roffi1994 0 Napisano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam, dzisiaj zakupiłem zamiennik do canona mp230 jednak drukarka go wcale nie widzi, przeglądalem wiele stron jednak nigdzie nie znalazłem pomocy jak zresetować (czy coś innego co trzeba zrobić) aby był on widziany. Może tutaj znajdzie się osoba która coś na ten temat wie? Nie mogę nic wydrukować;/ http://pictap.pl/di-79BYRGBU.jpg Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez roffi1994 Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3911 Napisano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2015 Pierwszy raz stosujesz zamiennik czy wcześniej już używałeś bez problemów? Cytuj Link to post Share on other sites
roffi1994 0 Napisano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) Pierwszy raz kupilem. Nigdy wczesniej, nawet nie wymienialem na oryginalny. Na początku jak zamonowalem czarny (zamiennik) to widniała ciagle informacja w programie, ze są resztki tuszu a na drukarce obie lampki ciągle się świeciły. Teraz w kolorowym pokazuje ze coś tam jeszcze jest a zamiennik określa jako pust i dioda od czarnego tuszu miga. http://i.imgur.com/8myxJ5X.png Po włożeniu starego tuszu pojawiają się już dwa komunikaty że się kończy (chociaż i tak tam chyba nic nie ma): http://i.imgur.com/fiNNRbx.png Czy program Canon Service tool może tutaj pomóc? Spróbowałem użyć canon service tool ale nie działa, wersja v3400 wywalała błąd na xp (002), a poprzednie wersje się wieszały. Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez roffi1994 Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3911 Napisano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 Ja bym zadzwonił do sprzedawcy tego tuszu i się zapytał (albo do producenta). Możesz też spróbować skontaktować się z Canonem Polska. Tak myślę bo nie znam dokładnie modelu,czy ma jakieś zabezpieczenia przed zamiennikami itd.... Cytuj Link to post Share on other sites
roffi1994 0 Napisano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 Sprzedawca powiedział abym jutro przyszedł to wymieni tusz (dzisiaj nie miał wiec zamówił) Powiedział też, że powinna normalnie załapać (ale nawet nie pytał jaka to drukarka tylko jakie tusze używa) powiedział też, że czasami zdarza się to samo z oryginałami, to prawda? Jeśli drugi nie będzie też działał i zwróci mi pieniądze to bym dozbierał i kupił oryginał. Cytuj Link to post Share on other sites
sunsee 30 Napisano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2015 Pewnie ma jakieś zabezpieczenie, niestety niektóre zamienniki nie współpracują, jak ten Ci nie pójdzie to spróbuj innej marki AJ, Actis, Asarto. Cytuj Link to post Share on other sites
Rozwiązanie roffi1994 0 Napisano 22 Kwietnia 2015 Autor Rozwiązanie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 Kurier z moim tuszem nie dotarł, ma być w poniedziałek. Teraz tak myślę, że pewnie dostanę tej samej firmy zamiennik, a pewnie to nic nie da. Raczej nie kupię innych, za ten zwrotu kasy nie dostanę jeśli drugi zamiennik nie ruszy, mogę jedynie dopłacić do oryginału;/ Wymieniono mi na oryginalny, nic nie musiałem dopłacać. Wszystko już działa jak trzeba. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.