Skocz do zawartości

R9 280x nówka i już stwarza problemy


Recommended Posts

@airborne, to byla chyba odpowiedź do mnie ;) no cóż. Esc.pl twierdzi ze mam im odsyłać do skutku (szkoda ze za kuriera se musze placic sam..)

Faktycznie widocznie tak :D

Tylko przydało by sie konkretne odpowiedzi przedtem cytowac czego dotyczą :D

 

Zobacz w regulaminie a raczej w warunkach gwarancyjnych po ilu razach masz prawo rzadac wymiany na nowy lub zwrot kasy .

 

Druga sprawa :

 

Kiedy ty karte kupowałeś ?

Bo zatanawiam czy nie lepiej ci było odesłac na reklamacje tytułem 2 letniej odpowiedzialności sprzedawcy i jeśli wada wynikła w pierwszych pół roku użytkowania to by się przyjmowało że była fabryczna , wtedy miałbys prawo do wymiany na nową lub zwrot gotówki ( zależy co ty byś wybrał ) .

 

 

A tak wybrałeś na zwykła naprawe gwarancyjną ( albo pewnie pracownik ESC tak doradził )

Link to post
Share on other sites

ja kupilem uzywke z gwarancja na allegro. Oficjalnie nie jestem wlascicielem tej karty, a moje serwisy przyjmuja jako nie gwarancyjne tylko warunkowe. W regulaminie sklepu czy msi mam sprawdzic ile razy moge narpawiac karte aby wymienic na nowa?

Link to post
Share on other sites

Oj Morele dostanie bure :[

 

14-niowy termin w którym powinienem otrzymać zwrot kwoty mija jutro .

Ich specjalista ds Reklamacji  odpisał mi że mija dopiero 9 dzień roboczy .

 

Lecz ustawa nie wskazuje ze to mają być dni robocze więc przyjmuje się ze to chodzi o dni kalendarzowe .

Tak samo dowiedziałem się w Inspekcji handlowej i od prawnika z Konsumenckiego Centrum E-porad że chodzi o dni kalendarzowe .

Potem wykonałem kolejny telefon do Morele.net i przypomniałem o terminie i wspomniałem że ich pracownik po raz kolejny wprowadza konsumenta w błąd . i jeśli sprawa nie zostanie szybko zakończona to moje kolejne kroki będą takie :

 

Dostarczenie do morele.net przedsądowego wezwania do zapłaty , co narazi sklep na koszty związane z postępowaniem sadowym , zgłoszenie zajścia do Inspekcji Handlowej i UOKIK co narazi sklep na kolejną kare .

 

To wszystko napomniałem w rozmowie telefonicznej .

I pracownica z infolinii przepraszała za zaistniałą sytuacja i przekazuje tamtemu panu że sprawa ma być rozstrzygnięta w trybie natychmiastowym i będzie wysłana notka korygująca ( notka korygująca - ile już to słowo od nich słyszałem )

na pytanie kiedy takiej odpowiedzi mogę się spodziewać , dostałem odpowiedź że najpóźniej do dnia następnego .

Poprosiłem też o doszkolenie pracowników w kwestii reklamacji i ustaw z tym związanych .

 

Zobaczymy co następne wymyśli ich pracownik specjalista ds. Reklamacji .

 

...................................................................................................................................

 

 

EDIT :

No i po tej ostatniej telefonicznej rozmowie sprawa poszła do przodu i w dniu wczorajszym mogłem odebrać należną gotówke .

Edytowane przez airborne82
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Miałem 7970 od MSI, również problemy z taktowaniem pamięci objawiało się migotaniem ekranu nawet na pulpicie z włączoną przeglądarką. Musialem w configu sterowników ustawić na stałe taktowania pamięci i problem zniknął. Teraz siedzę na GTX 770 od Gigabyte i jestem jak najbardziej zadowolony.

Link to post
Share on other sites

Miałem 7970 od MSI, również problemy z taktowaniem pamięci objawiało się migotaniem ekranu nawet na pulpicie z włączoną przeglądarką. Musialem w configu sterowników ustawić na stałe taktowania pamięci i problem zniknął. Teraz siedzę na GTX 770 od Gigabyte i jestem jak najbardziej zadowolony.

No na ekranie pulpitu czy w przeglądarce też je potem miałem :E

Nie wiem czy miałeś podobne jak ja ale obstawiam ze prawie podobne ;)

No i dlatego wole brać GTX 770 - tylko dalej od MSI gdyż tylko ten mi wejdzie do obudowy .

Gigabyte za długi , ASUS za gruby .

ASUS wejdzie ale siłą gdyż wejdzie w szczeline pomiędzy dyskami .

Sprawdzałem wymiary na podstawie PALIT-a GTX260 .

A MSI GTX 770 ma prawie podobne wymiary jak R9 280x od MSI a tamta weszła bez problemu .

Link to post
Share on other sites

Producent to preferencje osobiste. Mam Gigabyte bo był najtańszy, jest cichy i temperatury są spoko. Minusem mojego jest słabe podkręcanie.

Kręcenie karty mnie nie interesuje , dla mnie ważniejsze by była wydajna i się nie psuła .

