Skocz do zawartości

[MULTI] FIFA - seria


Recommended Posts

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

witaski,

Kupiłem dziecku FIFA 11, ale niestety nie pomyślałem od razu o kontrolerze...

Niestety, jak twierdzi mały, na klawiszach nie da się w to grać, dlatego chcę kupić mu jakiegoś dobrego pad'a.

Poczytałem sobie w necie różne opinie... i wychodzi na to, że najlepszym będzie oryginalny pad do Xbox360 na PC...

Wstępnie myślałem o:

Logitech Cordless Rumblepad 2. Jednak z wielu opinii wynika, że gniazda drążków analogowych przez to, że są kwadratowe - troszkę utrudniają zabawę. Nie ukrywam, że skoro kupić mam kontroler, to chciałbym go z czasem używać i do innych gier (Colin, NFS, etc)

Czy ze względu na tę ew. "niedogodność" lepszy będzie Logitech Wireless Gamepad F710?

Czy rzeczywiście Xbox'owy będzie je bił na głowę?

A może w ogóle odradzacie bezprzewodowe? Kabelkowe lepsze??

 

Mały grać będzie generalnie na PC (z kompem używam bezprzewodowej myszy i klawiatury Logitech'a z odbiornikiem NANO - mam słabość do produktów tej firmy)

Docelowo jednak, zamierzam kompa podpiąć do TV LED - więc pewnie z czasem mały grać będzie na zdecydowanie większym ekranie...

pzdr.

Link to post
Share on other sites

witaski,

 

Po zastanowieniu się kupiłem Logitech Wireless Gamepad F710.

Następca Cordless Rumblepad 2, ze zmienionymi przede wszystkim "gniazdami" gałek analogowych. Tu na szczęście są okrągłe - a nie jak w przypadku swego poprzednika - kwadratowe...

Jest on bez problemu wykrywany i konfigurowany przez Fifę11 (ale uwaga: jako Rumblepad 2). W NFS - łatwo się go konfiguruje, ma dodatkowe oprogramowanie...

Wygodny, nie za ciężki, wibracja dla "onanistów";)

 

Dodatkowa uwaga - posiada nanoodbiornik - ale niestety nie wykrywany jest przez odbiornik na którym skonfigurowana jest klawiatura i mysz - wymaga więc dodatkowego gniazda USB (w przypadku użytkowania innych urządzeń Logitech).

Link to post
Share on other sites
  • 7 miesięcy temu...

Wersja demonstracyjna: http://static.cdn.ea..._install_eu.zip

 

Zainstalowałem, uruchomiłem Fraps, uruchomiłem grę, i... 300 klatek na sekundę w rozdzielczości 1920x1200 pikseli. Przecież tak nie powinno być.

 

O samej rozgrywce na razie nic nie napiszę. Za wcześnie. Jedna już po pierwszej połowie odniosłem wrażenie, jakby mnie ktoś przeniósł w czasie o 10 lat. Jeszcze wczoraj grałem w demo Pro Evolution Soccer 2011, dzisiaj jest rok 2021... FIFA i długo, długo nic.

Edytowane przez Ujemny
Link to post
Share on other sites
  • 1 rok później...

http://www.gry-online.pl/galeria/gry13/599157390.jpg

 

Kolejna odsłona najpopularniejszej gry piłkarskiej tworzonej od blisko dwóch dekad przez studio EA Sports. Tytuł korzysta z licencji światowej federacji piłkarskiej (FIFA), zapewniając oficjalne składy zespołów z kilkudziesięciu najlepszych lig świata. Najnowsza wersja doczekała się usprawnień zwłaszcza w zakresie fizyki, kontroli nad piłką i sposobu rozgrywania rzutów wolnych.

 

 

FIFA 13 to kolejna odsłona najpopularniejszego symulatora piłki nożnej tworzona przez kanadyjskie studio EA Sports. Podobnie jak poprzednie odsłony, również i ta doczekała się wielu istotnych usprawnień wpływających na mechanikę rozgrywki.

Sporo zmian przypadło w udziale silnikowi fizycznemu o nazwie Player Impact Engine, zaimplementowanemu po raz pierwszy w FIFA 12. Twórcy znacznie usprawnili grę obrońców na małej przestrzeni i poprawili pracę rąk podczas boiskowych przepychanek, dzięki czemu udało się wyeliminować graficzne przekłamania z tym związane. Spore zmiany zaszły również w zakresie kontroli nad piłką – tym razem położono znacznie większy nacisk na przyjęcie futbolówki. Na ten proces od teraz ma wpływ wiele nowych czynników, m. in. napór obrońców, warunki atmosferyczne czy umiejętności techniczne zawodnika. Dodatkowo, autorzy wprowadzili szereg nowych zagrań pozwalających na rozegranie akcji „z pierwszej piłki”.

