Skocz do zawartości

Oryginalny tusz NIE DZIAŁA brother DCP-J4110DW


Recommended Posts

Witam, 

 

Kupiłam w listopadzie urządzenie wielofunkcyjne brother DCP - J4110DW. Znajomi przekonywali, żę ta firma jest najlepsza, tanie zamienniki i wgl, więc się skusiłam i co ? Po 2 tygodniach używania tego `wspaniałego` urządzenia nagle wyskoczył komunikat o jakimś błędzie, po kontakcie telefonicznym nakazano mi odesłać urządzenie na gwarancje, wówczas w urządzeniu były tusze (startowe) praktycznie nie zużyte, nie wiem czy startowe mają mniejszą pojemność niż normalne, no ale drukarka wróciła z naprawy (po miesiącu!) z czarnym tuszem na wykończeniu. 

 

W związku z tym postanowiłam kolejny tusz kupić oryginalny, jakby urządzenie miało się ponownie zepsuć, żebym nie straciła gwarancji. Kupiłam tusz `powiększony` dokładnie LC - 127XL czarny. Wczoraj wymieniłam tusz, drukarka od razu pokazała poziom tuszu na maxa, ale niestety mimo, że tusz wykrywa i nie pojawia się żaden komunikat o błędzie - to drukarka nie drukuje na czarno !!! Wykrywa tusz, ale go nie używa - co jest moim zdaniem bardzo dziwne. Co mam z tym zrobić ? Instalowałam na nowo tusz i dalej nic,

 

jak daje w ustawieniach - tusz -> wydruk testowy -> jakość druku to drukuje te kreseczki tylko w kolorze niebieskim i czerwonym czarnych i zielonych nie widać ;/ 

 

a jak w ustawieniach zaznaczam Ustaw. w linii (czyli wydruk w kolorze czarnym czy urządzenie drukuje prosto) to drukarka normalnie pobiera papier i zachowuje się JAKBY drukowała ale wychodzi pusta kartka. 

 

Mam już dość tej drukarki, mam ją od listopada, a w praktyce muszę latać do punktów ksero i nadal wydawać kasę. 

Czy miał ktoś taką sytuacje ? jakieś rady ? Jutro będę dzwonić na infolinie do brother, ale dziś już za późno. Czy komuś udało się wywalczyć zwrot pieniędzy - oddając urządzenie - bo naprawdę mam dość tej drukarki.


Pomoże ktoś ??

Link to post
Share on other sites

Z twojego opisu wynika, że to najpweniej problem z głowicą drukującą - albo była uszkodzona już przed oddaniem do serwisu (ten komunikat o błędzie) i nie wymienili jej, albo uszkodzili ją w serwisie i nie przyznają się (niestety zdarza się), albo po prostu zaschła (choć nie powinno przez miesiąc tak się zdarzyć, tym bardziej, że w serwisie musieli sprawdzać jak działa, co oznacza drukowanie - wskazuje na to zużyty czarny atrament startowy).

Link to post
Share on other sites

Z twojego opisu wynika, że to najpweniej problem z głowicą drukującą - albo była uszkodzona już przed oddaniem do serwisu (ten komunikat o błędzie) i nie wymienili jej, albo uszkodzili ją w serwisie i nie przyznają się (niestety zdarza się), albo po prostu zaschła (choć nie powinno przez miesiąc tak się zdarzyć, tym bardziej, że w serwisie musieli sprawdzać jak działa, co oznacza drukowanie - wskazuje na to zużyty czarny atrament startowy).

Drukarka była w naprawie w grudniu - wróciła do mnie w styczniu. Raport z naprawy - wymieniona głowica drukująca. Jednak pojawił się  komunikat `niski poziom tuszu czarnego` czy jakoś tak, ale urządzenie drukowało normalnie, wszystko było OK. Jednak w pewnym momencie z braku tuszu czarnego - wydruk był nie wyraźny, więc kupiłam nowy tusz, wkładam i nagle drukarka przestaje używać CZARNEGO koloru i ŻÓŁTEGO. Zrobiłam czyszczenie głowic i nic.

W tej sytuacji pewnie znowu drukarka pójdzie na gwarancje - tu pytanie czy ktoś wie czy mogę żądać wymiany na nową drukarkę ? lub zwrotu pieniędzy ?  

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...