Kręcenie GPU nie daje takich korzyści jak kręcenie CPU , gdyby takie dawało to bym z chęcią kręcił .

 

A gdyby tak GTX 770 był za 1000 zł to bym z chęcią nawet obudowe zmienił na Zalmana Z3/Z9 .

I wtedy rozważałbym nawet ASUSA :D

Edytowane przez airborne82
Link to post
Share on other sites

Zalman z3 jest strasznie mały...

 

Niby dla niektórych producent to kwestia osobistych preferencji dla mnie doświadczenie z danym produktem/producentem.Mam sprawdzone produkty gigabyte i tego się trzymam:) A karte bierz taką z której będziesz zadwolony tzn nie przepłacisz i spełni twoje oczekiwania(nie daj się ponieść bełkotowi amd vs nvidia).Masz kase teraz i kup to co w tej chwili jest najbardziej opłącalne ;)

Link to post
Share on other sites

głupoty . Do z3 wejdzie kazda grafa, pod warunkiem ze chcesz mieć jedną. Na cf/sli nie ma miejsca. Rezta jest świetnie zorganizowana. Sam mam z3+ i jestem mega zadowolony.

pozatym z3+ ma na froncie 1x usb 3.0, w specyfikacji z9 nie widzialem tam zadnego

Link to post
Share on other sites

głupoty . Do z3 wejdzie kazda grafa, pod warunkiem ze chcesz mieć jedną. Na cf/sli nie ma miejsca. Rezta jest świetnie zorganizowana. Sam mam z3+ i jestem mega zadowolony.

pozatym z3+ ma na froncie 1x usb 3.0, w specyfikacji z9 nie widzialem tam zadnego

http://www.morele.net/obudowa-zalman-z9-u3-usb3-0-czarna-z9-u3-478364/

Tutaj masz tylko że to już grubo ponad 200 zł ;)

Link to post
Share on other sites
  • 5 miesięcy temu...

Cholibka, właśnie znalazłem ten temat i widzę, że nie mam innego wyjścia jak odesłać moją MSI R9 270 na gwarancję, bo mam ten sam problem, co koledzy z początku tematu.

 

(bo na początku myslałem, że to monitor)

 

Kupowałem w techplanet, myślicie, że nie będzie problemów z wymianą? Czym mam się kierować przy wymianie, co opisać i czy od razu prosić o ten model z jakimśtam konkretnym rodzajem pamięci? :\

 

Ps. Podoba mi się ta karta, bo jest cicha i wydajna, ale jak będę ją musiał 10 razy wymieniać żeby w końcu dostać działający poprawnie model to...

Edytowane przez ThimGrim
Link to post
Share on other sites

Kiedy był dokonany zakup ?

 

PS: Idento artefakty jakie u mnie były :(

Na samym początku grudnia tego roku, czyli niedawno. Składałem w techplanet cały komputer, włącznie ze "złotówką" za złożenie wszystkiego do kupy i przetestowanie. Nie mam zbytnio pretensji o to, że przetestowali i tego nie wykryli, bo to pojawia się randomowo, zarówno na windowsie 8.1 jak i w grach. A wydajność jest w porządku.

 

Taki komp:

 

Asrock H97M PRO4 Intel H97
MSI ATI Radeon R9 270 Gaming (2 GB)
Intel Core i5 4460
Crucial SSD MX100 256 GB
SilentiumPC Brutus M25 Pure Black
Thermaltake Smart SE Modular 530W
Crucial DDR3 8GB (2x4GB) 1600MHz Ballistix Sport CL9

 

 

 

+ monitor DellU2415

Edytowane przez ThimGrim
Link to post
Share on other sites

Na samym początku grudnia tego roku, czyli niedawno. Składałem w techplanet cały komputer, włącznie ze "złotówką" za złożenie wszystkiego do kupy i przetestowanie. Nie mam zbytnio pretensji o to, że przetestowali i tego nie wykryli, bo to pojawia się randomowo, zarówno na windowsie 8.1 jak i w grach. A wydajność jest w porządku.

 

Więc reklamacja tytułem 2 letniej odpowiedzialności sprzedawcy i żądanie wymiany na nowy wolny od wad .

Na pewno pod żadnym pozorem nie daj sobie wcisnąć naprawy gwarancyjnej gdyż to jest w tym wypadku najmniej korzystne .

Edytowane przez airborne82
Link to post
Share on other sites

Więc reklamacja tytułem 2 letniej odpowiedzialności sprzedawcy i żądanie wymiany na nowy wolny od wad .

Na pewno pod żadnym pozorem nie daj sobie wcisnąć naprawy gwarancyjnej gdyż to jest w tym wypadku najmniej korzystne .

A to te warunki mogę jakoś negocjować? :D Nie wiem co mi powiedzą, ale mam zamiar do nich zadzwonić już w 2015 roku... Czyli za chwilę... ;)

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

Jestem już po wymianie. Wszystko poszło sprawnie: wysyłka do techplanet + od nich do producenta + od producenta do nich + od nich do mnie ( :D ) = całość zajęła mniej więcej miesiąc. I po tygodniu testowania stwierdzam, że chyba wszystko jest OK i teraz karta nie ma żadnych defektów.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...