Skocz do zawartości

Invisible_sun

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Invisible_sun

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Drukarka była w naprawie w grudniu - wróciła do mnie w styczniu. Raport z naprawy - wymieniona głowica drukująca. Jednak pojawił się komunikat `niski poziom tuszu czarnego` czy jakoś tak, ale urządzenie drukowało normalnie, wszystko było OK. Jednak w pewnym momencie z braku tuszu czarnego - wydruk był nie wyraźny, więc kupiłam nowy tusz, wkładam i nagle drukarka przestaje używać CZARNEGO koloru i ŻÓŁTEGO. Zrobiłam czyszczenie głowic i nic. W tej sytuacji pewnie znowu drukarka pójdzie na gwarancje - tu pytanie czy ktoś wie czy mogę żądać wymiany na nową drukarkę ? lub zwrotu pieniędzy ?
  2. Witam, Kupiłam w listopadzie urządzenie wielofunkcyjne brother DCP - J4110DW. Znajomi przekonywali, żę ta firma jest najlepsza, tanie zamienniki i wgl, więc się skusiłam i co ? Po 2 tygodniach używania tego `wspaniałego` urządzenia nagle wyskoczył komunikat o jakimś błędzie, po kontakcie telefonicznym nakazano mi odesłać urządzenie na gwarancje, wówczas w urządzeniu były tusze (startowe) praktycznie nie zużyte, nie wiem czy startowe mają mniejszą pojemność niż normalne, no ale drukarka wróciła z naprawy (po miesiącu!) z czarnym tuszem na wykończeniu. W związku z tym postanowiłam kole
  3. Mam to urządzenie od listopada i same problemy, teraz nawet oryginalnego tuszu nie wykrywa ;/ nie polecam, najgorszy zakup, a tak wszyscy w koło zachwalali.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...