Invisible_sun 0 Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 Witam, Kupiłam w listopadzie urządzenie wielofunkcyjne brother DCP - J4110DW. Znajomi przekonywali, żę ta firma jest najlepsza, tanie zamienniki i wgl, więc się skusiłam i co ? Po 2 tygodniach używania tego `wspaniałego` urządzenia nagle wyskoczył komunikat o jakimś błędzie, po kontakcie telefonicznym nakazano mi odesłać urządzenie na gwarancje, wówczas w urządzeniu były tusze (startowe) praktycznie nie zużyte, nie wiem czy startowe mają mniejszą pojemność niż normalne, no ale drukarka wróciła z naprawy (po miesiącu!) z czarnym tuszem na wykończeniu. W związku z tym postanowiłam kolejny tusz kupić oryginalny, jakby urządzenie miało się ponownie zepsuć, żebym nie straciła gwarancji. Kupiłam tusz `powiększony` dokładnie LC - 127XL czarny. Wczoraj wymieniłam tusz, drukarka od razu pokazała poziom tuszu na maxa, ale niestety mimo, że tusz wykrywa i nie pojawia się żaden komunikat o błędzie - to drukarka nie drukuje na czarno !!! Wykrywa tusz, ale go nie używa - co jest moim zdaniem bardzo dziwne. Co mam z tym zrobić ? Instalowałam na nowo tusz i dalej nic, jak daje w ustawieniach - tusz -> wydruk testowy -> jakość druku to drukuje te kreseczki tylko w kolorze niebieskim i czerwonym czarnych i zielonych nie widać ;/ a jak w ustawieniach zaznaczam Ustaw. w linii (czyli wydruk w kolorze czarnym czy urządzenie drukuje prosto) to drukarka normalnie pobiera papier i zachowuje się JAKBY drukowała ale wychodzi pusta kartka. Mam już dość tej drukarki, mam ją od listopada, a w praktyce muszę latać do punktów ksero i nadal wydawać kasę. Czy miał ktoś taką sytuacje ? jakieś rady ? Jutro będę dzwonić na infolinie do brother, ale dziś już za późno. Czy komuś udało się wywalczyć zwrot pieniędzy - oddając urządzenie - bo naprawdę mam dość tej drukarki. Pomoże ktoś ?? Cytuj Link to post Share on other sites
Franz 91 Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 Z twojego opisu wynika, że to najpweniej problem z głowicą drukującą - albo była uszkodzona już przed oddaniem do serwisu (ten komunikat o błędzie) i nie wymienili jej, albo uszkodzili ją w serwisie i nie przyznają się (niestety zdarza się), albo po prostu zaschła (choć nie powinno przez miesiąc tak się zdarzyć, tym bardziej, że w serwisie musieli sprawdzać jak działa, co oznacza drukowanie - wskazuje na to zużyty czarny atrament startowy). Cytuj Link to post Share on other sites
Invisible_sun 0 Napisano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 Z twojego opisu wynika, że to najpweniej problem z głowicą drukującą - albo była uszkodzona już przed oddaniem do serwisu (ten komunikat o błędzie) i nie wymienili jej, albo uszkodzili ją w serwisie i nie przyznają się (niestety zdarza się), albo po prostu zaschła (choć nie powinno przez miesiąc tak się zdarzyć, tym bardziej, że w serwisie musieli sprawdzać jak działa, co oznacza drukowanie - wskazuje na to zużyty czarny atrament startowy). Drukarka była w naprawie w grudniu - wróciła do mnie w styczniu. Raport z naprawy - wymieniona głowica drukująca. Jednak pojawił się komunikat `niski poziom tuszu czarnego` czy jakoś tak, ale urządzenie drukowało normalnie, wszystko było OK. Jednak w pewnym momencie z braku tuszu czarnego - wydruk był nie wyraźny, więc kupiłam nowy tusz, wkładam i nagle drukarka przestaje używać CZARNEGO koloru i ŻÓŁTEGO. Zrobiłam czyszczenie głowic i nic. W tej sytuacji pewnie znowu drukarka pójdzie na gwarancje - tu pytanie czy ktoś wie czy mogę żądać wymiany na nową drukarkę ? lub zwrotu pieniędzy ? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.