Skocz do zawartości

Recommended Posts

Nie. Tylko w kablówkach chyba jest opcja ze dają ci stałe IP no i przy usludze DSL z TPSA. Neostrada ma zawsze zmienne IP czyli że po rozłaczeniu z usługą i ponownym podłaczeniu dostajesz inny adres. Ale jak masz Router to wystarczy go nei wyłaczać i przez jakiś tam czas ma się te stałe IP. No chyba że działa wciąz w TPSA opcja rozłaczania co 24h. To wtedy zmiana na innego operatora. Ja mam Multimo i dopuki nie zrestartuje routera to mam ciągle to samo IP.

Link to post
Share on other sites

cooger po prostu muszę mieć stały IP aby nikt się pode mnie nie podszywał w internecie publikując różne artykuły

aleksiejs możesz rozwinąć temat? Jestem w tym zielony niestety

POSTMAN potrzebuję aby ze swojego komputera na którym teraz piszę mieć stały adres IP. Dostęp fizyczny do komputera.

Edytowane przez raventes
Link to post
Share on other sites

Wbicia się na mojego kompa się nie obawiam. Tylko akurat tam gdzie się wypowiadam nie można założyć stałego konta / mieć stałego nicka. Wystarczy zresetować w moim przypadku FunBoxa aby już mieć inne IP. I chodzi mi właśnie o to żeby mieć stały IP żeby nikt się pode mnie nie podszywał.

Link to post
Share on other sites

Zadzwonić do Orange i poprosić o zmianę umowy z ADSL na DSL.Na stronie Orange odszukaj "turbo DSL".Jest to w dziale dla firm ale prywatnym użytkownikom neostrady też dają taką możliwość.Przy umowie na rok to ok.98 zł miesięcznie....Na dwa lata trochę taniej.Podane informacje uzyskałem przed chwilą od Orange.To tylko jakby ktoś mówił,że to niemożliwe... :)

Edytowane przez jarrino
Link to post
Share on other sites