Saiya-jin 190 Napisano 28 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 afaik wystarczy trzykrotnie odwiedzić windhelm (wejść, wyjść, poczekać itd) potem połazić po mieście nocą i trafić na miejsce zbrodni EDIT: czemu nie lubisz ulfrika? A choćby dlatego, że to thalmorski agent, sprzedawczyk, zdrajca. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 28 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 ej ej bez spoilerów (jeśli to faktycznie spoilery) Cytuj Link to post Share on other sites
Rakoth 5 Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 (edytowane) Panowie co to za zbroja(ubranie)?? Nie chodzi mi o tą na pierwszym planie bo to smocza tylko ta druga?? Mroczne bractwo? http://www.gram.pl/upl/artykul/20111123110520.jpg OK już wiem, gildia złodziei Edytowane 29 Listopada 2011 przez Rakoth Cytuj Link to post Share on other sites
Arved 81 Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 Panowie co to za zbroja(ubranie)?? Nie chodzi mi o tą na pierwszym planie bo to smocza tylko ta druga?? Mroczne bractwo? http://www.gram.pl/upl/artykul/20111123110520.jpg OK już wiem, gildia złodziei Zbroja Słowika Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 Wy też tak macie, że na smoczym szczycie Grot podchodzicie do tego ołtarza, słychać jakby miał być tam jakiś krzyk, ale nic się nie dzieje? Cytuj Link to post Share on other sites
kocik121209 0 Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 Witam was mam problem z questem w akademii dokładniej gdy wejdę już z tym nauczycielem i uczniami do jaskini czy wykopalisk mam za zadanie pozbierać resztę artefaktów gdy zdjołem z czegoś taki naszyjnik to rozpoczęła się nowa misja iść za tym nauczycielem. Potem jakiś duch z jakiegoś klanu do mnie mówił. Przy końcu ten nauczyciel mówi mi abym szedł dalej. No to poszedłem zabiłem pełno tych trupów aż doszedłem do takiej komnaty w której jest zamknięta krata a na samym środku jest taka dźwignia gdy ją przestawie uruchamia się pułapka.Stąd moje pytanie jak otworzyć tę kratę zauważyłem po drodze takie kamienie które można obracać na 3 stronach tych kamieni są jakieś ryskunki ale przestawianie ich nic nie daje.Jeżeli ktoś to przechodził to prooszę o pomoc Z góry dzięki pozdrawiam. Cytuj Link to post Share on other sites
MartinMartinN 16 Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 Wy też tak macie, że na smoczym szczycie Grot podchodzicie do tego ołtarza, słychać jakby miał być tam jakiś krzyk, ale nic się nie dzieje? U mnie jest tam krzyk do zalapania, moze podejdz jeszcze blizej- czasem trzeba stanac przy samym napisie... Witam was mam problem z questem w akademii dokładniej gdy wejdę już z tym nauczycielem i uczniami do jaskini czy wykopalisk mam za zadanie pozbierać resztę artefaktów gdy zdjołem z czegoś taki naszyjnik to rozpoczęła się nowa misja iść za tym nauczycielem. Potem jakiś duch z jakiegoś klanu do mnie mówił. Przy końcu ten nauczyciel mówi mi abym szedł dalej. No to poszedłem zabiłem pełno tych trupów aż doszedłem do takiej komnaty w której jest zamknięta krata a na samym środku jest taka dźwignia gdy ją przestawie uruchamia się pułapka.Stąd moje pytanie jak otworzyć tę kratę zauważyłem po drodze takie kamienie które można obracać na 3 stronach tych kamieni są jakieś ryskunki ale przestawianie ich nic nie daje.Jeżeli ktoś to przechodził to prooszę o pomoc Z góry dzięki pozdrawiam. Za kamieniami jak podejdziesz blisko i lukniesz pod katem zobaczysz wyryte znaki takie jakie trzeba ustawic, z tego co pamietam bedzie tam 6 kamieni do ustawienia a za kazdym jest ukazany wzor jaki musisz uzyc:) Cytuj Link to post Share on other sites
