Skocz do zawartości

OFFTOPIC - rozmowy na każdy temat


Recommended Posts

 

 

Wyobraźcie sobie The Crew + Oculus Rift + dobra kierownica.

The Crew to zręcznościówka, gdzie do tego kierownice!

 

 

czekam na oficjalne wydanie

Już dawno można było kupić wczesną wersję na allegro.

 

Zobacz sobie połączenie: Oculus Rift + Virtuix omni, to jest dopiero miazga.

 

 

 

I tak się zastanawiam, oculus rift jest traktowany jak normalny monitor? Czy tak jak z 3d trzeba 2x więcej mocy do odpalania gier?

Możesz zrobić sobie to samemu, nawet ktoś na forum wrzucał filmik.

Powstają już wersje gdzie wystarczy wsadzić do środka swój własny telefon, efekt 3D uzyskano dzięki soczewkom, także dodatkowej mocy nie potrzeba, obraz dzielony jest na pół ekranu i wyświetlany osobno dla każdego oka.

Link to post
Share on other sites

No niestety. Dla mnie przejście z Q3 na QL było tym co dla Ciebie przejście z CS'a na CS'a:GO. Nowa gra, ale mimo wszystko stara mechanika została zachowana.

 

Wyobraź sobie, że twórcy CS litują się nad noobami, którzy nie potrafią ogarnąć gry i wypuszczają obowiązkowy update. Po każdej rundzie możesz sobie wybrać dowolną broń (nie potrzebujesz pieniędzy), dmg z AWP/AK/m4 jest znacząco mniejszy, CT widzą podłożoną bombę przez ściany i czas do wybuchu również. Do tego fizyka gry jest zupełnie inna, chociaż twórcy zapewniają, że nic nie ruszali.

 

Quake właśnie upadł. To był najtrudniejszy do opanowania FPS, tytuł dla wybranych, elitarna gra. Żaden CS, COD, MOH czy Unreal nie posiadał tak trudnej do opanowania fizyki, żadna gra nie była tak dynamiczna. Z tego wszystkiego pozostała kolejna gra dla dzieci.

 

BTW: dzisiejszy tekst na serwerze: "hold space button for long jumping" ...

  • Popieram 5
Link to post
Share on other sites

W zasadzie strafe jumping w cs'ie działał na podobnej zasadzie jak w quake'u (bunny hop) i nigdy nie było to takie proste, w CS'ie jest to tylko dodatek i nie stanowi podstaw movementu.

Całe szczęście, że valve po części słucha się społeczności oraz profesjonalnych graczy w kwestii rozgrywki oraz budowy map, gdyby spróbowali zrobić drastyczne zmiany w stronę "każualizacji" musieliby się ugiąć pod naporem graczy.

Problemem quake'a jest coraz mniejsza liczba zapaleńców i ogólnie graczy, te zmiany są próbą ratunku, jednak tak naprawdę przypomina mi to wyciągnięcie brzytwy w stronę tonącego.


Cała nadzieja w UT4 :D

Podobno ciężko pracują i się skupili właśnie na movemencie.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...