mbe13 444 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Jak na razie to jeden benchmark i na tej podstawie nie można wysuwać zbyt daleko idących wniosków, a tym bardziej odradzać ludziom zakupu kart zieonych "bo nie wspierają DX12". Kiedy zobaczę testy z gier na DX 12 (co się z pewnością szybko nie wydarzy), gdzie Maxwell dostaje baty od Hawaii/Fiji, to uwierzę. Poza tym trzeba pamiętać, że Nvidia ma ponad 80% w rynku GPU i może na devach wywierać różne naciski odnośnie optymalizacji gier, wiec nie bądźmy naiwni. Nie mowie teraz o slynnym benchmarku ale o wypowiedziach innych developerów od gier ktore będą już w DX12 Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13214 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 że Nvidia ma ponad 80% w rynku GPU W porównaniu do konsol to mały pikuś. A tam siedzi AMD. Cytuj Link to post Share on other sites
ernorator 3623 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Podział rynku GPU: Intel ~66,78% AMD ~16,66% NVIDIA ~16,56% Pozostali jakieś promile. Dopiero udział w rynku dedykowanych GPU NVIDIA ma ~65% a AMD ~35% (~ bo ktoś tam ma jakieś promile) NVIDIA se może ponaciskać najwięcej. Naciskać to może intel z microsoftem. Cytuj Link to post Share on other sites
jorginto 251 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 (edytowane) A tam siedzi AMD. Miałem nadzieję, że będzie to miało wpływ na porty z konsol na PC i lepszą optymalizację pod czerwonych, a zobacz jak jest. Naciskać to może intel z microsoftem. A grasz na integrze? Ja mam inne informacje: http://uk.ign.com/articles/2015/08/22/amds-market-share-dips-below-20-percent Edytowane 7 Września 2015 przez jorginto Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13214 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 a zobacz jak jest. Jakiś przykład? Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 A co to za gry dokładnie które mają wyjść z dx12? I Ci devsi którzy takie informacje podają? Źródło jakieś? Cytuj Link to post Share on other sites
jorginto 251 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Jakiś przykład? Weź pod uwagę implementację technologii Hairworks, czy God rays w najnowszych tutułach AAA, albo ile gier obecnie jest w programie "it's meant to be played". Cytuj Link to post Share on other sites
szatkus 282 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Jak na razie to jeden benchmark i na tej podstawie nie można wysuwać zbyt daleko idących wniosków, a tym bardziej odradzać ludziom zakupu kart zieonych "bo nie wspierają DX12". Kiedy zobaczę testy z gier na DX 12 (co się z pewnością szybko nie wydarzy), gdzie Maxwell dostaje baty od Hawaii/Fiji, to uwierzę. Poza tym trzeba pamiętać, że Nvidia ma ponad 80% w rynku GPU i może na devach wywierać różne naciski odnośnie optymalizacji gier, wiec nie bądźmy naiwni. 80% udziału w sprzedaży. Nie wszyscy wymieniają GPU co roku. Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Weź pod uwagę implementację technologii Hairworks Technologia na siłę, raz że wygląda jak kupa a dwa strasznie zasobożerne. Cytuj Link to post Share on other sites
szatkus 282 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Technologia na siłę, raz że wygląda jak kupa a dwa strasznie zasobożerne. TressFX niby nie było zasobożerne? Chyba każda symulacja włosów jest. Cytuj Link to post Share on other sites
macf2 168 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Na pewno nie tak jak hairworks lub physx na hd 7870xt spadek był na poziomie kilku klatek a nie ścinało o połowę jak w przypadku wymienionych technologi Nvidi. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
szatkus 282 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Popraw mnie jeśli się mylę, ale TressFX było użyte przy fryzurze pani Croft, a HairWorks do symulowania zwierzęcego futra. To jest spora różnica. Cytuj Link to post Share on other sites
nigrin 2 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Szukam dla siebie karty w granicach 1K, jadę od jakiegoś czasu na zintegrowanej i doceniam cisze. Szukam karty pół-pasywnej, o wysokiej kulturze pracy. Myślałem o http://www.ceneo.pl/38469020 Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Poszukaj takiej, ale od MSI Cytuj Link to post Share on other sites
Funkie 1189 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 I bez najważniejszych funkcji DX12.Jorginto to nie jest temat o kartach NV. Tylko teoretycznie. Nie do końca jest powiedziane które funkcje będą używane w procesie produkcji gier. Poza tym AMD do fury nie obsługuje specjalnych efektów które daje dx12. Więc to taka niewiadoma że wskazaniem na zielonych(%udzial). Cytuj Link to post Share on other sites
mbe13 444 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Tylko teoretycznie. Nie do końca jest powiedziane które funkcje będą używane w procesie produkcji gier. Poza tym AMD do fury nie obsługuje specjalnych efektów które daje dx12. Więc to taka niewiadoma że wskazaniem na zielonych(%udzial). Karty AMD nie obsługują tylko funkcji dx12.1 które podobno maxwelle emuluja. Cytuj Link to post Share on other sites