Arved 81 Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 (edytowane) http://www.pcgamer.com/2011/11/29/skyrim-version-1-2-coming-wednesday-bethesda-releases-patch-notes/?ns_campaign=article-feed&ns_mchannel=ref&ns_source=steam&ns_linkname=0&ns_fee=0 8) Najbardziej cieszy mnie ESC Edytowane 29 Listopada 2011 przez Arved Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 U mnie jest tam krzyk do zalapania, moze podejdz jeszcze blizej- czasem trzeba stanac przy samym napisie... Próbowałem na różne sposoby. Z innymi ołtarzami nie miałem problemów. Cytuj Link to post Share on other sites
MartinMartinN 16 Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 Próbowałem na różne sposoby. Z innymi ołtarzami nie miałem problemów. Pewnie jakis bug , moze po jakims czasie sie uda, albo wczesniejszy save....sam z dwa razy w grze juz mialem ze musialem wczytac wczesniejszy zapis bo np quest nie chcial mi wejsc, moze patch najblizszy poprawi bledy No- wreszcie zalapalo mi quest Krew na Lodzie, warunkiem jest nie skonczenie wszystkich misji dla imperialnych, po za tym musialem z 3 razy wyjsc i wrocic z miasta i miedzy czasie wykonac kilka misji:) Cytuj Link to post Share on other sites
CougarV6 14 Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 (edytowane) Ja gram już 60 godzin (przerażające ) Moja postać to mroczny elf łucznik i w drugiej kolejności mag zniszczenia. Mimo grania na przedostatnim poziomie trudności, gra jest niestety dość łatwa. Cierpi na tą samą przydatność co fallouty, mianowicie postać nastawiona na skradanie ma zbyt łatwo (fallout new vegas nawet w trybie "jestem hardkorem" nie był zbyt trudny od 22 lvlu wzwyż) Jako wielki fan TESów trudno mi obiektywnie ocenić, ale póki co jest dobrze (24lvl) Ilość questów czasami przytłacza, ale fajne jest to, że sporo questów ma ręce i nogi i nawet ciekawe tło fabularne. Ostatnio rpgi inne niż Bethesty nas nie rozpieszczały i większość pobocznych zadań polegała na zbieraniu marchewki dla rolnika, lub robienie za "przynieś podaj pozamiataj" Polecam wszystkim wątek mrocznego bractwa, naprawdę świetna sprawa. Edytowane 29 Listopada 2011 przez CougarV6 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość darkatraz Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 Ja ostatnio zrobilem misje dla Malut Gula czy jakos tak. Misja srednia ale koncowka dobra. Zwlaszcza item jaki dostajemy. Maczuga: 36 obrazen, 10 od pradu dla hp i magi, -15 dla kondycji i zapelnia kamien dusz jezeli zabije sie w przeciagu 3s. Bardzo fajna byla misja od Sama. Na poczatku myslalem, ze to na prawde, a to iluzja. Nagroda jest fajna jezeli pojdzie sie po koze i pierscianek, a nie zaplaci. Kwiatek dobry bo przywoluje daedre. Przywolalem jedna i po kilku jej hitach smok zdechl, a ja nic nie robilem. A pro po. Mam fajnego buga. W kowalstwo poszedlem w elfie (wyzej nie moge), a moge ulepszac krasnoludzkie i daedryczne zeczy o dwa poziomy zamiast jednego Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 Ja gram już 60 godzin (przerażające ) Moja postać to mroczny elf łucznik i w drugiej kolejności mag zniszczenia. Mimo grania na przedostatnim poziomie trudności, gra jest niestety dość łatwa. Cierpi na tą samą przydatność co fallouty, mianowicie postać nastawiona na skradanie ma zbyt łatwo (fallout new vegas nawet w trybie "jestem hardkorem" nie był zbyt trudny od 22 lvlu wzwyż) Jako wielki fan TESów trudno mi obiektywnie ocenić, ale póki co jest dobrze (24lvl) Ilość questów czasami przytłacza, ale fajne jest to, że sporo questów ma ręce i nogi i nawet ciekawe tło fabularne. Ostatnio rpgi inne niż Bethesty nas nie rozpieszczały i większość pobocznych zadań polegała na zbieraniu marchewki dla rolnika, lub robienie za "przynieś podaj pozamiataj" Polecam wszystkim wątek mrocznego bractwa, naprawdę świetna sprawa. Moim zdaniem gra roku i jedno z najlepszych RPG ostatnich lat. A co do łatwości to się zgodzę, ale podpowiem, że po ukończeniu głównego wątku, robi się trudniej. Na normalnym poziomie trudności magiem grało mi się łatwo od samego początku. Wojakiem grało mi się średnio trudno (trudno przy bosach) do 20-22 poziomu. Pewnie przez to, że biegałem z tarczą, która jest debilnie zrobiona (blok prawie niczego nie blokuje :E). Od momentu, w którym zamiast tarczy, zacząłem używać drugiej broni, zrobiło się łatwo. Cytuj Link to post Share on other sites
