radoslaw999 21 Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 Chcę skorzystać z Lifetime Gwarancji. Pisałem do OCZ'a i Pan się zgodził. Więc tutaj nie będzie myślę problemu. Co więcej pamięć już nie jest produkowana, więc myślę, że dostanę nówki sztuki, jakiegoś nowszego modelu. Ale moje pytanko brzmi: Gdzie to wysłać (adres), żeby nie zabulić jak za zborze. Najlepiej gdzieś w Europie - o ile jest ich jakiś serwis Jaki kurier wyjdzie najtaniej? Mieliście już jakieś doczynienia z serwisem firmy OCZ? Jak to wygląda? Link to post Share on other sites
airborne82 60 Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 I tak masz szczęście Mi z GoodRam odpisali ( oczywiście producent polski Wilk Elektronik) ... że jako że nie mam juz karty gwarancyjnej i dowodu zakupu bo już sie skończyła a do tego ramy miałem kupione z drugiej reki z allegro ( ale chodziły spokojnie 2 lata ) to mogą mi przyjać na gwarancje wieczystą ale na innych zasadach , dokładnie to serwis płatny ( czyli ja wysyłam do nich dajmy pocztą - 10zł , oni odsyłają tylko kurierem UPS - koszt 25 zł + do tego koszta ewentualnej naprawy , oczywiście pan kierownik z serwisu miał dac znac czy bedzie naprawiane czy wymianiane ( no ale co jesli by mieli naprawić to koszt by już przekroczyl ich wartośc , to byl moduł 1gb 667) Więc podziękowałem i zakupiłem nowiutkie Patrioty 2x2 ( przynajmniej mam gwarancje sklepową na 5 lat + gwarancja wieczysta ale już bedzie łatwiej ) Link to post Share on other sites
radoslaw999 21 Napisano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 Polska firma, więc mnie zbytnio to nie dziwi. W Polsce wszedzie robią problemy z byle czego. Jednak dalej nie wiem gdzie to wysłać Link to post Share on other sites
airborne82 60 Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 no a można do nich napisać z pytaniem czy maja gdzieś oddział w Polsce ?? może podadzą adres pod który można wyslac ?? I ile tej pamieci jest i co to za ram ze się oplaca wysyłac ?? Czy oni odeslą już na swój koszt a ty tylko pokrywasz koszta wysyłki do nich ?? PS : no i dlatego już nie chciałem dokupowac tych samych kości GoodRam 667 ( do tego słabo chodzily po podkreceniu proca - za nic nie chcialy isc powyzej 667 tylko szly na 600 a po zmianie na Patriot 800 nie bylo problemow zeby szly na 900 ) a coś takiego dostalem wtedy w meilu od firmy : Szanowny Panie! W imieniu swoim oraz Firmy dziękuję za przesłane zapytanie. Jest nam niezmiernie miło, że zdecydował się Pan na zakup pamięci GOODRAM produkowanych przez Wilk Elektronik SA. Jako jedyny producent pamięci w Europie Środkowej i Wschodniej udzielamy wieczystej gwarancji na wszystkie nasze produkty, gwarantując przy tym, że każdy produkt opuszczający nasze linie produkcyjne jest w 100% przetestowany i sprawny. Jednocześnie musze Pana poinformować, że zgodnie z warunkami gwarancji, które umieszczone są m.in. na naszej stronie internetowej http://www.wilk.com.pl/strona.php?dzial ... _gwarancji gwarancja jest udzielana bezpośredniemu nabywcy produktu w Wilk Elektronik SA. W związku ze sprzedażą naszych modułów w kraju, jak i zagranicą nie możemy bezpośrednio realizować warunków gwarancji, w związku z czym w trosce o naszych klientów za obsługę gwarancyjną odpowiedzialny jest podmiot, w którym dokonał Pan bezpośrednio zakupu. Dzięki takiemu rozwiązaniu następuje sprawna realizacja reklamacji, nie przekraczająca przy tym 14 dni roboczych. Jednocześnie przypominam, że zgodnie z przepisami prawa wszelkie roszczenia związane z wadami fizycznymi, w tym z tytułu niezgodności towaru z umową, przysługują nabywcy