Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

jakieś dwa miesiące temu zakupiłem płytę główną MSI B85-G43 GAMING, w sklepie Morele.net. Kilka dni temu zaczęła wariować, problemy z kartą sieciową i dyskami, zaktualizowałem sterowniki i wgrałem najnowszy Bios ale to nic nie pomogło, chciałem również postawić system od nowa ale teraz już wogóle nie traktuje dysków jako kompatybilne...

Na innej płycie Gigabyte wszystko sprawdziłem i działa bez problemów.

Mam zamiar reklamować płytę ale czytając tyle negatywnych opinii o gwarancji w morelach mam pytanie czy mogę w jakiś sposób reklamować płytę bezpośrednio u producenta z pominięciem sklepu?

Link to post
Share on other sites

MSI pisze tak "Proszę wypełnić poniższy formularz wyłącznie dla kompletnych systemów firmy MSI (np. notebook'ów, netbook'ów, ). Proszę nie wykorzystywać formularza do zgłoszeń reklamacyjnych na komponenty, takich jak płyty główne, karty graficzne VGA, czy też urządzeń multimedialnych nettop'ów, rozwiązań All-In-One, WindPC). W przypadku konieczności zgłoszenia urządzeń tego typu proszę zwrócić się do do firmy w której dokonano zakupu." Wygląda na to, że musisz zgłaszać przez Morele.

Edytowane przez LeCzarny
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...