wsde 36 Napisano 5 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2015 (edytowane) Dzień dobry.Chciałbym się Was zapytać jakie polecacie godne internetowe sklepy komputerowe? Obecnie robię zakupy w morele.net, ale chciałbym się dowiedzieć jaki jest jeszcze dobry sklep? Sklep, który nie robi żadnych wałów, nie sprzedaje sprzętu powystawowego, obrysowanego, wadliwego, nie ma żadnego problemu z oddaniem sprzętu, wymianą itp.x-kom.plhttp://www.opineo.pl/opinie/x-kom-pl,negatywnehttp://www.sklepy24.pl/forum/ostrzezenie-dotyczce-sklepu-X-kompl-t4825.htmlhttp://www.wykop.pl/link/2052448/uwaga-na-firme-x-kom-uzywane-serwisowane-laptopy-jako-nowe/http://www.ceneo.pl/sklepy/x-kom.pl-s1078;028f0http://forum.pclab.pl/topic/807638-xkompl-pytasz-Partactwo-odpowiadam/http://forum-laptopy.info.pl/viewtopic.php?f=28&t=5959 Proline.plhttp://www.opineo.pl/opinie/proline-pl,negatywne http://www.ceneo.pl/sklepy/proline.pl-s1155;028f0http://www.lista.e-sieci.pl/637-1,opinie.html http://forum.idg.pl/topic/40663-proline-oszusci-i-zlodzieje/page-3 Agito.pl http://www.opineo.pl/opinie/agito-pl,negatywnehttp://www.ceneo.pl/sklepy/agito.pl-s251;028f0Myślałem, żeby spróbować x-kom.pl, ale nie wiem czy to jest dobry sklep, mają też negatywne opinie. Proline odpada za dużo negatywnych komentarzy mają a agito tym bardziej. Obecnie tylko do morele.net mam pewne zaufanie. Edytowane 5 Lipca 2015 przez abc99 Link to post Share on other sites
yaramy 4 Napisano 5 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2015 (edytowane) Czemu się wzorować na opiniach z internetu? Kłamią : dW proline złożyłem dwa komputery żadnych problemów nawet jak mi grafika padła i oddawałem.X-kom też przyzwoicie.W Agito nie kupowałem sprzętu komputerowego ale wiele innych rzeczy i nie napotkałem żadnych problemów. Edytowane 5 Lipca 2015 przez yaramy Link to post Share on other sites
ragon 456 Napisano 5 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2015 gral.pl, esc.pl, techplanet.pl Link to post Share on other sites
14r33k 272 Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 Ja polecam X-KOM http://www.wykop.pl/link/2005280/final-sprawy-uszkodzonych-dyskow-w-laptopach-dell/ Link to post Share on other sites
Lewykk 747 Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 Polecam od siebie: X-kom.pl Proline.pl Morele.net NIE polecam: Yooki.pl/esc.pl A tu lekturka i jeszcze raz polecę - opcja szukaj działa cuda: http://forum.benchmark.pl/topic/3537-sklepy-internetowe-opinie/?view=getnewpost Link to post Share on other sites
matty24 74 Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 Ja od siebie polecam X-Kom i Morele. Kupowałem nie jeden raz i zawsze było ok. Link to post Share on other sites
kacperq 2048 Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 Kupowałem w każdym z tych sklepów i wszystko było ok. Link to post Share on other sites
bossk 1099 Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 z zakupami to w żadnym sklepie problemów nie było, gorzej z reklamacjami: nigdy nie miałem problemu z gwarancją w Komputroniku, X komie i NET-S. W morelach i agito sporo kupowałem ale nic się nie zepsuło wiec odnośnie gwarancji się nie wypowiem Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 (edytowane) Dwa razy reklamowałem w Morele i naprawa (przegląd,przesyłanie do producenta) trwała długo (miesiąc) ale to zgodne z ich regulaminem.Jedna z części wysyłana była do Szwajcari więc i tak szybko.Ja jestem zadowolony..... Edytowane 13 Lipca 2015 przez jarrino Link to post Share on other sites
khazad92 23 Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 Ja nie polecam moreli ze względu na duże problemy związane z gwarancją. Kumpel kupił od nich kartę (zepsutą ale cóż zdarza się) i miał duże problemy najpierw z wymianą (przysłali też walniętą- strasznie się grzała) a potem z odzyskaniem pieniędzy. Całość trwała pół roku i bez pomocy rzecznika się nie obeszło, bo kumpla zwyczajnie olewali. Link to post Share on other sites