rzeczy w stosunku do sprzedawcy. Firma Wilk Elektronik SA od 1991 roku oferuje najwyższej jakości produkty, które mają zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. Dlatego też w drodze wyjątku mogę zgodzić się przyjąć taką reklamację, przy zachowaniu poniższych warunków. Jednocześnie muszę Pana poinformować, że w przypadku braku dokumentu potwierdzającego fakt dokonania zakupu, zastosowanie ma płatna procedura realizacji reklamacji. Wraz z uszkodzonym produktem proszę przesłać (sposób przesyłki dowolny, kurier, poczta) wypełniony formularz zgłoszenia serwisowego wraz z upoważnieniem do odesłania naprawionego produktu firmą kurierską UPS. Zryczałtowany koszt takiej wysyłki to 25zł brutto. Po otrzymaniu przesyłki kierownik działu serwisu na podstawie wyników diagnozy określi koszt naprawy uszkodzonego produktu. Wtedy też pozwolę sobie poinformować Pana o powyższym koszcie i jeśli go Pan zaakceptuje, poproszę o wpłacenie kwoty na podany przeze mnie numer konta bankowego. Oczywiście jeśli zaproponowany koszt nie będzie spełniał Pańskich oczekiwań, serwis nie dokona naprawy i odeśle do Pana wadliwy produkt. W przypadku akceptacji przez Pana powyższych warunków proszę o kontakt mailowy - prześlę wspomniany formularz. Składam wyrazy szacunku I potem to : Witam, Mamy siedzibę w Łaziskach Górnych, nie mamy oddziałów. Niestety taka jest procedura. Sposób wysyłki pamięci do serwisu jest dowolny. Koszt naprawy uzależniony jest od rodzaju usterki. Więc ja dziękuje jak mają byc jeszcze koszty naprawy w to wliczone Link to post Share on other sites
kubbak 10134 Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 Dystrybutorem OCZ na Polskę jest eXtremeMem więc napisz do nich gdzie wysłać pamięci. http://www.extrememem.pl/ Link to post Share on other sites
radoslaw999 21 Napisano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 Tylko jest tak, że te pamięci dostałem od kumpla. To są Flex'y 1200MHz więc... Opłaca się reklamować na pewno ;] Kubbak, myślisz, że będą chceli ze mną gadać? U dystrybutora trzeba podać pewnie jakiś numer seryjny, żeby oni mogli sobie zidentyfikować czy oby na pewno to u nich kupiłem - rzecz w tym, że pamięci najprawdopodobniej są sprowadzone albo z USA albo są kupione w UK. Jest sens do nich pisać? Link to post Share on other sites
airborne82 60 Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 Napisać nie zaszkodzi ... najwyzej jak odpiszą ci coś w tym stylu jak ja dostałem od WilkElektronik w sprawie moich Goodramów to będziesz wiedzial na czym stoisz Link to post Share on other sites
radoslaw999 21 Napisano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 Właściwie masz racje Jak nie napisze to nie będę wiedział. Link to post Share on other sites
kubbak 10134 Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 Model i numer seryjny powinien być na pamięciach, jedynie musiałbyś się zapytać kumpla gdzie je kupił. Napisanie maila nic Cie nie kosztuje a może rozwiąże Twój problem, więc IMO warto. Link to post Share on other sites
radoslaw999 21 Napisano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 Napisałem narazie takiego ogólnego z prośbą o podanie adresu na który mógłbym samodzielnie wysłać pamięći OCZ - zobaczymy co odpiszą Tak jak wcześniej pisałem na niemieckim supporcie Pan mi napisał, że będą współpracować. please create a support ticket here -> http://www.ocztechnology.com/support/ Our tech support staff will work this out with you. EDIT: Wg, tej mapki to gdzie mam to wysłać? Niemcy? Link to post Share on other sites
