Skocz do zawartości

Komputer do gier i przeglądania witryn internetowych [ok.3500zł]


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez kajtek.,

Recommended Posts

Witam, potrzebuję pomocy przy złożeniu PC, nie mam o tym zielonego pojęcia, licze na to że tutaj mi ktoś pomoże ;)

 

Więc od początku:

1. Potrzebuje komputera do wielu godzin gry [nowszych produkcji takich jak bf4] i przeglądania stron internetowych.
2. Na komputer mogę wydać około 3500zł, wydaję mi się że dość sporo, jeżeli byłoby konieczne mogę podnieść kwote o 100-200zł.

3. Potrzebuje gotowego PC, karta graficzna, chłodzenie, płyta główna itd. [jak pisałem nie znam się na tym] oraz monitora.
4. Nie będę podkręcał komputera ale myślę że dobre chłodzenie się przyda.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Z góry dzięki za odpowiedzi i prosiłbym żebyście oceniali zestawy osób które wcześniej się wypowiedziały.

 

 

// edit: nie wiem czy to ma znaczenie ale zamierzam korzystać z Windowsa 8.1

༼ **** ◕_◕ ༽****

Edytowane przez TheCytrus
Link to post
Share on other sites

EDIT: fug, dopiero o monitorze zauwazylem :(, moze tak. Zamierzasz podkrecac? Jest to dzisiaj bardzo latwe, nawet dla laika a tansza, podkrecona karta graficzna r9 280 potrafi doganiac drozsza o 200-300 zl r9 280x. Za to mozna w tym budzecie zmiescic dysk SSD (bardzo przyspiesza prace i wydajnosc systemu, m.in. windows ladujacy sie w 5-10 sekund :P).

Edytowane przez sacredl
Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

Seagate 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600 Barracuda

Liteon iHAS124 SATA (black)

Intel Core i5-4590 /3.3GHz, 6MB, LGA 1150, BOX/

MSI B85-G43 /intel B85, LGA 1150

Crucial 8GB (2x4GB) 1600MHz CL9 Ballistix

Cooler Master G550M 550W 80+ Bronze 120mm modular

Sapphire Radeon R9 280X 3GB DDR5 384bit (1020/6000)

Fractal Design Core 3000 USB 3.0 (b/z)

SilentiumPC Fera 2 HE1224

LG 22MP55HQ-P (LED, IPS, 5ms, HDMI)