Skocz do zawartości

Canon MP230 nie widzi tuszu


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez roffi1994,

Recommended Posts

Witam, dzisiaj zakupiłem zamiennik do canona mp230 jednak drukarka go wcale nie widzi, przeglądalem wiele stron jednak nigdzie nie znalazłem pomocy jak zresetować (czy coś innego co trzeba zrobić) aby był on widziany. Może tutaj znajdzie się osoba która coś na ten temat wie? Nie mogę nic wydrukować;/

http://pictap.pl/di-79BYRGBU.jpg

Edytowane przez roffi1994
Link to post
Share on other sites

Pierwszy raz kupilem. Nigdy wczesniej, nawet nie wymienialem na oryginalny. Na początku jak zamonowalem czarny (zamiennik) to widniała ciagle informacja w programie, ze są resztki tuszu a na drukarce obie lampki ciągle się świeciły. Teraz w kolorowym pokazuje ze coś tam jeszcze jest a zamiennik określa jako pust i dioda od czarnego tuszu miga.

http://i.imgur.com/8myxJ5X.png

 

Po włożeniu starego tuszu pojawiają się już dwa komunikaty że się kończy (chociaż i tak tam chyba nic nie ma):

http://i.imgur.com/fiNNRbx.png

 

Czy program Canon Service tool może tutaj pomóc? 

 

Spróbowałem użyć canon service tool ale nie działa, wersja v3400 wywalała błąd na xp (002), a poprzednie wersje się wieszały.

Edytowane przez roffi1994
Link to post
Share on other sites

Ja bym zadzwonił do sprzedawcy tego tuszu i się zapytał (albo do producenta). Możesz też spróbować skontaktować się z Canonem Polska. Tak myślę bo nie znam dokładnie modelu,czy ma jakieś zabezpieczenia przed zamiennikami itd....

Link to post
Share on other sites

Sprzedawca powiedział abym jutro przyszedł to wymieni tusz (dzisiaj nie miał wiec zamówił) Powiedział też, że powinna normalnie załapać (ale nawet nie pytał jaka to drukarka tylko jakie tusze używa) powiedział też, że czasami zdarza się to samo z oryginałami, to prawda? Jeśli drugi nie będzie też działał i zwróci mi pieniądze to bym dozbierał i kupił oryginał.

Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

Kurier z moim tuszem nie dotarł, ma być w poniedziałek. Teraz tak myślę, że pewnie dostanę tej samej firmy zamiennik, a pewnie to nic nie da. Raczej nie kupię innych, za ten zwrotu kasy nie dostanę jeśli drugi zamiennik nie ruszy, mogę jedynie dopłacić do oryginału;/


Wymieniono mi na oryginalny, nic nie musiałem dopłacać. Wszystko już działa jak trzeba.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...