witchking22 33 Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 (edytowane) Witam, borykam się już trochę z siecią WiFi oraz połączeniem z Internetem. Problem polega na tym, że bardzo często mam zrywane połączenie internetem. Polecenie ping ciągle w tle i widzę, że gubi pakiety do google (czasem 5-6 czasem o wiele więcej), ale i do routera. Jest to niesamowicie denerwujące, gdy potrzebuję stałego połączenia. Sprawa staje się ciekawsza, bo nie wiem co jest winne, zmieniłem router (8level A-WRT300) na TP-Linka i sytuacja się nie zmieniła. Jedyne co zauważyłem to na poprzenim routerze pingi skakały do 2k-4k po czym rozłączał się, znowu wysokie pingi i w miarę normalnie - lub nie. Router teoretycznie wykluczony, chyba że trafiłem na 3 trefne routery. Problem z moją kartą sieciową? Nie sądzę, gdyż problem występuje również na innych urządzeniach. Z tego co pamiętam to było identycznie na kablu, teraz nie za bardzo mam jak sprawdzić, bo jedyny kabel wystarczający długością chyba nie jest do połączenia PC-Router, tak czy siak cały czas identyfikuje sieć (to akurat mało mnie obchodzi, bo będę cały czas na WiFi, a nie kablu). Problem z Orange? Możliwe, muszę się tam dodzwonić (trochę skomplikowana sprawa), ale gdyby to był problem z linią telefoniczną to bym miał połączenie z routerem a zrywało by mi tylko z internetem. Wcześniej miałem umowę z Netią (6Mb/s, po czym 10Mb/s ale dalej było 6), a teraz Orange do 10Mb/s i problem jest identyczny. Parę tygodni temu zmienili modulację na ADSL 2+, dlatego prędkość jest taka jaka powinna być. Nie za bardzo wiem co mam jeszcze zmieniać, ustawienia karty wifi, moc na 100%, oszczędzanie wyłączone, itp. Dziękuję za jakąkolwiek pomoc. Jeden z przykładów: http://i.imgur.com/cbtNolt.png Edytowane 4 Listopada 2014 przez witchking22 Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Powiedz jaki masz problem ze skontaktowaniem się z orange? Ich psim obowiązkiem jest Cię wesprzeć w kłopotach związanych z ich łączem. Bądź grzeczny,miły i "bezradny". Nawet zasugeruj powrót do netii......Miałem kiedyś też poważne trudności ale wygrał spokój i technik przez telefon poprowadził mnie w ustawianiu tp-linka choć nie muszą tego robić jeśli nie używasz liveboxa. Cytuj Link to post Share on other sites
witchking22 33 Napisano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Zrezygnowałem z Liveboxa, bo nie za bardzo podoba mi się idea pożyczania urządzenia, a miałem swój router więc po co. Problem jest taki, że nie jestem całkowicie w Orange, są problemy z umową na telefon który dalej jest w Netii (trochę z naszej winy) a żeby połączyć się z infolinią trzeba podać numer telefonu który jest w Orange. Ostatnim razem sporo czasu zajęło zanim się dodzwoniłem tam. Komunikacja między konsultantami to po prostu śmiech na sali, podają dawno nieaktywne numery przez które można się skontaktować z obsługą w sytuacji takiej jakiej jestem, kolejny konsultant się pyta skąd mam taki numer bo on już dawno nie działa i tak dalej. Ta zagrywka 'przejdę do konkurencyjnej firmy' była wykorzystana, ale Netia nie zaproponowała nic, więc przeszedłem na Orange. Jedna firma warta drugiej. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.