Skocz do zawartości

Recommended Posts

BumCykCyk, niestety mylisz się. Jeśli gość miał problemy z głośnością na skutecznych i raczej głośnych Fatal1ty (32Ohm, 106dB/mW) to na HMC631 będzie sporo ciszej.


Lepsze słuchawki wcale nie muszą być głośniejsze, a często jest zupełnie odwrotnie. Niektóre potrzebują sporego wzmocnienia, stąd tak wiele mówi się dedykowanych wzmacniaczach słuchawkowych.

Edytowane przez fexxer
Link to post
Share on other sites

Dziwne, bazowałem na swoim doświadczeniu. I nieważne czy to były słuchawki gembird za 50 zł, czy Pioneery moje obecne, czy Kossy SB40 czy jeszcze parę innych to zawsze gdy puściłem je na 100% nie dalo się wytrzymać dłużej niż 10 sekund z powodu wysokiej głośności.

Ale przyznaję Ci rację, nie znam się na tym tak jak Ty :)

Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...

 

 

BumCykCyk, niestety mylisz się. Jeśli gość miał problemy z głośnością na skutecznych i raczej głośnych Fatal1ty (32Ohm, 106dB/mW) to na HMC631 będzie sporo ciszej.

Lepsze słuchawki wcale nie muszą być głośniejsze, a często jest zupełnie odwrotnie. Niektóre potrzebują sporego wzmocnienia, stąd tak wiele mówi się dedykowanych wzmacniaczach słuchawkowych.

jakie problemy z głośnością ? zapytałem się tylko czy będą głośniejsze ?  czytaj dokładnie...

 

a tak ogólnie to wolałem dodać trochę więcej hajsu na słuchawki i kupiłem hyperx cloud II :D Dziękuje za pomoc :)

Link to post
Share on other sites

Moje Pioneery które miałeś na głowie niedawno utwierdziły Cię chyba w tym przekonaniu :) Ja zaryzykowałem i bez odsłuchu je kupiłem ufając Audiofanatykowi, nie zawiodłem się ani troszeczkę. Może czasami mogłyby trochę mieć mocniejszy bas. A co do tej wygody, to jak dla mnie są wygodniejsze od Brainwavz HM5 i nie bolą w nich uszy, jakoś mi się tak dopasowały do głowy, że ani trochę nie mogę narzekać na wygodę w moich domowych warunkach.

Link to post
Share on other sites