human_2010 225 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 (edytowane) @2upCo tak negatywnie do sapphire nastawiony? Akurat r9 380 100zł tańszy od MSI i w testach wypada bardzo dobrze. Minus to brak backplate. Edytowane 7 Września 2015 przez human_2010 Cytuj Link to post Share on other sites
MQK 702 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Spokojnie możesz brać r9 380 od SAPPHIRE NITRO bardzo dobra karta Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Karty AMD nie obsługują tylko funkcji dx12.1 które podobno maxwelle emuluja. To jest najmniejszy problem, grunt że DX 12 jest sprzętowo wspierany i to jest najważniejsze u NV najprawdopodobniej będzie do tylko skrawek DX12, albo DX 11.2 2 Cytuj Link to post Share on other sites
MQK 702 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 To jest najmniejszy problem, grunt że DX 12 jest sprzętowo wspierany i to jest najważniejsze u NV najprawdopodobniej będzie do tylko skrawek DX12, albo DX 11.2 Dobrze gada polać mu ! Cytuj Link to post Share on other sites
sideband 14 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Karty AMD nie obsługują tylko funkcji dx12.1 które podobno maxwelle emuluja. Nie masz ciekawszych rzeczy do roboty tylko pisać te głupoty na różnych forach, darmowy czarny pr tylko bardzo nieudolny. Co do ściemy to póki była w przypadku dx11.1 i po czasie wyszło, że nv nie wspiera kilku mniej istotnych funkcji. Ale perfidną ściemę to amd przygotowało za czasu tahiti jakoby te miały wsparcie dla dx11.2, jest to oficjalnie stanowisko amd i po czasie wyszło, że nie takiego wsparcia nie ma. Nv nic nie emuluje w dx12.1, matołki twojego pokroju tworzą tego typu głupotki. Akurat na fachowych forach tego typu głupot nie ma. A emulować Conservative Rasterization to może amd na swoich gpu za pomocą geometry shader, ponieważ nie jest potrzebne sprzętowe wsparcie by odpalić ową funkcje. 4 Cytuj Link to post Share on other sites
mbe13 444 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 DX11.2 było obslugiwane przez GCN z tym że żadna z funkcji dx11.2 jak narazie nie była użyta w żadnej grze... Cytuj Link to post Share on other sites
DjXbeat 1045 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 (edytowane) @Side Uprzedziłeś mnie Jeśli możesz to zacytuj fragment wypowiedzi developerów od tej nieszczęsnej gry od której wzięła się ta cała gó...burza. Nie działa mi "paste" w pracy Edytowane 7 Września 2015 przez DjXbeat Cytuj Link to post Share on other sites
sideband 14 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 DX11.2 było obslugiwane przez GCN z tym że żadna z funkcji dx11.2 jak narazie nie była użyta w żadnej grze... Nie rozmieszaj mnie dx11.2 jest wspierane dopiero od gcn 1.1, dopiero od 1.1 ma wsparcie tiled resources w odmianie drugiej, co jest wymagane w przypadku dx11.2 oraz dx12 feature level 12.0. Tahiti przypominam to gnc 1.0. Oficjalne stanowisko co do dx11.2 i tahiti The Radeon™ HD 7000 series hardware architecture is fully DirectX 11.2-capable when used with a driver that enables this feature. AMD is planning to enable DirectX 11.2 with a driver update in the Windows® 8.1 launch timeframe in October, when DirectX® 11.2 ships. Today, AMD is the only GPU manufacturer to offer fully-compatible DirectX 11.1 support, and the only manufacturer to support Tiled Resources Tier-2 within a shipping product stack.” – AMD PR Cytuj Link to post Share on other sites
szatkus 282 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 (edytowane) Nie masz ciekawszych rzeczy do roboty tylko pisać te głupoty na różnych forach, darmowy czarny pr tylko bardzo nieudolny. Co do ściemy to póki była w przypadku dx11.1 i po czasie wyszło, że nv nie wspiera kilku mniej istotnych funkcji. Ale perfidną ściemę to amd przygotowało za czasu tahiti jakoby te miały wsparcie dla dx11.2, jest to oficjalnie stanowisko amd i po czasie wyszło, że nie takiego wsparcia nie ma. Nv nic nie emuluje w dx12.1, matołki twojego pokroju tworzą tego typu głupotki. Akurat na fachowych forach tego typu głupot nie ma. A emulować Conservative Rasterization to może amd na swoich gpu za pomocą geometry shader, ponieważ nie jest potrzebne sprzętowe wsparcie by odpalić ową funkcje. Ashes of Singularity zaprzecza Twojej tezie. Wiem, że to tylko jeden benchmark, ale coś co by w miarę wspierało sprzętowo DX12 (niektóre funkcje, które pojawiły się standardowo w DX12 były wcześniej w rozszerzeniach Nvidii) nie osiągałoby tak słabych wyników podczas, gdy Radeony sobie na tym radośnie śmigają. Nvidia ciągle napastuje ludzi soimi API, tym razem AMD się udało i spoko. Dla nas wszystkich to lepiej (ok, może pomijając te bujanie z Windows 10). Edytowane 7 Września 2015 przez szatkus Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.