Skocz do zawartości

[ram.net.pl] Problemy


Recommended Posts

chciałem osobiście przekonać się czy faktycznie pogorszyła się jakość świadczonych usług przez firmę ram.net....wynik- zamówienie 8 listopad(wpłata_kasy) paczka dotarła 18 listopada(sKurier) Zamówiłem kartę mini SD Kingston + akumulatory AAA :/

Link to post
Share on other sites

No i zrobiłem to, co obiecałem...

 

W dniu wczorajszym zadzwoniłem z pytaniem co z moim zamówieniem. Oczywiście nie zdziwiłem się, kiedy poinformowano mnie, iż płyta główna będzie u nich dopiero w środę 24.11.2010r. (zauważcie, iż w ubiegłym tygodniu mówili że będzie 19.11 - pomimo wielokrotnych zapewnień że wszystko poza zasilaczem jest...

 

Tu miarka się przebrała i najpierw telefonicznie zażądałem natychmiastowej realizacji zamówienia. Odpuściłem sobie płytę, dołożę kilkanaście złotych i od ręki kupię w proline.

 

Następnie wystosowałem pismo drogą e-mailową na adres sklepu. Treść pisma poniżej:

W związku z przedłużającym się terminem realizacji zamówienia, oraz faktem naciągania przez sklep (zmiana cen zasilacza), żądam realizacji zamówienia 134035:

- ze względu na brak płyty głównej, bez tego elementu,
- ze względu na naciąganie (zmiana ceny zasilacza oraz dopłata do produktu mimo iż cena nadal jest na poziomie jak w pierwotnym zamówieniu z dnia 08.11.2010r.

Żądam natychmiastowego wysłania pozostałych podzespołów, oraz zwrot kwoty 490,80 zł na moje konto bankowe.
W przypadku nie otrzymania do środy (24.11.2010r.) przesyłki z zamówionymi podzespołami (bez zasilacza i płyty głównej) zgłaszam na Policję wniosek o wyłudzenie, bowiem sposobu realizacji zamówienia (a w zasadzie jego braku) nie sposób nazwać inaczej.

Proszę również, o nie wysyłanie:
- zasilacza oraz,
- płyty głównej

W przypadku wysłania w/w produktów, odeślę ja Wam i tak żądając zwrotu pieniędzy!
Proszę o pilne potwierdzenie terminu realizacji zamówienia drogą e-mailową.
Jednocześnie na PW na tym forum wystosowałem do usera ramnet.pl wystosowałem niniejsze pisemko:

witam,

Nie wiem czy piszę bezpośrednio do właściciela sklepu, czy do któregoś z pracowników tego sklepu, ale mam nadzieję, iż do tego pierwszego...

Zwracam uwagę, na bardzo nierzetelne podejście sklepu do spraw związanych z realizacją zamówień internetowych. Przyznam, że z tak niekompetentną i kłamliwą obsługą spotkałem się po raz pierwszy. Ale do rzeczy...

W dniu 8.11 złożyłem zamówienie (134035). Zgodnie z ówczesną informacją na stronie sklepu, wszystkie zamówione towary były dostępne w magazynie lub z maksymalnym czasem oczekiwania 1 dzień.
Tegoż dnia dokonałem przelew na cały towar. W dniu 12.11 otrzymałem e-mail, o braku dostępności jedynie zasilacza (cena z zamówienia 204.99). 15.11 kontaktowałem się z Waszym konsultantem drogą telefoniczną i otrzymałem informację, iż towar w tej cenie nie jest dostępny i nie będzie. Poradzono mi abym dopłacił kwotę rzędu 23 zł (bo za tyle więcej ten sam produkt jest dostępny w tym dniu na stronie www). Przelew wykonuję tego samego dnia, po ówczesnym złożeniu zamówienia 135120. Zasilacz ma być dostępny 16.11 i tegoż dnia ma zostać wykonana wysyłka...
Jakież jest moje zdziwienie, kiedy 16.11 przeglądając Waszą stronę trafiam na dostępny już ten sam zasilacz, ale w cenie... 204.99(!!)
Dzwonię więc do Was, bo na gg tłumaczenie Pana Piotra M. jest delikatnie mówiąc niejasne...
Telefonicznie otrzymuję informację, iż niestety tym razem brakuje płyty głównej, ale konsultant zapewnia mnie, ze będzie ona u Was w czwartek (18.11) a następnego dnia (19.11) wysyłka pójdzie do mnie.
Niestety, nie wyszła.
Dziś (22.11.2010) w 14 dni (!!) od daty złożenia zamówienia płyty głównej dalej nie ma i nie wiadomo kiedy przesyłka trafi do mnie.

