Skocz do zawartości

Własna strona internetowa - nowy.


Recommended Posts

Buduję sobię pewną stronę internetową (totalnie własną).

Dodam że jestem total zielony, więc prosze jak to zrobić krok po kroku.

 

 

(pewne zdjęcie "M")

Na początku to ''M'' ma być szare, ale powoli od prawej strony ma przechodzić w czarne.

A pod zdjęciem M ma być napis "ŁADOWANIE" i po tym napisie ma być gif z kropkami "..." (posiadam).

Edytowane przez Frohser
Link to post
Share on other sites

Skoro jesteś totalnie zielony to nie rzucaj się na głęboką wodę. Najpierw poznaj podstawy HTML5, CSS3, PHP, jakiegoś języku programowania (Ruby, Python, Java). Ale zacznij od HTML5 i CSS3. Później już będzie z górki gdy będziesz umiał obsługiwać te dwa języki. Jak chcesz mogę Ci podesłać stronkę na  której online uczysz się kodu :)

Edytowane przez kooneer
Link to post
Share on other sites

@@kooneer, po co PHP jak można go z powodzeniem zastąpić czymkolwiek innym? Właściwie jak strona nie ma być zbyt skomplikowana po stronie serwera to można się ograniczyć do SSI. No i brakuje na tej Twojej liście JavaScriptu.

 

Edit: a właściwie też rzucę linkiem: http://www.codecademy.com/

Fajne i interaktywne kursy.

Edytowane przez szatkus
Link to post
Share on other sites

@@Khal_Juggernaut, rzuciłem okiem na Twój link i nie polecam. W większości uczy złych nawyków. Nie powinno się pogrubiać czcionki przez <b> i centrować przez <center>. Od struktury jest HTML, a od wyglądu CSS.

Narazię uczę się właśnie struktur HTML. Jestem początkującym w HTML więc nie wiem czy powinno się pogrubiać czcionkę przez <b> i centrować przez <center> dopiero się tego uczę. Więc czy to zastąpić?

Link to post
Share on other sites

Odnośnie <center>: tag ten nie jest już wspierany w HTML 5: http://www.w3schools.com/tags/tag_center.asp

Zamiast tego ustawiasz odpowiedni styl w CSS.