Volumen 0 Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Mój problem polega na tym, że gdy komputer stacjonarny jest podłączony kablowo do routera (Technicolor TG589vnD), to Wi-Fi przestaje działać. Jest niewidoczne, a jak jest widoczne, to i tak nie można się połączyć. Jak wyłączam komputer, to po paru sekundach wi-fi się pojawia i wszystko działa, jak należy. Najdziwniejsze jest to, że gdy odłączę komputer od routera i włączę go, to dalej to samo, wi-fi znika i internet działa tylko na urządzeniach kablowo podłączonych. Według mnie jest to wina komputera. Gdy komputer był wyłączony i podłączyłem kablowo laptopa i go włączyłem, to internet działał przez kabel i wi-fi, więc musi to być wina komputera stacjonarnego. Nie znam się na sprawach sieciowych, ale gdy komputer jest nie podłączony i po włączeniu i tak wi-fi nie działa, to musi wysyłać jakiś sygnał do routera. Jakby co resetowałem też ustawienia routera i dalej to samo. Wszystko mam podłączone do jednej listwy zasilającej, wymieniałem listwę, podłączałem router do osobnej i dalej to samo. Tak więc co mogę zrobić? Nie chce przeinstalowywać systemu, bo i tak nie mam pewności, że będzie działać, można jakoś sprawdzić co jest nie tak? Może z kartą sieciową coś jest nie tak? Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5857 Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Może doszedłeś do granicy możliwych urządzeń do podłączenia? nie znam tej firmy ale słyszałem że nie takie cuda potrafią się dziać. Spróbuj odłączyć wszystkie urządzenia z routera + wyłącz urządzenia które lecą po wifi i podłącz tylko swój komputer i jedno urządzenie po wifi, sprawdź czy będzie działać. Cytuj Link to post Share on other sites
Volumen 0 Napisano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 Może doszedłeś do granicy możliwych urządzeń do podłączenia? nie znam tej firmy ale słyszałem że nie takie cuda potrafią się dziać. Spróbuj odłączyć wszystkie urządzenia z routera + wyłącz urządzenia które lecą po wifi i podłącz tylko swój komputer i jedno urządzenie po wifi, sprawdź czy będzie działać. Sprawdziłem, dalej to samo. Wcześniej normalnie wszystko fajnie działało, od paru tygodni dopiero mam taki problem. Zadzwoniłem do neti i przyszedł facet, wymienił router, dalej to samo, sam nie wiedział co się dzieje. Według mnie właśnie coś jest nie tak z komputerem, może jakiś wirus? Chociaż sprawdzałem komputer, czyściłem itd. Poza tym, gdy włączam komputer to po 2 sek już wi-fi nie ma, wątpie, żeby jakiś wirus tak działał. Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5857 Napisano 9 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2015 A próbowałeś użyć zewn. karty sieciowej? Cytuj Link to post Share on other sites
matekow 88 Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 Spróbuj ustawić ip w karcie sieciowej na statyczne i sprawdź. Aktualizacja routera? Internet masz z Netii? Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Volumen 0 Napisano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 A próbowałeś użyć zewn. karty sieciowej? Nie próbowałem, bo nie posiadam Spróbuj ustawić ip w karcie sieciowej na statyczne i sprawdź. Aktualizacja routera? Internet masz z Netii? Pozdrawiam Router jest na 100% zaktualizowany, tak internet mam z Netii. Jutro spróbuje zmienić to ip, bo narazie nie mam dostępu do tego komputera i dam znać. Cytuj Link to post Share on other sites
matekow 88 Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 Jak nie pomoże to zgłoś awarię może problem z routerem i ci wymienia na netiaspota2 technicolora już nie dają Cytuj Link to post Share on other sites
Volumen 0 Napisano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 (edytowane) Jak nie pomoże to zgłoś awarię może problem z routerem i ci wymienia na netiaspota2 technicolora już nie dają No właśnie najgorsze jest to, że dzwoniłm do nich z 3 razy, za każdym razem mówią, że zgłoszenie zostało przyjęte i w ciągu kilku dni powinien ktoś przyjśc, od 3 tygodni dalej nikogo nie ma. Dlatego piszę na forum, ostatnio jak facet przyszedł, to taki nie ogarnięty był, że nie wierzę, żeby cokolwiek potrafił naprawić. Edytowane 10 Lutego 2015 przez Volumen Cytuj Link to post Share on other sites
matekow 88 Napisano 10 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 Powinieneś dostać o potwierdzenie że awaria przyjęta itp zazwyczaj trwa to nie dłużej niż 48godz jak będziesz miał czas i chęci dzwon do skutku pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
solaq 4 Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 (edytowane) Na jakiej zasadzie twierdzisz ze WI-FI nie ma? Twoj komputer go nie widzi w dostepnych sieciach po podłączeniu kablem czy jak? Sprawdz może np na telefonie czy podczas połączeniem przez lan do PC Wifi nadal jest generowane?, jeżeli tak, to definytywnie problem z komputerem Edytowane 16 Lutego 2015 przez solaq Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.