iBoomiBoom 0 Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Witam, mam problem z pingiem, dlatego też chciałbym sprawdzić czy mój modem(Multimedia Polska - pomoc techniczna mówiła, że wszystko OK) nie jest rmoże przypadkiem wadliwy. - Dlatego też mam pytanie. Ponieważ znalazłem w domu jakiś inny modem(nie używany-więc dobry - tylko nie multimedii) TP Link WR543G - ale nie mam do niego zasilacza. (Podłączyłem zasilacz od tamtego modemu bo działał)Teraz jak go skonfigurowałem(jakiś poradnik + Szybka instalacja) to nie miałem internetu - I tu jest moje pytanie czy muszę mieć te 2 modemy podłączone (kablem ethernet z multimedii do tplinka?) Czy po prostu źle skonfigurowałem? Cytuj Link to post Share on other sites
Robert2137 46 Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Najlepiej doprecyzuj z pomocą techniczną Twojego operatora czy masz taką możliwość. Np w Netii nie mam problemu z rekonfiguracją na urządzeniach nie wspieranego przez danego operatora, ale różnie to bywa i zależy od polityki firmy i ich oprogramowania. Kiedyś konfigurowałem modem w sieci w bloku. To niestety musiałem użyć ,,ich,, urządzenia plus nowego zakupionego przez klienta. Działało bez zarzutów. Cytuj Link to post Share on other sites
iBoomiBoom 0 Napisano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Dobra to jutro zadzwonię i popytam. Bo te moje skoki pingów to nie są przez karte sieciową jak wifi normalnie też ma takie pingi? Np. Podczas speedtesta (sprawdza download - max 200 pingu; sprawdza upload - 1k pingu xd) Gdzie normalnie tak nie powinno skakać xD. Technicy powiedzieli, że to nic od nich, ale wifi też ma ping, przez kabel teżjest ping, wiec gdzie tu może być problem Cytuj Link to post Share on other sites
Robert2137 46 Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Technicy czyli rozumiem konsultanci z pierwszej linii wsparcia technicznego ? Czy mówimy o Panach którzy zweryfikowali na mijescu u Ciebie w domu zaistniałął sytuację ? Czy kwestia oprogramowania jest ok u Pana ? ,,Świeży,, system operacyjny ? Nie ma żadnych programów ,,przyśpieszających działanie sieci itp ? Pytanie zasadnicze ADSL ( telefoniczne) Pan posiada łącze ? czy innego rodzaju ? Cytuj Link to post Share on other sites
iBoomiBoom 0 Napisano 13 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Osoba ,która przyjechała do mnie sprawdzić jak internet działa - sprawdził bez korzystania z łącza(=odpalił speedtesta i to wszystko.. :V- tam nie było problemów). Gdy korzystam z łącza ping skacze - jego odpowiedź "nic na to nie poradze: )" a technicy którzy sprawdzili od siebie tam mu powiedzieli, że to nic od nich więc nie wymieni mi modemu. No właśnie te problemy z pingiem mam po formacie komputera.. Brak żadnych programów boostujących. Hmm mam prawdopodobnie DSL - tak mam na modemie/stronie. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3911 Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Sprawdziłeś po formacie wszystkie sterowniki,do płyty głównej też, a związane z zainstalowanym systemem ? Możesz podać nazwę płyty głównej i jaki system zainstalowałeś (czy taki sam jak poprzednio) ? Cytuj Link to post Share on other sites
iBoomiBoom 0 Napisano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2015 (edytowane) System zainstalowałem taki sam - 7 Home Premium bo tylko taki miałem xd, No właśnie sterowniki - te płyty jakie miałem zainstalowałem, niektóre sterowniki zainstalowałem używając "drivers identifier - lecz nie wszystkie, może to dlatego" http://scr.hu/1v39/unb1g- (tutaj niby tą graficzna po formacie aktualizowałem ale pewnie jakaś nowa aktualizacja)Takich nie mam zaktualizowanych. Reszta jest "Good" -notebook (jak i na wifi jak i przez kabel) ping też tam jest, więc to coś z tym modemem musi takto być, jeśli to nie od nich. Technicy przyjechali - nic nie zrobili bo to nie od nich, wymienili modem co najwyzej, a ping nadal mam. Czy jest tu jakiś specjalista, który byłby w stanie mi pomóc - przeważnie te skoki pingów są gdy odpalam twitch.tv albo gram w League of Legends. - jakby przeciązało mi neta, ale no........ tyle czasu oglądam/gram nie miałem problemów - a teraz od miesiaca no ehh przez 20 sec ping skacze 1k (raz na x czasu) czy to oglądam czy to gram. - Mam to od 'dołożenia' dysku twardego SSD + formata. Edytowane 16 Października 2015 przez iBoomiBoom Cytuj Link to post Share on other sites
Robert2137 46 Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Zweryfikuj na innym komputerze i na innym ruterze. Potem będziemy się zastanawiali. Może gdzieś gubi sygnał albo jakieś zakłucenia. Cytuj Link to post Share on other sites
iBoomiBoom 0 Napisano 19 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2015 (edytowane) No sprawdziłem na notebooku - ping jest również, wymienili mi dziś modem - ping jest również. http://n1.netalyzr.icsi.berkeley.edu/summary/id=43ca253f-16447-0f3bb61d-d5da-4bae-97f6- Tutaj znalazłem stronkę, która sprawdza analize sieci i mam tutaj jakiś problem z DNS - Tak wiem widac tu moje IP, jednakże mam zmienne więc w/e . Czy wie ktoś jak mogę sobie poradzić z tymi pingami? - Mam ustawione automatyczne uzyskiwanie adresów DNS. Mam takie pytanie czy ten problem z pingami może być przez kabel (ten od gniazdka>internet) - może być uszkodzony czy coś? Jeśli tak to da radę jakoś to sprawdzić? Bo już od miesiąca próbuję się z tym uporać, a "technicy" z multimedii to tacy informatycy jak ja - więc nie chce mi się zbytnio dzwonić po nich 3 raz jak i tak przyjadą odpalą speedtest - nic na to nie poradzimny dowidzenia.. Albo jak sprawdzić czym spowodowanie jest te "przeciążenie" sieci ? Edytowane 19 Października 2015 przez iBoomiBoom Cytuj Link to post Share on other sites
Robert2137 46 Napisano 31 Października 2015 Udostępnij Napisano 31 Października 2015 Gniazdko to bardzo bardzo mało prawdopodobne...Jeżeli coś w gniazdku było by nie tak to w ogóle byś internetu nie miał. Jeżeli wszystko masz poprawnie podłączone, łącznie z ,,zagłuszaczem,, przy telefonie to ja tutaj nie widzę innego wyjścia jak sprawdzenie na innej konfiguracji sprzętowej. Ja bym jeszcze się upierał i wymienił przewód, rozkręcił gniazdko itp. Jak to nie pomoże to zmienił operatora po prostu. PS:Znalazłeś przyczynę problemu ? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.