Piasek998 461 Napisano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2015 Witam wszystkich, próbuje oddać na reklamacje karte graficzną radeona msi 280x bo zaczeła sypać artefaktami , napisałem do sklepu morele.net 22 lipca i jak do tej pory czekam na informacje od serwisu. To normalne , że tak długo każą czekać? wcześniej w komputroniku nie miałem takich problemów jak z nimi. Dodam tylko, że jestem drugim właścicielem karty, lecz posiadam na nią fakture zakupu i pełen komplet jaki daje producent . Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2015 Różnie z tym Morele bywa,ale powiedz mi.Wysłałeś kartę czy tylko napisałeś "list"? Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2015 morele leci w kulki, także trzeba ich nękać Cytuj Link to post Share on other sites
Piasek998 461 Napisano 13 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2015 Różnie z tym Morele bywa,ale powiedz mi.Wysłałeś kartę czy tylko napisałeś "list"? napisałem tylko list wysłalem zdjęcia dowodu zakupu i zdjęcia karty wraz z kartonem na prośbę pani która przyjeła moje zgłodzenie i kazałą mi czekać.. tylko pytanie ile można czekać? jak w innych sklepach maks 3 dni i już była odpowiedź Cytuj Link to post Share on other sites
psychics 174 Napisano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2015 zadzwon i zapytaj o status reklamacji. Miałem podobny problem ze zwrotem kasy.... banda nieudaczników Cytuj Link to post Share on other sites
Piasek998 461 Napisano 13 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2015 zadzwon i zapytaj o status reklamacji. Miałem podobny problem ze zwrotem kasy.... banda nieudaczników Napisałem kolejnego maila do nich jeśli nic sensownego nie odpiszą to zadzwonie bo już mnie to wkurza, ile można czekać?! Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12515 Napisano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) A gdzie Ty te "listy" piszesz? Morele ma formularz zgłoszeniowy na swojej stronie i tam się zagłasza reklamacje. Ja nigdy problemu z reklamacjami nie miałem, ale faktycznie, ze 2, 3 dni trzeba na odpowiedź czekać. Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez drVanSteiner Cytuj Link to post Share on other sites
Piasek998 461 Napisano 13 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) A gdzie Ty te "listy" piszesz? Morele ma formularz zgłoszeniowy na swojej stronie i tam się zagłasza reklamacje. Ja nigdy problemu z reklamacjami nie miałem, ale faktycznie, ze 2, 3 dni trzeba na odpowiedź czekać. Do sklepu,jestem drugim właścicielm i nie mam możliwości zgłoszenia ze swojego profilu reklamacji bo nie byuł dokonany zakup z mojego konta. A tu przebieg rozmowy : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f55eeb40de2f1d82.html ps: najbardziej niekompetentny sklep z jakim miałem do czynienia! Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez Piasek998 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.