kajtek. 11370 Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 Sklep, który nie robi żadnych wałów, nie sprzedaje sprzętu powystawowego, obrysowanego, wadliwego, nie ma żadnego problemu z oddaniem sprzętu, wymianą itp. Uwierz mi, że każdy chciałby taki sklep. Taki sklep na dzień dzisiejszy chyba nie istnieje. Ale zobacz jaki jesteś i jak to fajnie działa. Piszesz, że chciałbyś sklep, który nie sprzedaje sprzętu powystawowego. Następnie chciałbyś, aby sklep taki bez problemu wymieniał Ci części. Czyli te Twoje wymienione części (rozpakowane, nawet używane przez 14 dni) chciałbyś bez problemu zwrócić, ale tylko pod taki warunkiem, że Ty otrzymasz nówki prosto od producenta. Ok, fajnie. Zrozum tylko to, że takich jak Ty jest sporo a ten towar zwracany, wymieniany, otwierany, sprawdzany i tak do kogoś w końcu musi trafić. Byleby nie do mnie, tak ? Ludzie, to działa w dwie strony. 5 Link to post Share on other sites
wsde 36 Napisano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2015 (edytowane) Uwierz mi, że każdy chciałby taki sklep. Taki sklep na dzień dzisiejszy chyba nie istnieje. Ale zobacz jaki jesteś i jak to fajnie działa. Piszesz, że chciałbyś sklep, który nie sprzedaje sprzętu powystawowego. Następnie chciałbyś, aby sklep taki bez problemu wymieniał Ci części. Czyli te Twoje wymienione części (rozpakowane, nawet używane przez 14 dni) chciałbyś bez problemu zwrócić, ale tylko pod taki warunkiem, że Ty otrzymasz nówki prosto od producenta. Ok, fajnie. Zrozum tylko to, że takich jak Ty jest sporo a ten towar zwracany, wymieniany, otwierany, sprawdzany i tak do kogoś w końcu musi trafić. Byleby nie do mnie, tak ? Ludzie, to działa w dwie strony. Twój post jest zbędny. Przeczytałem opinie o sklepie x-kom.pl, który sprzedaje sprzęt powystawowy nie informując o tym klienta. Więc ktoś kupił przez sklep internetowy x-kom laptopa porysowanego, brudnego ze śrubką między klawiszami, następny kupił laptopa, który był otwierany, brakowało śrubek a po ściągnięciu obudowy okazało się, że w środku są notatki serwisowe. Jeśli oferują w sprzedaży sprzęt nowy to ma do klienta dotrzeć sprzęt nowy w idealnym stanie. Jeśli jakiś klient zwrócił sprzęt z rysą, to nie mają prawa wysłać takiego sprzętu do innego klienta, bo klient zamawia sprzęt nowy w idealnym stanie i tak ma dotrzeć do klienta. Więc jeśli chcą sprzedawać sprzęt ze śladami użytkowania to powinni o tym informować na stronie produktu. Edytowane 15 Lipca 2015 przez abc99 Link to post Share on other sites
14r33k 272 Napisano 15 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2015 @up Pewnie ktoś pomylił się na magazynie. X-KOM zawsze oznacza laptopy ze zwrotu w taki sposób: http://s2.ifotos.pl/img/552625389_waswsws.jpg Link to post Share on other sites
Marqvs 116 Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 Polecam Agito, X-kom i Komputronik. W Morele mają szeroki asortyment ale jest i drogo (zawsze było) oraz długie terminy realizacji. Poza tym maja koszmarną infolinię. Trudno nie dostać białej gorączki jak w słuchawce głos mówi: "liczba oczekujących w kolejce: 16." Poza tym jak już się dodzwonisz to trudno się czasem dogadać - niestety na info experci nie siedzą. Link to post Share on other sites
imralav 6 Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 Mam dużo doświadczenia ze sklepem x-kom jeżeli chodzi o peryferia, telefony, jakieś gadżety. Jak do tej pory współpraca bez zarzutu. Ostatnio skłaniam się ku komputronikowi, jako że często znajduję tam lepsze ceny niż u konkurencji, ale jeszcze nie testowałem. Link to post Share on other sites
Marqvs 116 Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 Dodam jeszcze, że cechą wspólną wielu sklepów internetowych (nie tylko z elektroniką) jest to, że często nie mają na stanie towaru,który jest ofercie. Dlatego warto składać zamówienia telefonicznie. Link to post Share on other sites
14r33k 272 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 @up Większość sklepów nie ma własnych magazynów, więc zamawianie przez telefon nic oprócz straty kilku groszy nie da. 1 Link to post Share on other sites
Marqvs 116 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 @up Większość sklepów nie ma własnych magazynów, więc zamawianie przez telefon nic oprócz straty kilku groszy nie da. Moim zdaniem da bo poproszę aby sprawdzili czy towar odhaczony na www jako "dostępny" jest fizycznie dostępny do ręki. Jeśli nie to od razu idę do następnego sklepu. Konkurencja jest duża. Link to post Share on other sites
leon180 0 Napisano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2017 Co do sklepów online to mój ulubiony sklep - avans.pl, bardzo tam lubię kupować rzeczy do domu. Cieszę się że mają wszystko online i darmowa jest wysyłka. No i dużo promocji. Zaglądajcie sobie, bo naprawdę warto. Link to post Share on other sites