kubbak 10134 Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 A widzisz nie pomyślałem od razu o stronie OCZ. Tu zgłaszasz usterkę na RMA -> http://www.ocztechnology.com/NewTicket.html A tu masz gdzie trzeba wysłać produkt -> http://www.ocztechnology.com/support/cu ... faqs/#faq5 Link to post Share on other sites
radoslaw999 21 Napisano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 Teraz pytanko Ile kosztuje taka wysyłka do Holandi? I najlepiej czym to wysłać? Teraz tak patrze na jakąś firme Gemimi-Express to piszą 260zł o_O Link to post Share on other sites
airborne82 60 Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 HeHe ... mnie wyslanie 10 kilowej paczki do Islandii kosztowalo 70zl a Ciebie leciutkich pamiatek az 250 zl OoOooo Link to post Share on other sites
radoslaw999 21 Napisano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 Ta stronka jest jakaś "inna" EDIT: A czym wysyłałeś? Link to post Share on other sites
airborne82 60 Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 Ja wysyłałem przyjaciołom paczke z lekarstwami i innymi rzeczami pocztą polska ( oczywiście priorytet polecony i ubezpieczony ) ale imo jeśli masz tyle placić za wyslanie ram do naprawy to się w ogole nie opłaca Link to post Share on other sites
radoslaw999 21 Napisano 4 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2010 Pocztą Polską wyjdzie lekko ponad 66zł. Polecony, z zadeklarowaną wartością, express. Kurier jakoś strasznie drogi jest Link to post Share on other sites
airborne82 60 Napisano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2010 No a oni jak ci wyślą ?? Czy napisali jak odeślą ? czy na swój czy na twój koszt ?? Bo u mnie pisali że na mój koszt i to jeszcze kurierem UPS ( 25zl ) a jak u Ciebie też bedzie kurier to koszta przekroczą wartośc pamięci ( ile w ogole ta pamiec jest warta ?? ) Link to post Share on other sites
radoslaw999 21 Napisano 13 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2010 Pamięć i tak dostane 2x1GB High-End, albo jakieś zwykłe 2x2GB. Więc cenowo nie wiem jak to wyjdzie Może ktoś polecić jakąś dobrą i bardzo tanią firme? Potrzebuję wysłać pamięć RAM do Holandii, do serwisu firmy OCZ Link to post Share on other sites
Endrju1 4 Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 mam takie pytanie, gdzie ty te kości kupiłeś, że nie możesz ich wysłać do hurtowni/sklepu? Link to post Share on other sites
adivxv 2872 Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 na upartego masz prawo żądać zwrotu kosztów przesyłek Link to post Share on other sites
exon681 0 Napisano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2010 Oddaj je do sklepu oni sami wyślą Link to post Share on other sites
radoslaw999 21 Napisano 20 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 Pamiątki dostałem od kumpla Poza tym chcąc je reklamować przez Polskiego dystrybutora, obawiam się, ze by nie dało rady. Dlaczego? This is Polska Tutaj wszędzie są utrudnienia i we wszystkim. Zresztą dystrybutor to i tak wysyła bezpośrednio do serwisu w Holandi. A, żeby chociaż próbować coś gadać z dystrybutorem w Polsce, to pamięci też trzeba tutaj kupić. A pamięci były kupione w Anglii Link to post Share on other sites
Endrju1 4 Napisano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 A pamięci były kupione w Anglii no i to wszystko wyjaśnia. Link to post Share on other sites
radoslaw999 21 Napisano 20 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2010 Nie chce mi sie bawić z polskimi sklepami Pisałem do OCZ'a i Pan mi odpisał grzecznie, ze pomogą w reklamacji Link to post Share on other sites
Recommended Posts