Pasjonat 366 Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 Jedyne na co czekam to jest mod wprowadzający nowe rasy do gry Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 od siebie mogę obiecać mod typu classic races, zawsze taki robię do TES od czasów morrowind'a, wówczas było to tylko porównanie do Daggerfalla, ale teraz mamy ponadto morrowind'a i oblivion'a plus mam w planach modyfikację (a w zasadzie rozszerzenie) kowalstwa i parę innych drobiazgów, ale wszystko się okaże jak wyjdzie Creation Kit i czy będę miał wówczas czas na zabawę 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość darkatraz Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 To ogolnie jak wyjdzie ten tool kit tez sprobuje swoich sil. Ostatnio w wakacje bawilem sie w Djinni do wieska ale skubanstwo ciezkie troche do ogarniecia. Jak juz go wypuszcza to da ktos znac? Ps. Kiedy w koncu wyidzie tool kit do W2. Bo tak wychodzi i wychodzi ale jakos wyjsc nie moze Cytuj Link to post Share on other sites
simon78 11 Napisano 30 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2011 (edytowane) Skyrim w realu:-): http://turystyka.wp.pl/gid,11237323,title,huang-shan--jedno-z-najpiekniejszych-miejsc-na-ziemi,zdjecie,ntnnkqnkp,galeria_zdjecie.html Edytowane 30 Listopada 2011 przez simon78 1 Cytuj Link to post Share on other sites
CougarV6 14 Napisano 30 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2011 Skyrim w realu:-): Widać,że HD tekstury i do tego porządnie teselowane Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 Zaktualizowała się komuś gra do tej nowej wersji? Mam ustawione automatyczne aktualizowanie i nic się nie ściągnęło. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 tak, mnie, wczoraj, generalnie nie widzę żadnej poprawy, a miejscami jest gorzej, np pojawiły się sporadyczne spadki fps jak intensywnie macham kamerą co do stabilności to bez 4GB Skyrim nadal nie da się grać, tymczasem na sieci znajdziesz multum tematów z problemami związanymi z 1.2 Cytuj Link to post Share on other sites
Mixtape 1765 Napisano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 Bethesda wycofała aktualizację 1.2 bo sprawiała za dużo problemów. Więc czekamy na 1.2.1 albo 1.3 Cytuj Link to post Share on other sites
xentiu 56 Napisano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 Grałem 15 min i... ŁAAAŁ ! Gra jest po prostu przedobra Usłyszałem pierwsze dźwięki kiedy smok atakował wioskę, myślę sobie "o Boże! ten dźwięk jest przepiękny". Basowy głośnik potrafi miło zaskoczyć w akcji a satelitki czysto grają te przyjemne dźwięki z gry. Szkoda że nie mam czasu na grę, w weekend postaram się pograć. Dla mnie wizualnie ok, jak na RPG. 10/10 dla dźwięku Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2011 eh, dla tych, którzy liczyli na CK w najbliższym czasie: http://skyrimnexus.com/news/article.php?id=37 ale miejmy nadzieję, że przynajmniej będzie śmigać bezproblemowo Cytuj Link to post Share on other sites
bchrubas 19 Napisano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2011 Jest szansa na pojawienie się jakiegoś Overhaul'a (w stylu np. oblivionowego Oscuro's Olivion Overhaul) który usunie skalowanie siły wrogów? Może jest już taki plugin? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość darkatraz Napisano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2011 Ja tak z ciekawości. Ile jest poziomów ulepszania broni i pancerza? W sensie, że np. "wyśmienity, nadzwyczajny"? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.