W związku z powyższym ŻĄDAM:
- realizacji zamówień bez płyty głównej i zasilacza,
- zwrotu kwoty 262,80 zł (koszt płyty głównej w dniu składania zamówienia),
- zwrotu kwoty 204,99 + 23,01 zł (koszt zasilacza wraz z dopłatą) - uważam to za ewidentne wyłudzenie(!!)

Żądam natychmiastowej realizacji zamówień. W przypadku nie wywiązania się z powyższych czynności, w tym tygodniu zmuszony będę złożyć na Policję wniosek o wyłudzenie, bowiem sposobu realizacji zamówień (a w zasadzie jego braku) nie sposób nazwać inaczej.

Jednocześnie ubolewam nad faktem traktowania klientów, kłamstwa, oszukiwania i ciągłego przesuwania terminów. Takim postępowaniem na pewno nie zyskujecie nowych klientów.

Gwarantuję natomiast wysłanie tego listu do wszystkich ceniących się portali o tematyce komputerowej, umieszczenie na forach internetowych i zdecydowane odradzanie zakupów w Waszym sklepie.
Niestety, swoim zachowaniem i sposobem traktowania klientów w pełni na to sobie zasłużyliście.

z poważaniem, niezadowolony klient
W efekcie tych pism, w dniu wczorajszym przesyłka została spakowana i wysłana. Dziś będzie u mnie (sprawdzałem list przewozowy i o 7:30 była już w moim mieście). Wynika z tego, że jednak da się (!!)

 

Czekam jeszcze na zwrot kasy i ZDECYDOWANIE i STANOWCZO ODRADZAM zakupów w tym sklepie.

 

Dodatkowe koszty jakie ponosi ewentualny klient (zmiany cen, ciągłe telefony), stracony czas i nerwy nie są tego warte.

 

Sorki za przydługi post, ale może część osób przejrzy na oczy po jego lekturze...

Link to post
Share on other sites

Widać nie jestem sam... Ja zamówienie złożyłem 7 lis, 8 kasa była u nich na koncie. Ponoć sprowadzają zasilacz, wygląda na to ze chyba zza oceanu.

 

Jeśli do końca tyg paczka nie trafi w moje rece, zamowienie zostanie anulowane.

 

Kompletna porażka, takie "sklepy" nie powinny istnieć. Całkowita olewka klienta.

 

NIE POLECAM, szkoda że nie widziałem tego tematu przed złożeniem zamówienia ;]

Link to post
Share on other sites

Swoją historie opisałem dokładnie właśnie ku przestrodze..

Powiem tak, Jeśli zlewają Was ciepłym moczem... napiszcie do nich e-maila w tonie jak powyżej.

Postraszcie ich zgłoszeniem na policję. Takie zgłoszenie naprawdę nic nie kosztuje, a działa cuda...

Ja to pisemko wysłałem o 8:00. Ok. 10:00 miałem telefon od nich z przeprosinami i maila potwierdzającego, że paczka już wyszła.

Po południu na maila potwierdzenie wysyłki z podaniem numeru przewozowego, a ok. 16:00 zwrot kasy na koncie!

Przesyła była u mnie następnego dnia o 13:00.

 

Czyli jak widać da się.

 

Anulowanie przez e-mail jak najbardziej wystarczy.

Link to post
Share on other sites

Tak spróbowałem,ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Natomiast 18.11 napisałem im w mailu że rezygnuję z zamówienia ale status u nich na stronie bez zmian tak jak by to zamówienie było cały czas "przyjęte". Tak czy inaczej kasy nie dostałem choć minął już regulaminowy zwrot kasy.W poniedziałek idę na policję zgłoszę ten fakt.Mam całą dokumentację emaile które do nich pisałem, wyciąg bankowy z potwierdzeniem że przelałem tam kwotę ok 250zł.

Link to post
Share on other sites

Mam całą dokumentację emaile które do nich pisałem, wyciąg bankowy z potwierdzeniem że przelałem tam kwotę ok 250zł.

Spróbuj w banku zgłosić. Niektóre banki załatwiają takie sprawy w imieniu swoich klientów. Skoro przelałeś kasę, a dostawca nie wywiązał się z zakupów - masz takie prawo.

