Skocz do zawartości

Komputer używany za około 1500zł


Recommended Posts

Witam,

jest to mój pierwszy post na tym forum, liczę na wyrozumiałość. Bez zbędnych tekstów przejdę od razu do rzeczy.

Chciałbym zakupić komputer, używany, z możliwością rozbudowy w przyszłości. Chciałbym także zabawić się nieco w OC (jestem amatorem w tej dziedzinie).

Aktualnie pracuje/gram na laptopie o parametrach:
- i7 2679 QM 2,2 GHz
- 8GB RAM
- AMD Radeon HD 7400M

Szukam czegoś, co zapewni mi wyższą wydajność (komputer głownie do gier). Mój budżet wynosi ~1500 zł (może trochę więcej). 

Nie zależy mi na nowych częściach/gwarancji (ewentualnie gw na kartę graficzną). Nie posiadam nic z poprzedniego PC-ta, pozbyłem się wszystkiego. Mam tylko monitor/klawiaturę/myszkę. Reszta do kupienia. 

I tu zwracam się do Was o pomoc, od przeglądania ofert zacząłem się już gubić co jest lepsze a co gorsze. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi!

PS Ma ktoś doświadzczenie w kupowaniu na olx? Znalazłem tam parę zadziwiających wręcz ofert (cenowo). Warto w coś takiego wchodzić?


Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Panie ... za 1900 zł składasz takie coś ...

 

i5 2500K ~ 650 zł

Mobo na P67 / Z68 / Z77 ~ 250 zł

8 GB DDR ~ 190 zł

PSU ~ 150 zł

HDD 500 GD~ 100 zł

Obudowa ~ 130 zł

7870 ~ 450 zł

 

W przyszłości dokładasz chłodzenie i kręcisz cepa. Pod podkręconego i5 2500K bez problemu możesz wkładać GTX 970 / R9 390 / GTX 980 itp ....

Link to post
Share on other sites

Nie no jasne. Starałem się tutaj jednak wziąć wszystko pod uwagę ...

 

 

 

Chciałbym zakupić komputer, używany, z możliwością rozbudowy w przyszłości. Chciałbym także zabawić się nieco w OC (jestem amatorem w tej dziedzinie).

 

Stockowe CPU kosztują nie wiele mniej na allegro. Przykładowo i5 3470 kosztuje raptem 100 zł mniej, również używany. Są to graty, które trzymają cały czas cenę. Nie bierze się to znikąd. Jest to nadal dobry sprzęt.


Ten zestawik za 1400 zł całkiem smakowity ;-0

Link to post