Skocz do zawartości

TAGA HARMONY TAV-606 v3 + HARMAN/KARDON AVR 130- Czy dobre połączenie?


Recommended Posts

A więc tak jak w temacie czy będzie to dobre połączenie, pierwszy raz spotkałem się że na kanał idzie w tym amplitunerze 40/50w, w większości jest podawane 5x100w, 5x130w. Jak to z tym jest? 

 

Bardzo mi się podoba ten amplituner, lecz nie znam się aż tak bardzo na tym i nie chciałbym kupić coś co za kilka dni będe musiał zmienić.

 

Z tego co czytałem to te kolumny są dobre, a odnośnie amplitunera ciężko cokolwiek znaleźć. Ogólnie dokładnie ten sam model mogę mieć za jakieś 400-450zł, stan idealny z pilotem itp. tylko właśnie nie wiem czy warto go brać.

 

Na pewno do tych kolumn dojdzie subwoofer aktywny i najprawdopodobniej będe celował w coś 200/400 RMS.

 

Ogólnie chciałbym się dowiedzieć więcej o tym amplitunerze który model najlepszy by był, dlaczego?

Link to post
Share on other sites

Ciężko będzie je spasować z tym ampli ze względu na impedancję, no chyba, że nie będziesz przesadzał z głośnością acz z drugiej strony przy takiej stosunkowo małej mocy i różnicy (w omach między ampli/kolumny) może być ok lub ciągłe męczące wyświetlanie "overload" na wyświetlaczu amplitunera (zależy czy jest bardzo kapryśny pod tym względem z zabezpieczeniami). Poszukaj innych kolumn pod ten amplituner lub zeswataj je np. z Pioneerem (idąc od VSX-5xx w górę), Taga lubi się z tym sprzętem. Będzie mniej basu niż u Harmana ale po dokładce suba powinno być spoko a co do mocy podanych przez producentów to jest różnie, są tacy co zawyżają, zaniżają itd. Najlepiej popatrzeć ile dany sprzęt ciągnie z gniazdka papu aczkolwiek to nie zawsze oznacza w 100%, że dany sprzęt dysponuje potęgą na kanał.

Link to post
Share on other sites

tzn. teraz mam taki zestaw jak:

 

-Prism onyx 100

-Pioneer VSX-422