approx 2 Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 Witam, czy można zwrócić towar który zakupiłem osobiście w salonie komputronik?Dodam że chodzi o k. graficzna nie została nawet wyjęta z folii a tym bardziej włożona do komputera, dodam ze miało to miejsce dziś Cytuj Link to post Share on other sites
sword88 560 Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/zwrot-i-wymiana/84067,Zwrot-towaru.html Cytuj Link to post Share on other sites
janpol2008 9 Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 (edytowane) nie można zwrócić, przerabiałem ten temat. według komputronika jeśli się kupiło w salonie, lub nawet zamówiło przez neta z odbiorem w salonie, zwrotów nie przyjmują. Chciałem zwrócić procka, nachodziłem się kilka razy, sprzedawca się nadzwonił po zwierzchnikach i nic z tego Edytowane 6 Listopada 2014 przez janpol2008 Cytuj Link to post Share on other sites
approx 2 Napisano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 nie można zwrócić, przerabiałem ten temat. według komputronika jeśli się kupiło w salonie, lub nawet zamówiło przez neta z odbiorem w salonie, zwrotów nie przyjmują. Chciałem zwrócić procka, nachodziłem się kilka razy, sprzedawca się nadzwonił po zwierzchnikach i nic z tego kiedy to miało miejsce w twoim przypadku? jedynie pozostaje odsprzedaz Cytuj Link to post Share on other sites
janpol2008 9 Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 na wiosne tego roku, poszedł na allegro Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3911 Napisano 6 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2014 http://www.komputronik.pl/sklep/regulamin/#zas_zwr_tow- i wszystko jasne... Cytuj Link to post Share on other sites
airborne82 60 Napisano 8 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2014 według komputronika jeśli się kupiło w salonie, lub nawet zamówiło przez neta z odbiorem w salonie, zwrotów nie przyjmują. Chciałem zwrócić procka, nachodziłem się kilka razy, sprzedawca się nadzwonił po zwierzchnikach i nic z tego Przyjmują a raczej mają prawny obowiązek , ale niektórzy dają się zbyt łatwo zmanipulować . Zamówienie jest równoznaczne z umową zakupu . Cytuj Link to post Share on other sites
maryl16 0 Napisano 8 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2014 Tak sprzedawca musi dokonać zwrotu, musi zostać poinformowany o chęci dokonania zwrotu w terminie 10 dni od odbioru towaru, oraz nie może to być zakup na firmę. Cytuj Link to post Share on other sites
approx 2 Napisano 8 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2014 (edytowane) Na firme nie kupilem, to jak to wkoncu jest moge zwrocic towar kupiony 6 listopada w komputroniku czy nie dodam ze karte wlozylem juz do komputera. Jezeli mam takie prawo to na co mam sie powolac by nie robili z tego tytulu problemow z przyjeciem towaru Edytowane 8 Listopada 2014 przez approx Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3911 Napisano 8 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2014 Przeczytaj link,który podałem i jest tam wyraźnie napisane.Ponieważ kupowałeś osobiście to nie masz takiego prawa do zwrotu w przeciągu 10 dni. Możesz oczywiście liczyć na "dobre serce" sprzedawcy... Cytuj Link to post Share on other sites
sword88 560 Napisano 9 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2014 Mój link też przeczytaj, tam masz wszystko ładnie napisane i tak jak pisze kolega wyżej, jest to tylko dobra chęć sprzedawcy. Tak więc nie licz na zwrot. Cytuj Link to post Share on other sites
approx 2 Napisano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2014 ok szybciej i taniej będzie ja odsprzedam tego gtx-a Cytuj Link to post Share on other sites
Mefiu1987 0 Napisano 19 Października 2015 Udostępnij Napisano 19 Października 2015 (edytowane) Pozwolę sobie odgrzać kotleta sprzed roku aby nie zakładać nowego tematu. Jeśli zakupiłem poprzez sprzedaż wysyłkowa np kartę graficzną w komputroniku i nie spełnia ona moich oczekiwań mogę ją zwrócić? Chodzi mimo sytuację gdy już ją zmontowalem okazało się że nie spełnia oczekiwań czy mogę zwrócić produkt który był zamontowany celem sprawdzenia? I czy zamawiając kilka rzeczy muszę zwrócić wszystko czy tylko np kartę graficzną a klawiaturę mogę zostawić? Czy całe zamówienie muszę zwrócić? Edytowane 19 Października 2015 przez Mefiu1987 Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3911 Napisano 19 Października 2015 Udostępnij Napisano 19 Października 2015 http://www.komputronik.pl/kontakty 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.