hakeryk2 30 Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 (edytowane) Twój post jest zbędny. Przeczytałem opinie o sklepie x-kom.pl, który sprzedaje sprzęt powystawowy nie informując o tym klienta. Więc ktoś kupił przez sklep internetowy x-kom laptopa porysowanego, brudnego ze śrubką między klawiszami, następny kupił laptopa, który był otwierany, brakowało śrubek a po ściągnięciu obudowy okazało się, że w środku są notatki serwisowe. Jeśli oferują w sprzedaży sprzęt nowy to ma do klienta dotrzeć sprzęt nowy w idealnym stanie. Jeśli jakiś klient zwrócił sprzęt z rysą, to nie mają prawa wysłać takiego sprzętu do innego klienta, bo klient zamawia sprzęt nowy w idealnym stanie i tak ma dotrzeć do klienta. Więc jeśli chcą sprzedawać sprzęt ze śladami użytkowania to powinni o tym informować na stronie produktu. Jest to chyba najlepsza odpowiedź w tym wątku. Jeśli mi to ma być ganc nowe od producenta, ale zwrócić mogę po rozpakowaniu i użytkowaniu i chcę pełen zwrot bez podania przyczyn. Do tych sytuacji doszło dlatego, że większość ludzi da się nabrać na marketing i później chcą zwrócić towar bo dostali go do przetestowania. W internecie ceny są niższe ponieważ często sprzedawca nie musi opłacać stoiska handlowego, powierzchni reklamowej, pracowników itp. Znajomy opowiadał również, że najczęstszą przyczyna zwrotu jest uszkodzenie paczki przez kuriera ale odbierający nie spisał protokołu uszkodzenia i żąda wymiany bezpośrednio. Dodatkowo ludzie chcą naginać prawo na swoją korzyść. Każdy płacze o termin reklamacji, a ustawa mówi o tym, że producent ma na rozpatrzenie reklamacji 14 dni, po jej rozpatrzeniu ma nieokreślony czas na odesłanie poprawionego produktu. Cytat z blogu prawnego Przepisy ustawy wskazują także w jakim czasie sprzedawca powinien odpowiedzieć konsumentowi na reklamację. Zgodnie z art. 8 ust. 3 jest to 14 dni. Jeżeli w tym czasie sprzedawca nie powiadomi konsumenta o tym, czy reklamacja jest przyjęta lub odrzucona, uważa się iż zgodził się z żądaniem konsumenta. Ten zaś tym samym ma roszczenie o wykonanie reklamacji. Konsekwencją nie udzielenia odpowiedzi na reklamację jest uznanie go za uzasadnione. Przedsiębiorca uchybiając obowiązkowi ustosunkowania się do żądania kupującego i uznaje fakt niezgodności towaru z umową oraz zgadza się na załatwienie reklamacji zgodnie z żądaniem w niej zgłoszonym. O ile jednak ustawa określa termin na udzielenie odpowiedzi, o tyle oszczędnie wypowiada się co do terminu na wykonanie reklamacji. Z treści art. 8 ustawy można jedynie stwierdzić, iż reklamacja, a ściślej uczynienie zadość żądaniu reklamacyjnemu powinno być dokonane w odpowiednim czasie. A potem i tak sklepy dostają negatywy. Znajomy dostał negatywa za to, że rozpatrzył reklamację i odesłał nową część w miesiąc. Z tym musicie się liczyć kupując w internecie. Jeśli nie pasuje to po prostu znajdźcie w necie, sprowadźcie do sklepu, przetestuje w sklepie i po problemie. Wracając jednak do tematu: sam kupuję sporo na morele.net, x-kom, ole-ole.pl i tylko raz miałem problem z terminem wysyłki. Raz tylko odezwałem się do sklepu pro-cpu.pl czy nie posiadają modeli podobnych do pewnej klawiatury, ponieważ liczyłem na to, że sklep zajmujący się sprzedażą bardziej highendowych rzeczy udzieli mi rzeczowej odpowiedzi i nawet jeśli u nich było trochę drożej niż gdzie indziej to zakupiłbym ten produkt u nich ze względu na poradę. Niestety nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, po czym sam po kilku dniach znajdując odpowiednik napisałem do nich, że w sumie szkoda że mi tego nie polecili bo mieli to na sklepie. Rozumiem jednak też i ich obawy, że pracownik poświęci swój czas a ja i tak kupię coś gdzieś indziej. Edytowane 8 Lutego 2017 przez hakeryk2 Link to post Share on other sites
drastic 4 Napisano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2017 Kupuję od wielu lat w proline i jestem bardzo zadowolony z zakupów. Najbardziej lubię to, że maja fizyczny magazyn dlatego nawet jak kupowałem teraz dziewusze różowy fotel to paczkę miała na następny dzień. Ach te walentynki Link to post Share on other sites
MILA15 0 Napisano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 knskielce wydaje mi się, że ma też swój sklep internetowy, ale nie jestem pewna. Link to post Share on other sites
Recommended Posts