Moduł Attacking Intelligence przynosi spore zmiany w grze ofensywnej. Większy nacisk został położony na wykorzystanie wolnego pola (zwłaszcza skrzydeł boiska), dzięki czemu zwiększyła się liczba dostępnych wariantów rozegrania akcji. Ponadto ulepszono zachowanie piłkarzy biorących bierny udział w akcji – zawodnicy formacji ofensywnych znacznie częściej skupiają na sobie uwagę obrońców, pozwalając graczowi na szybkie wypracowanie sytuacji strzeleckiej. Kosmetyczne zmiany dotknęły również drybling – w FIFA 13 zawodnicy szybciej zmieniają kierunek biegu podczas sprintu, a uwolnienie się spod opieki obrońców znajdujących się za plecami kontrolowanego zawodnika stało się łatwiejsze.

Nowa FIFA to również moduł Tactical Free Kicks, otwierający nowe możliwości w kwestii rozgrywania rzutów wolnych - przy piłce pojawia się trzeci zawodnik, co pozwala, z wykorzystaniem funkcji markowania strzałów i zwodów przed uderzeniem, zmylić defensywę przeciwnika. Wprowadzone zmiany pozwalają również na dodatkowe ograniczanie wariantów rozegrania stałych fragmentów gry przez przeciwnika – w dowolnym momencie możemy zmienić ilość zawodników znajdujących się w murze, zmniejszać jego odległość w stosunku do punktu rozegrania rzutu wolnego, a także wybiegać z niego pojedynczymi zawodnikami. Ponadto w FIFA 13 obrońcy biorą aktywny udział w wybijaniu piłki zmierzającej do pustej bramki.

W FIFA 13 znajdziemy zupełnie nowy tryb rozgrywki – Skill Games – w którym gracze mogą przetestować swoje umiejętności w kilkudziesięciu różnorodnych wyzwaniach sprawdzających precyzję i celność naszych zagrań. Za jego pomocą potrenujemy m.in. wykonywanie dośrodkowań, strzałów z rzutu wolnego czy krosowych podań w poprzek boiska.

Autorzy postarali się także o spore zmiany w strukturze trybu kariery. Po raz pierwszy w historii serii mamy możliwość poprowadzenia wybranej reprezentacji narodowej, zaś posadę selekcjonera kadry łączymy z obowiązkami trenera klubowego. Twórcy postarali się także o zaktualizowanie rynkowych cen zawodników w panelu transferowym – dodatkowo istnieje możliwość oddania jednego z graczy w rozliczeniu za piłkarza, którego chcemy pozyskać. Znacznie rozbudowano także system powiadomień, który pozwala prześledzić najważniejsze informacje z całego świata wirtualnego futbolu, jak również umożliwia wejście w szerszą interakcję ze swoimi podopiecznymi.

W FIFA 13 znacznych ulepszeń doczekała się praca sędziów – wyeliminowane zostały ich błędy związane ze złą pracą silnika fizycznego, a wirtualni arbitrzy znacznie częściej korzystają z „przywileju korzyści”. Obronę własnej bramki ułatwia usprawniona kontrola piłki opuszczającej pole gry, dzięki odpowiedniemu zastawianiu futbolówki przez defensorów. Nowa FIFA to także nowe zestawy cieszynek, animacji strzałów i podań.

Wymagania sprzętowe :

 

ore 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza), Windows XP/Vista/7

 

 

Screen'y :

 

http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=246832

Edytowane przez Mixtape
Link to post
Share on other sites

Od wczoraj pykam BVB w demo :D

Czekam do wtorku na promocje w 'sklepach', bo gra bije na głowę PES2013... teraz Konami odgrzewa kotlety, nie EA :P

 

wirtualni arbitrzy znacznie częściej korzystają z „przywileju korzyści”

Prawda, dobra zmiana in + :P

 

Link to post
Share on other sites

tak to prawda , skidrow ma opóźnienie :-) ale na necie jest ale grać się nie da

całkiem spore xD

 

Mixtape, jaki skill ma Ronaldo, Messi i Iniesta? Bo to , że Iniesta miał taki duży w 12 do mnie wkurzało..

Edytowane przez Rafcio1874
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...