Skocz do zawartości

Temat o kartach Nvidia GF serii 9xx


Recommended Posts

 Odwołam się nawet do testu na bmk gdzie 390tka spokojnie doganiała w niektórych tytułach 980tkę droższą o 7 stów/

We wszystkich demach technologicznych UE4 zarówno w DX11 jak i DX12 R9 390 jest ~30% za plecami referencyjnej 980 1278/1750Mhz.

Wiem to tylko demo ;)

Edytowane przez DjXbeat
Link to post
Share on other sites

Wyraźnie napisałem, że 980 jest wydajniejsza od R9 390 o ~30% we wszystkich demach technologicznych UE4.0. Podkreśliłem również, że są to tylko dema!

 

Elemental DX11/DX12

http://www.guru3d.com/files-details/unreal-engine-4-elemental-tech-demo-download.html

 

Infiltrator DX11/DX12

http://www.file-upload.net/download-10916825/INFILTRATOR-DX12.rar.html

 

Pobierasz, odpalasz, ustawiasz frapsa na mierzenie fps, F11 i masz wynik.

 


W DX12 390 podobno jest na równi z 980... wszędzie co innego :/

Po testach z ww dem jest 30% za GTX980 i 15% za GTX970

Edytowane przez DjXbeat
Link to post
Share on other sites

Tak czytam komentarze pod tym demem elemantal i większość ma takie problemy.

Tylko na kartach amd występują te problemy w dodatku jest to losowe bo u części osób dema działają prawidłowo. Na kartach nv nie ma problemów z wysypywaniem sterownika.

 

W dodatku, przy dx11 notują lepsze wyniki.

A czego się spodziewałeś?

W DX12 masz dodane nowe efekty graficzne, których karta w DX11 nie renderuje więc obciążenie dla grafiki jest większe co jest jednoznaczne ze słabszą wydajnością. Na AMD spadek wydajności w DX12 jest większy ale podkreślam po raz trzeci - to są tylko dema technologiczne!

 

Infiltrator DX11

R9 390@ 1100/1500Mhz

Frames: 11628 - Time: 215000ms - Avg: 54.511 - Min: 23 - Max: 121

 

GTX980@ 1278/1750Mhz

Frames: 15618 - Time: 215000ms - Avg: 72.642 - Min: 38 - Max: 143

 

 

Infiltrator DX12

R9 390@ 1100/1500Mhz

Frames: 9648   - Time: 215000ms - Avg: 43.218 - Min: 22 - Max: 112

 

GTX980@ 1278/1750Mhz

Frames: 13377 - Time: 215000ms - Avg: 62.219 - Min: 37 - Max: 122

 

Pierwsze testy wydajności w DX12 i Async Compute pojawią się za 3 tygodnie po premierze Fable Legends więc z jakimikolwiek  wnioskami trzeba się wstrzymać.

Edytowane przez DjXbeat
Link to post
Share on other sites

Przeżywanie tego dx 12 jest bez sensu. Przecież seria 900 będzie obsługiwać dx 12 . Chyba aż takiego strzału w stopę sobie nie zrobią by nie obsługiwały. Moim zdaniem raczej spodziewajmy się Pascala w 2 kwartale 2016 . Teraz zrobili taki chwyt i wszyscy się jarają.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...