Skocz do zawartości

Utrata pakietów - Internet


Recommended Posts

Witam, ostatnio często tracę pakiety. Generalnie nie występują w nocy i wcześnie rano. Czasami jest ok. 2-3% , a innym razem osiąga nawet 100%. Nie znam się, dlatego chciałbym zapytać was o to czy mam takie coś od razu zgłaszać czy problem leży u mnie/ mojego routera. Nie zanotowałem żadnych spadków transferu.

 

Internet: Orange 10Mb/s (wiem że orange jest słabe, ale nie mam za bardzo alternatywy.

Router: SagemCom F@st 2704

 

Zależy mi na jak najszybszym rozwiązaniu problemu, gdyż gry online są niegrywalne. 

Zapisy z programu WinMTR

xDSL Statistics

 

 

 

Link to post
Share on other sites

 

 

wiem że orange jest słabe, ale nie mam za bardzo alternatywy

Czy ja wiem? Kiedyś miałem z nimi cyrki, ale teraz jest jak najbardziej w porządku. Nie narzekam - żadnych spadków prędkości, podwyższonego pingu itd. 

Ja w pierwszej kolejności zrobiłbym właśnie to co napisał jarrino. Zadzwoń do nich i spróbuj tą sprawę wyjaśnić, a jeśli "u nich" będzie wszystko w porządku to dopiero wtedy szukaj przyczyny u siebie. Ja też dzwoniłem do nich kilka razy i nigdy żadnej nieprzyjemności nie było.

Link to post
Share on other sites