi dzisiaj błą związany z kartą graficzną. Moim zdaniem to prawdopodobnie wirus. Pobierałem Trojan Removera, ale nie mogę zeskanować systemu, ponieważ musiałbym go kupić, a jest drogi...Specyfikacja komputera:(Ma on 2 tygodnie...)2 Procesor Intel Core i5-6600K Skylake, socket 1151, 64bit, 3.9GHz, 95W, cache 6MB, BOX (BX80662I56600K) 3 Chłodzenie CPU Be Quiet! Shadow Rock Slim BK010 4 Karta graficzna Asus Strix GeForce GTX 970 4GB DDR5 (256bit) DP, HDMI, DVI (STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5)5 Płyta główna Asus Z170-P, Z170, QuadDDR4-2133, SATA3, M.2, HDMI, DVI, ATX 6 Pamięć HyperX Fury Black, DDR4, 8GB(2x4GB), 2400MHz, CL15 (HX424C15FBK2/8) 7 Obudowa Zalman Z3 PLUS - USB3.0 - BIAŁA (Z3 PLUS WHITE) 8 Dysk SSD A-Data Premier Pro SP920 256GB SATA3 (ASP920SS3-256GM-C)Zasilacz Corsair VS550 550WSystem Windows 10 ProZrobiłbym przywracanie systemu, ale na tym Windowsie mam inny panel sterowania i nie mogę znaleźć takiej opcji. Jest tylko powrót do ustawień fabrycznych ;o. Dołączyłbym screeny, ale nie mogę znaleźć opcji załącznika. Cytuj Link to post Share on other sites
DarkX 10 Napisano 30 Października 2015 Udostępnij Napisano 30 Października 2015 (edytowane) Zamiast przywracania zainstalowałbym system całkowicie od nowa u mnie win7 odwalał takie rzeczy żadna naprawa błędów ani skany nie pomagały. Do usuwania wirusów dobry będzie malwarebytes anti malware albo hitman.pro są darmowe Edytowane 30 Października 2015 przez DarkX Cytuj Link to post Share on other sites
Eld51 0 Napisano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2015 Zrobiłem dzisiaj formata, ponieważ w nocy problem powrócił. Niestety teraz z kolei mam kłopot z instalacjami niektórych aplikacji(mianowicie The source file is corrupted). Screen w załączniku. Wyłączyłem zaporę i jakiegoś windowsowego antywirusa, ale nadal to samo...Proszę o pomoc, bo tracę cierpliwość do tego komputera... Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 31 Października 2015 Udostępnij Napisano 31 Października 2015 (edytowane) Jak wgrałeś na nowo dziesiątkę to wgrałeś uaktualnienia ? Sprawdź sterowniki i chioset do płyty ,czy są jakieś pod dziesiątkę. Edytowane 31 Października 2015 przez jarrino Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.