Jeśli bank się tego podejmie, zrobi to szybciej i skuteczniej...

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Mam zamiar zamówić u nich cały komputer, oczywiście za pobraniem bo boję się wpłacić na konto. Jak myślicie długo będę czekał na części ? (w czerwcu 2009 składałem u nich swojego pc i wszystko elegancko było) A jak nie to jaki sklep polecacie ? Bit computer może być ?

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Czekasz tydzień... na potwierdzenie zamówienia i jeszcze tydzień na przesyłke.Czasami ktoś miły odpisze po jakimś czasie na emaila, że nie mają zamówionego towaru,który był na stronie wystawiony ze statusem dostępny w 24h.Pamiętam jak dziś kiedy zamawiałem moją płyte główną DFI,właśnie po tygodniu dostałem powiadomienie emailem,że niestety nie mogą się wywiązać z zamówienia bo nie mają i mieć nie będą zamówionego towaru.Chcieli mi wcisnąć jakiś odpowiednik od Gigabyte.Anulowałem zamówienie a po 34-36 dniach dostałem potwierdzenie, że zamówienie zostało anulowane.Jedyne co udało mi się u nich kupić to karte graficzną ale swoje poczekałem ok 2 tygodni.Co do kontaktu to gg,skype,telefony wiecznie nie odpowiadają albo można sobie pisac jak ze ścianą :) Nikomu nie polecam robić tam zakupów przez internet bo spotka się z gigantycznym rozczarowaniem.Jedynie odbiór osobisty ale to tylko Gdańsk i okolice:/

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Witam

Ja natomiast mam problem z odzyskaniem wpłaconych im pieniędzy. Złożyłem zamówienie 17.11 2010 i od razu wpłaciłem pieniądze 2557,20 zł. Termin dostawy określili na 26.11.2010. Niestety nie wywiązali się z tego terminu po wielokrotnych mailach o podanie konkretnego terminu dostawy odpowiedzieli - "PRAWDOPODOBNIE" 29.11.2010 wyślą towar. Niestety nie mogąc czekać na ich PRAWDOPODOBNY termin dostawy anulowałem zamówienie telefonicznie (dodzwoniłem się po 15 min) i mailowo dnia 26, 27 i 29 listopada (anulowałem dlatego że musiałem się rozliczyć z pieniędzy, które dostałem na dofinansowanie działalności gosp. do dnia 02.12 2010). Oczywiście nie zmienili mojego statusu zamówienia i dostałem informację że towar został wysłany 03.12.2010 r. Dotarł do mnie 06.12. Oczywiście nie przyjąłem go ponieważ nie był mi już potrzebny (zdążyłem zakupić go w innych sklepach i musiałem wyłożyć swoje pieniądze przez co narazili mnie na straty). Po wielokrotnych telefonach i mailach nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy a minął już miesiąc. Niestety będę zmuszony wnieść spraw do sądu i ubiegać się o zwrot pieniędzy łącznie z odsetkami za zwłokę i utraconymi korzyściami w związku z przetrzymywaniem moich pieniędzy. Nr ZAMÓWIENIA TO 135644.

Link to post
Share on other sites

Witam

Ja natomiast mam problem z odzyskaniem wpłaconych im pieniędzy. Złożyłem zamówienie 17.11 2010 i od razu wpłaciłem pieniądze 2557,20 zł. Termin dostawy....

nie chcę Cię martwić ale tych pieniędzy możesz już nie zobaczyć.

 

Albo się pofatyguj i odwiedź którąś siedzibę z kolegami albo Federacja Konsumentów

Link to post
Share on other sites

To nie sklep, to piaskownica z nieodpowiedzialnymi małolatami

Oczekuję na realizację zamówienia 12 dni,

brak kontaktu telefonicznego (prócz automatu od kilku dni nikt nie odbiera połączeń),

brak kontaktu e-mail,

permanentne ignorowanie klienta,

strach pomyśleć o realizacji reklamacji,

totalna amatorszczyzna,

nie dziwi fakt, że sklep jest pomijany w ogólnopolskich rankingach na najlepszy sklep internetowy,

Jeśli nie chcecie mieć problemów to trzymajcie się od RAM.net-u z daleka,

niech was nie omami konkurencyjna cena produktów bo nie będziecie mieć okazji się nimi nacieszyć,

przestrzegam przed tym sklepem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...